נויה הולידייז מפתיעה עם חופשה בלתי רגילה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/6/2018 09:44 ● ערב ערב 2865
התרגלתם לבתי מלון עמוסים, לצוותי הבידור של אילת ולרעש בערים הגדולות והמרכזיות באירופה? נויה הולידייז מציעה חוויה שונה לגמרי. הנוף האורבני והמבנים הגבוהים מפנים את המקום להרים ולגבעות, לאגמים ולשקט המוחלט. בית המלון בעיצוב המודרני נעלם לטובת כפר הנופש שמזכיר לנו סיפור אגדות קלאסי. אם בא לכם לצאת לחופשה קצת אחרת – כך תעשו את זה.
נויה הולידייז מפתיעה עם חופשה בלתי רגילה

 

אוסטריה שלא הכרתם

 

אוסטריה מציעה חופשה משפחתית מדהימה לכל בני משפחה. ממערות קרח ענקיות עד לפארקי שעשועים מדהימים. אגמים שמזמינים לקפוץ לתוכם. טירות עתיקות עם מופעים מדליקים. רכבות הרים לפסגות עם נוף ואויר מרהיב. מסעדות נהדרות. מארחים מחייכים. נויה הולידייז מציעה חופשה באזור זלצבורג המבוססת על שהייה ביחידות נופש מרווחות עם 2-3 חדרי שינה, סלון, מטבח מאובזר ונוף משגע. יש גם וילות של ממש למשפחות גדולות יותר. אם תמיד חלמתם לגור בחיק הטבע, החופשה המשפחתית תגשים לכם את החלום לפחות לשבוע ימים, וכנראה תגרום לכם לרצות עוד. ועוד.

 

החופשה הירוקה בהולנד

 

הולנד היא עוד דוגמה נהדרת למדינה עם תרבות, היסטוריה, ארכיטקטורה וגם חיי לילה סוערים במיוחד. אמסטרדם בהחלט יעד מוביל, ובצדק. עם זאת, כפר נופש בהולנד הוא כבר סיפור אחר וחוויה ששווה לכם להכיר. נויה הולידייז מציעה חבילות נופש מצוינות לכפרים היפים והמיוחדים ביותר שיש, אלה שמסתתרים בין היערות, משקיפים אל האגמים ומציעים את כל השירותים שיש. תוכלו לבלות עם הילדים בבריכה, לרכב על אופניים, לאכול במסעדה טובה וליהנות מחופשה אמיתית.

 

מה מתאים לכם יותר?

 

אוסטריה והולנד הן שתי דוגמאות מעולות ליעדים שאולי טיילתם בהם בעבר, אבל עדיין יכולים להפתיע אתכם בגדול. מצד שני, אתם בטח תוהים אם זה מתאים לכם, והאם כפר נופש באמת עדיף על מלון. אם אתם מעדיפים ספייס ופרטיות וגיבוש ואויריה ירוקה – אזי כפר הנופש של נויה הולידייז הוא הפתרון המושלם. אם אתם רוצים לנוח כשהילידים ירוצו להם חופשי בכפר, או רוצים אטרקציות עבורכם ועבור הילדים, ועדיין ליהנות מהאופציה לצאת לטייל מתי שרק תרצו – כפר הנופש הוא תפור עבורכם. זו חופשה אמיתית שתאפשר לכם לנוח, בין אם אתם מתכננים סוף שבוע רומנטי ובין אם אתם מגיעים עם הקטנטנים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש