פסטסט - והרכב שלכם כמו חדש

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/6/2018 09:35 ● ערב ערב 2866
אם הרכב שלכם עמוס כתמים שאינם יורדים, שרוט, מלא בלכלוך דבוק - הגעתם למקום הנכון ● דודו מ'פסט טסט' יחדש עבורכם את החלק החיצוני של הרכב, כך שלא תכירו אותו, וכבמטה קסם יעשה אותו כמו חדש ● ברוכים הבאים לקוסמטיקאי של הרכבים
פסטסט - והרכב שלכם כמו חדש

לרובנו יש רכב, ובמרוץ החיים, אנחנו לא ממש מספיקים לטפל בו כמו שצריך, שלא לדבר על שריטות שהרכב מקבל מדי פעם, חניה במקומות בהם ישנם סוגים שונים של חומרים שנדבקים לרכב, נשורת של עצים, לשלשת ציפורים וכמובן אי שטיפה של רכב תכופות. כל אלה משאירים סימניהם ברכב שלנו, ועם הזמן מצטברים עוד ועוד, כך שגם אחרי שטיפה, הם ממשיכים ללוות אותנו. תוסיפו לזה את מזג האוויר החם באזורנו - וקיבלתם רכב שאמנם נוסע, אבל מבחינה חיצונית - חייב טיפול ומהר. 
אם כל אלה נכונים לגביכם, הגעתם למקום הכי נכון שיש. דודו מ'פסט טסט' הוא הכתובת עבורכם. דודו מצוי בתחום כבר מגיל 15, מאוד אוהב רכבים ויודע דבר או שניים עליהם ובעיקר על חידוש רכבים, עבודה אותה הוא עושה במקצועיות ובעדינות, עבודה ידנית ללא מכשירים ובעזרת החומרים האיכותיים בתחום, המיובאים במיוחד מחו"ל. כן כן, ואצל דודו לא צריכים לחכות יותר מדי זמן לחידוש הרכב - הכל מהיר - כשם העסק 'פסט'.

 


דודו מגיע עד בית הלקוח, מעדכן את בעליו על מצב הרכב, מתמחר את העבודה, קובע עמו לוח זמנים מסודר ועושה את עבודתו המקצועית. בין הטיפולים אותו עושה דודו: העלמת שריטות קלות (לא עמוקות שדורשות פחחות), העלמת חלודה, הורדת זפת וצבע, הסרת כתמים, למעשה כל דבר שלא אמור להיות על הרכב - מטופל. בנוסף, מחדש דודו פנסים לרכב בעזרת החומרים והופ הם הופכים כמו חדשים. כמו כן, מחדש חלונות רכב - כך שיהיו כמו חדשים, ללא סינוור וכד'.
תוצאות הטיפול ברכב נראות לאורך זמן רב, אפילו עד שנה, ויש לזה ערך מוסף - לא נתפסים על הרכב כתמים, לשלשת ציפורים וכד', הכל יורד בקלות בשטיפה רגילה.
דודו 'פסט טסט' חרט על דגלו: מקצועיות, נסיון רב שנים, עבודה ידנית מדוקדקת, אהבה למקצוע ולרכבים, עמידה בלוח זמנים, זמינות ומחירים נוחים.
ויש גם מבצע: חבר מביא חבר - שני החברים מקבלים 10% הנחה על הטיפול ברכביהם.

פסט טסט, ליצירת קשר - דודו: 054-6978563.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש