עוגה צ'אגה - הקפה של האילתים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 23/5/2018 09:39 ● ערב ערב 2864
'עוגה צ'אגה' הוא לא סתם עוד בית קפה - מסעדה, 'עוגה צ'אגה' הוא בית הקפה המיתולוגי של אילת, בית קפה - מסעדה שכל אחד בעיר מכיר ● זה המקום שבו האילתים קונים דברי מאפה לקחת הביתה, יושבים ל'פרלמנט' עם חברים, אוכלים ארוחות בוקר או צהריים חלביות משובחות ופוגשים אילתים אחרים
עוגה צ'אגה - הקפה של האילתים

לימור ואלולה, קונדיטורית ושף מטבח, נפגשו באילת בשנת 1993. השניים התאהבו ונשאו והחליטו להפוך את אילת לביתם. אחרי שנים בהן רכשו ידע רב וניסיון בתחום, החליטו ללכת עם החלום שלהם ולפתוח קונדיטוריה משלהם. בשנת 1999רכשו אלולה ולימור את קונדיטורית 'קרני' לשעבר, במרכז 'רסקו', שינו את שם המקום ל'עוגה צ'אגה' וכל השאר היסטוריה. לזוג נולדו שלושה ילדים, ויחד עם המשפחה שגדלה, הלך וגדל גם העסק.
 


סיפור של הצלחה


בשנים הראשונות פעלה 'עוגה צ'אגה' כקונדיטוריה ובית קפה קטן. עם הזמן התפתחה הקונדיטוריה, הגדילה את שטחה והפכה לקפה ומסעדה חלבית, שבה מקומות ישיבה רבים בחלל הממוזג ומקומות ישיבה נוספים על המרפסת שבחזית המסעדה, בה יושבים בדרך כלל חברי ה'פרלמנטים' השונים של אילת וצופים באנשים ובמכוניות החולפות. 

 


המקום נעים ביותר, האווירה בו ביתית, והמאפים והמאכלים הנמכרים והמוגשים בו כולם טעימים ביותר. הכל טרי ומוכן ידנית במקום על ידי אלולה, לימור והצוות המקצועי והמוכשר שלהם. עקב הביקוש ההולך וגדל, עבר חלק גדול מהבישול והאפייה למטבח הגדול במרכז דגנית, אבל עדיין הכל מוכן בפיקוח צמוד של לימור ואלולה והכל עשוי ידני, שום דבר המוגש ב'עוגה צאגה' אינו מתועש. גם לימור וגם אלולה אוהבים מאוד את המקצוע אותו למדו והפכו לדרך חיים, ואת האהבה הזו, בצירוף הניסיון והידע הרב שצברו, הם מביאים ל'עוגה צ'אגה', והתוצאה היא צירוף של טעמים מופלאים המיוחדים למקום. 
בקונדיטוריה אופים מדי יום מאפים מכל הסוגים: מאפי שמרים, בורקס, עוגיות, עוגות מכל הסוגים, ועוגות לאירועים, הכל טרי והכל עבודת יד, והקהל האילתי מצביע ברגליים ומגיע למקום כדי לרכוש מאפים הביתה או כדי ליהנות במקום מהמאכלים והמאפים באולם הנעים והממוזג. 
ארוחות הבוקר של עוגה צ'אגה המוגשות לאורך כל היום, ידועות בטיבן ובמגוון המיטבלים המיוחדים המוגשים, אף הם מוכנים במקום, ביצים טריות בכל צורה שתרצו, גבינות משובחות וקפה מצוין. בנוסף לארוחת הבוקר המצוינת תוכלו ליהנות במקום מפסטות טריות, סלטים שמכינים במקום, טוסטים, קישים, מאפי בית וכריכים עשירים ששמעם יצא לתהילה בעיר. המקום פתוח עד שמונה בערב, כך שתוכלו לאכול פה ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב מוקדמת. 

בימים אלה עובדים ב'עוגה צ'אגה' על פיתוח ליין של קינוחים 'פרווה' טעימים להפליא, במגוון רחב ומפתיע. 
המקום כשר חלבי למהדרין . כשרות רבנות אילת.

מיקום: רחוב אילות, מרכז רסקו.
פתוח: ימים א'-ה' 07:30-20:00, 
שישי וערבי חג 07:30-15:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש