יחד לב אל לב

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/6/2018 08:58 ● מה נשמע 551
שיתוף פעולה מרגש ומקסים בין תלמידי אילת המחוננים והמצטיינים, לבין משתקמי עמותת 'יחדיו', המפעילה את המרכז הרב נכותי 'מיוחד' ומרכז 'בריאות בלב' יצר קיר פסיפס חדש וססגוני המעטר את קומת הכניסה למרכז הרפואי שיקומי 'בריאות בלב' בעיר
יחד לב אל לב

בשבוע שעבר התקיים טקס חניכת קומת החניון המחודש של המרכז השייך לרשת 'בית בלב'. האירוע נערך במעמד ראש העירייה, יצחק הלוי, מנכ"ל רשת 'בית בלב', יגאל וידאל, הנהלת עמותת 'יחדיו' והנהלת בית הספר למחוננים ומצטיינים אילת. כולם פה אחד ברכו את הגורמים שחברו יחד, יד ביד ואת יושבי הבית שייהנו מעתה מכניסה נעימה ומזמינה. 
אורנית גולדשטיין, מנהלת בית הספר למחוננים ומצטיינים בעיר, שיזמה והובילה את התהליך סיפרה: "שמנו לנו כמטרה בפרויקט ליצור קיר אופטימי שירכך את המפגש עם המקום החדש עבור הקשישים שמגיעים לראשונה למרכז 'בריאות בלב'. במהלך סדרה של חמישה מפגשים, עבדו יחד 20 תלמידים מבית הספר למחוננים ומצטיינים, 8 משתקמים והצוות המלווה ממרכז 'מיוחד' בניהולו של מאיר אליהו ומרכז 'בריאות בלב', בניהולה של שושי דיק, בשיתוף פעולה יוצא דופן, שבו התאפשר לשותפים בפרויקט להכיר וללמוד אודות האחר וליהנות מתהליך יצירה עשיר ומורכב, וכן להגיע להישגים מרשימים. הפרויקט כלל חוויה של שבירת אריחים בשלל צבעים, הדבקה של האריחים השבורים ליצירת פסיפס מרכזי, וכן שלוש עבודות פסיפס עצמאיות ועבודת צבע אשר מייצרת המשכיות בין מוטיב למוטיב ומחברת את כל המוטיבים לכדי יצירה אחת. את הקירות מעטרים מוטיבים שונים עשויים קרמיקה, פרי עבודתם של משתקמי 'מיוחד' במסגרת שיעורי קרמיקה בהנחיית דליה רובין – מורה לאומנות במרכז "מיוחד" ובהובלה של רכזת הסדנאות במרכז "מיוחד" - אתי טורג'מן.

את ההיבטים האמנותיים הנחו אוריאן כהן מטעם בית הספר "גוונים" ודליה רובין. "אלה חברו יחד לקונספט שבו הפרח מוביל את היצירה כולה בחזרתיות בטכניקות וסגנונות שונים, סמל לפריחה, לגדילה ולתחושה טובה" סיכמה גולדשטיין והדגישה, כי המוטיב המרכזי שהיווה השראה לפרויקט הוא סמל פרח החיים - צורה גאומטרית עתיקה ורבת משמעויות ורבדים.
עוד חברו לפרויקט, מתנדבי מרכז 'מיוחד', חיילי גדס״ר גולני, חניכי המכינה הקדם צבאית באר-אורה, וחניכי המכינה הקדם צבאית פארן. כל השותפים בחרו בפרויקט זה בעשייה למען הקהילה, קבלת האחר, הדדיות ונתינה ומתוך כך מקווים להביא ברכה למרכז 'בריאות בלב' ולכל השוכנים בו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש