זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 23/5/2018 09:18 ● מה נשמע 549
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה-24-30/5/18
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה 


קיימת  אווירת חופש, למרות שאתם בוחרים להתעסק פחות בענייני הבית ויותר שמים דגש על תחום העבודה. קלפים שמלמדים על בהילות וצורך פנימי עז לייצור ולהקים פרויקט חדש. צפוי היריון ופריון. שבוע מדויק. הכול יסתדר כמתוכנן. 

 

שור


נשמע בלתי הגיוני, אך אתם בורחים מהמחשבות שלכם, מתהוללים עד לא ידע. הקלפים מנחים אתכם להישמר מהתלהבות יתר, שכן השבוע תתכן אכזבה עקב אנרגיה אשלייתית שאמנם תוביל להרפתקה רומנטית מלבבת, אך שבוע זה עבורכם אומר: "לא כל הנוצץ זהב". 

 

תאומים


קשה להאמין כיצד אתם הופכים למשהו כה רך. קלפים שמאפיינים את מזלות המים. אתם מתאהבים, אתם מתאמצים, אתם בעננים, עדיין אינכם מוכנים לוותר על הססנותכם בנוגע לאיבוד החופש האישי שלכם, ובכל זאת, האורקל שלכם מלמד על דרך האמצע שמכילה פתחי מילוט מרגיעים.

 

סרטן


אמביוולנטיות מאפיינת את הסרטנים. קשה לכם להחליט כיוון שאינכם בוטחים בהחלטתכם. הטארוט מלמדות על איזון אשר הבחירה שלכם תיצור. אתם מתעוררים לפתע ובוחרים לא להסס יותר וללכת עם הלב.(הקלפים בעד). התדר המעיק היחיד שמופיע קשור לדמות מבוגרת שעלולה להצריך פעולה ספונטנית מעיקה.

 

אריה


הקלפים שלכם מדברים, איך לא, על שינויים. יתכנו מעברים משמעותיים בכל הקשור דווקא לקריירה. הצעה מרשימה תדרוש מכם מהלכים אופרטיביים גורליים ומשמעותיים. הכל יקרה לטובתכם, המעסיק רואה כמה צעדים שאתם לא מסוגלים להבין כעת. שבוע טוב.

 

בתולה


השבוע הקלפים שלכם די נדיבים. מרבית המאבקים (הפנימיים) יבואו אל קיצם והתמונה תתבהר משמעותית. אתם עדיין במרכז תשומת הלב וכל מה שקשור לתחום הבית והמשפחה יגרום לגאווה ולשלווה. לאלו שחוו פרידה זוגית לאחרונה צפויה הפתעה, הדלת תיפתח והמזל יכנס.

 

מאזניים


הקלפים שלכם מבטיחים כי שוב תחושו בשליטה בכל האמור ביחסים הזוגיים. כמו כן פעולה שביצעתם בחינניות רבה במסגרת העבודה תיצור הדים ואתם תזכו בשבחים ותגמול מבלי שתצליחו להבין את דרגת הקושי שהתמודדתם עימה בכבוד. צפויה אנרגיה חגיגית ומשוחררת.

 

עקרב


רב הנסתר על הגלוי. זה משגע אתכם, אתם צריכים לדעת והתשובות מתמהמהות. אך לקראת חמישי כבר תדעו. האנרגיה שלכם בשיאה והקלפים שלכם מורים על מסלול חיים חדש העומד בפתח. רווקים ימצאו את בחירי הלב. הנשואים צפויים להרות. העבודה כרגיל. שבוע של כיופים.

 

קשת


נראה כי אינכם בעבודה. אתם מפליגים לעתיד הדמיוני הצפוי לכם. הקלפים שלכם מצחיקים. זריזות מחשבה ופעולה. ישנה גמישות בכל הקשור לתחום הבית והמשפחה. חשוב השבוע להקפיד על מינון נכון של פעילות, ומומלץ לשלב דיאטה שתהא בנויה על פחמימות. כל מה שמרגיע ומפנק. בקיצור תירגעו!

 

גדי


אם בחרתם לאחרונה לעצום עין או להתעלם מסכסוך משפחתי, כעת זה הזמן להתעמת עם הגורמים ולשאת באחריות. דעתכם תיצור גל חדש שיסחף את האחריות לכיוון שונה כיאה לבני משפחה. ישנה המלצה למנוחה ולשמירה על קנה הנשימה.

 

דלי


מומלץ לכם השבוע להעיז ולדבר את אשר על ליבכם. הקלפים מורים כי מוטב לשתף ולברר מאשר להיעלב ולהסתגר. שבוע זה ניראה כשבוע משעמם עבורכם, הכנות לקראת עבודה. להורים, אחד מהילדים עוזב את הבית, הדבר בסתר ליבכם ישמח אתכם מאוד, אתם יודעים כי זה יהיה הצעד הנכון עבורו.

 

דגים


אתם בתדר הנכון של עצמכם וישנה התרפקות בכל הקשור לבית, ילדים הורים וחברים כמשפחה. אתם רוצים פשוט ליהנות מהבית שלכם, הפיסי, הרוחני והמנטאלי. אתם נהנים להתחבר לעצמי. הקלפים מובילים לאנרגיה הילדותית שבכם במובן הנעים ביותר של המילה. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש