מעון ויצ''ו שחמון המחודש - מעון באווירה אחרת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: חיים דוד ● 13/6/2018 09:00 ● מה נשמע 552
אחד הדברים היותר קשים להורים הוא לבחור מעון מתאים לילדיהם לשנת הפעילות הבאה ● אחרי הכל חשוב שהמקום שיהפוך לבית השני של הילדים יהיה נעים, בטוח, נוח ויעניק לילדים חיבוק, חום וצוות שיקשיב לכל צרכיהם ● ועכשיו, תפסיקו להתלבט ותנו קפיצה למעון ויצ''ו שחמון, כאן תמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים ● מהרו- ההרשמה בעיצומה. ישנם מספר מקומות פנויים
מעון ויצ''ו שחמון המחודש - מעון באווירה אחרת

במבט ראשוני, מעון 'ויצ"ו מזכיר ולו במעט את המעונות בקיבוצים. מתחם גדול ומרווח מחולק לקבוצות גיל, לינה משותפת על מיטות קטנות, כשהמטפלת יושבת לצד הילדים בעודם שרה להם שירי ערש מרגיעים וריחות הבישולים נישאים למרחוק. בימים אלו כשביטחון הקטנטנים שלכם, יחד עם הדאגה לכל צרכיהם עומדים לנגד עיני ההורים, מפרטת עינת דור, מנהלת המעון שחודש רק לפני שנה, את האני מאמין שלה: "אני מאמינה בבניית אמון ושקיפות מלאים בין ההורים, הצוות והילדים. זה משולש שאם הוא קיים בחינוך, כולם יוצאים מורווחים ומרוצים. ישנה חשיבות גבוהה לקשר הנרקם בין הדמויות המשמעותיות והקבועות בחיי הילד", היא אומרת ומוסיפה: "הורים לילדים בגיל הרך מחפשים מקום נעים ובטוח לילדיהם, צוות שיעניק להם חום ואהבה, תזונה בריאה ושהילד יגיע לגן בשמחה וההורים ילכו לעבודה בידיעה שילדם נמצא במקום חם ובטוח. לכן, מבחינתנו, הבטיחות, הנהלים והשקיפות, הם עקרונות ברורים. חשוב לנו שהורה יידע שילדו מקבל אצלנו את הטוב ביותר".

 

עם צוות מעון ויצ”ו שחמון - אתם רגועים

 

פיקוח צמוד


מעונות ויצ"ו באילת נהנים מפיקוחה הצמוד של גליה בקשי, מפקחת מעונות ויצ"ו מחוז דרום ומומחית לגיל הרך, שמסייעת בבניית תוכניות עבודה ובודקת שהמעון מתנהל על פי הנהלים. בויצ"ו יש תנאי עבודה אידיאליים לטיפול בילדים והם כוללים: מבשלת צמודה שמבשלת באהבה אוכל מזין וטעים על פי תפריט שהורכב על ידי תזונאית קלינית בפיקוח משרד הכלכלה ומשרד הבריאות( תפריט בשרי). במעון יש מרחב פעולה גדול והעבודה מתבצעת במתחמים שונים ובקבוצות קטנות, עבודה בסדר יום קבוע ומובנה לצד פרויקטים ייחודיים. ישנו סל העשרה הכולל מגוון חוגים: ריתמיקה, חוג חיות ושעת סיפור בהמחשה. "המעון הוא הבית השני שלנו והילדים בו הם גם הילדים שלנו", מתארת בהתרגשות אושרת כהן, מטפלת וותיקה במעון. "אנחנו משפחה אחת גדולה וחשוב לנו שהילדים שיקבלו את כל מה שהם צריכים".

 

שקיפות מנצחת. עינת דור

 

ההורים אוהבים:


ואם עדיין לא ראיתם את המקום במו עיניכם, לפחות תשמעו מה חושבות עליו אמהות:
מור בן לולו, אמא של מלאכי בן שנתיים ואם לשני ילדים נוספים שלמדו במעון מספרת: "אני ממליצה בחום על מעון ויצ"ו שחמון. בגלל החמימות, השקיפות המלאה מול ההורים. המנהלת המדהימה עינת דור, מנצחת על להקה גדולה של מטפלות שכולן משכמן ומעלה. הן משרות חום, רוגע ואהבה על הידלים. האוכל מצויין, מגוון ועשיר, המעון עונה על כל הדרישות של הורים שרוצים את הטוב ביותר עבור ילדיהם. יש במקום פיקוח ותמיד יש למי לפנות, להעיר ולהמליץ".
קטי נירן- אמא לריף וליאל, שניהם לומדים במעון: "עינת מנהלת שתמיד יש לה מענה לכל דבר, והכל מתנהל במעון בשקיפות מלאה מול ההורים. האוכל תמיד חם וטרי ומוכן באהבה על ידי מלכה המבשלת מכל הלב. הילדים אוהבים את האוכל ולפעמים גם אוכלים כאן דברים שהם לא אוכלים בבית. המטפלות חמות ואוהבות והילדים מתפתחים במעון בצורה מדהימה. הצוות עושה עבודת קודש נפלאה. אני ממליצה בחום ומכל הלב על מעון ויצ"ו שחמון המחודש".
מעון ויצ"ו בייעודו המקורי, הוקם בארץ על מנת לתת שירות לאמהות עובדות, אבל בפועל הוא פתוח לכולם. המחירים כפופים למשרד הכלכלה, ומותאמים לשכר ההורים. המעון מיועד למשפחות עם תינוקות בני 3 חודשים עד 2.8 שנים ופועלות בו 3 כיתות גיל.
בימים אלו ההרשמה בעיצומה. מהרו להגיע, להכיר, להתרשם ולהירשם. נועדו עוד מספר מקומות פנויים. 

לפרטים- עינת דור, מנהלת המעון- 08-6331847. משעול פומלה 2.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש