אירועים במלכת שבא

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 23/5/2018 11:44 ● ערב ערב 2864
"הניסיון, הידע והמחויבות עושים בשבילכם את ההבדל", אומר גולן ישראלי, מנהל האירועים ● ב'מלכת שבא' מאמינים כי החשיבה על כל פרט ופרט היא העושה את ההבדל ולכן ילוו אתכם לאורך כל הדרך משלב הרעיון ועד לחוויה עצמה
אירועים במלכת שבא

צילום: ערן פורטל

בדרך לתכנון האירוע עולות מחשבות ותהיות לגבי איך חלמתם לראות את האירוע שלכם. המקום, התפריט, העיצוב, הארגון והליווי הם שיוצרים את המוצר הסופי והם ללא ספק אבני היסוד בחוויה של הקמת אירוע.
מלון 'מלכת שבא' אילת מתמחה בכל סוגי האירועים - חתונות, בר/בת מצווה, אירועי חינה, בריתות, כנסים, ימי עיון, ובכלל כל אירוע שעולה בדעתכם.
בחרו עבורכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיגשימו את החלומות שלכם ויהפכו אותם למציאות תוך מתן דגש על תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים ויצרו עבורכם את פינות החמד ואת אולמות האירועים שמתאימים לקוקטיילים, לקבלות פנים, לאירועים גדולים וקטנים או לכל חגיגה. 
לרשותכם יעמוד צוות אירועים מנוסה ומיומן עם שנות ניסיון בניהול והפקת אירועים, שישמח להרים יחד איתכם את האירוע המושלם. מנהל האירועים והכנסים של המלון, גולן ישראלי ושף אורן פאר ילוו אתכם לאורך הדרך.

 


התפריטים העשירים שניבנים ביחד עם בעלי השמחה מעוררים הערצה פעם אחר פעם. "אני מאמין שהצלחת כל אירוע טמונה בצלחת", אומר שף אורן פאר ומוסיף: "אצלנו ב'מלכת שבא' לא מתפשרים ומשתמשים בחומרי הגלם ובמוצרים הטובים ביותר על מנת להעניק לאורחים שלנו קולינריה במיטבה".
מעבר לאולמות האירועים המעוצבים והמאובזרים, דמיינו לכם חופה על המים... כשסביב הבריכות הכחולות, הפרחים הצפים, התאורה, המוסיקה ברקע... מתחילים להתרגש...? מה תגידו על חופה על שפת הים...? הכל אפשרי.
"ב'מלכת שבא'", אומר גולן, "עושים את זה קל ופשוט... הכל תחת קורת גג אחת, מה שחוסך מכם התרוצצויות מיותרות, חוסך לכם כסף וממקד אתכם בהנאה מהתהליך.
נרכיב יחד חבילה שתתאים לתקציב שלכם שתכלול: קוקטייל קבלת פנים, עיצוב ודקורציה, תאורה והגברה, DJ, צלם ופינוקים נוספים כמו בר קינוחים שיפתיע את האורחים שלכם וישאיר חותם מתוק לדרך החדשה שלכם".
בשנתיים האחרונות חלה עלייה גדולה מאוד בביקוש לאירועים במלון גם מתושבי אילת וגם מאורחים מעבר לים שמבינים, שלאיכות שמוצעת ב'מלכת שבא' אין מתחרים.
התחלתם לדמיין את האירוע שלכם? זה הזמן לתאם פגישת היכרות עם המלון ביחד עם גולן ולהתחיל לחבר את החלומות שלכם למציאות.


מבצע חורף לאילתים: למתחתנים בחודשים נובמבר ודצמבר - עיצוב חופה במתנה!

ליצירת קשר 08-6306650,  גולן ישראלי 052-2383597.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש