קרב מכל הלב

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/6/2018 08:55 ● מה נשמע 551
כ-500 תלמידים מבתי הספר היסודיים, הורים ואנשי חינוך, השתתפו ביום השיא של תכנית קרב באילת וחבל אילות ● באירוע שהתקיים בשבוע שעבר באולם הספורט של בית הספר 'צאלים', נחשפו כולם למרבית תוכניות קרב בעיר ביניהם מיצגים של תכניות רובוטיקה, אומנות ולגו טכנולוגי
קרב מכל הלב

באירוע השיא של פעילות קרן קרב באילת היה שילוב בין טכנולוגיה לרוח, בין רובוטיקה ואומנות, בין משחקים של פעם למשחקים מקוונים של המאה ה - 21, בין משחקי חשיבה ומשחקי שכונה, בין מגרש המשחקים למגרש הדיגיטלי, ובין כולם עברו התלמידים בעזרת המשחק המקוון "מחפשים את המטמון". באירוע לקחו חלק תלמידי בתי הספר אלמוג, ימין הרצוג, חב"ד, עציון גבר, גלים, ים סוף, מצפה ים, מעלה שחרות, צאלים, היובל והרי אילת, וילדי גן שיטה. את יום השיא הכינו מדריכי תכנית קרב בהנחיה וליווי מקצועי של תחומי תוכנית הבית בתוכנית קרב ותוכניות מסחריות בתוכנית קרב. בין המיצגים הסתובב והתרשמו ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, מנכ"לית רשת המתנ"סים, איריס כהן, מנהל היחידה הפדגוגית בקרן קרב - אדי גטלובסקי ומנהל אזור דרום בתכנית - שלום חג'ג'. "ראינו עשייה מבורכת ומרגשת שנעשתה בעזרת עבודת צוות, חקר, תכנון, חשיבה, יוזמה והתמדה", אמרה שרה לוין - רכזת התוכנית באילת והוסיפה: "עם בית ספר 'אלמוג' הסתובבנו במבוך שונית האלמוגים בעזרת הרובוט. ב'מעלה שחרות' למדנו על מקורות משחק השש בש ונהנינו מהיכולות המכניות של הרובוטים. בבית ספר 'חב"ד' זכינו בנקודות, בזכות הנפת כדורים שהניף הרובוט. בבית ספר 'ימין הרצוג' למדנו על רבנים צבאיים ראשיים בעזרת המשחק 'סולמות וחבלים'. בבית ספר 'עציון גבר', למדנו מה הוא מנהיג אמיתי ומה מאפיין את מנהיגי מדינת ישראל. בית ספר 'היובל' לימד אותנו מהי גלגשת. בית ספר 'גלים', כשמו כן הוא  - עשה גלים בעזרת הרובוט. בבית ספר 'הרי אילת' שיחקנו טריוויה עם הרובוט הפטריוט. הרובוטים של בית ספר 'צאלים' שיחקו כדורסל. בית ספר 'ים סוף' החזיר אותנו למגרש המשחקים הראשון של אילת על חוף ים סוף. עם בית ספר 'מצפה ים' סיירנו בין אתרים, מנהגים ואירועים במדינת ישראל. בתוכנית 'לגו טכנולוגי' למדנו על סוגים שונים של אנרגיות. בתוכנית 'משחקי חשיבה' שיחקנו במשחקי קופסה שעוררו את המחשבה. וב'משחקי שכונה' שיחקנו במשחקים שמפעילים את גופנו. היה אירוע חינוכי מפרה ומעצים, שחשף את תלמידינו ללמידה חוויתית ומהנה". 

תוכנית קרב פועלת באילת מעל 20 שנה, מפתחת ומפעילה תכניות העשרה לכלל בתי הספר וגני הילדים בעיר אילת ובבית ספר מעלה שחרות בחבל אילות. יום השיא המתקיים מדי שנה חושף את תוצרי התכנית בפני כל. 


חדשות אילת