מלגת דב סופר למצטיינים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 13/6/2018 09:22 ● מה נשמע 552
כמדי שנה גם השנה תוענק מלגת דב סופר למסיימי י"ב המצטיינים, אחד מכל בית ספר תיכון. המלגה מיועדת למימון שנת הלימודים הראשונה באקדמיה ● ראשונה זכתה במלגה, גולן שפירא מתיכון 'בגין' ³ המלגה הוענקה לה בשבוע שעבר במעמד מסיבת הסיום
מלגת דב סופר למצטיינים
מלגת דב סופר למצטיינים

את מלגת הלימודים העניקו לגולן ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, ראש מינהל שח"ק, ד"ר דרורי גניאל ואתי לביא – נציגת קרן העיזבון של דב סופר ז"ל. 
גולן, תלמידה מצטיינת לימודית המשקיעה את כל מרצה ושעות הפנאי שלה בגיבוש סדר עדיפויות נכון ומיטיבי אשר הביא אותה להישגים גבוהים. גולן משתתפת בתכנית "אקדמיה בתיכון", במסגרת צוברת נקודות זכות לתואר כבר במהלך לימודיה בבית הספר ונבחרה למצטיינת. גולן לומדת באופן עצמאי במסגרת האוניברסיטה הפתוחה במסלול מדעי התנהגות בדגש על קרימינולוגיה. במסגרת הלימודים אחד מקורסי הבחירה היה גנטיקה, דבר שהוביל את גולן לכתיבת עבודה בהיקף 5 יח"ל בנושא "חקר אצות", על אף שאינה מגבירה ביולוגיה אלא במקצועות אומנות, דיפלומטיה תקשורת בינלאומית ובאנגלית. לצד ההשקעה בלימודים מתנדבת גולן גם ב"בראשית" - נוער אילת אומר לא לסמים ואלימות – הדרכה והשתלבות בקורס מדצ"ים, בתנועת "אחרי", במשטרה – במשמר האזרחי, מלווה אישה מבוגרת בביתה - נפגשת עימה פעמיים בשבוע כבר מעל שנה, מלווה תלמידה בת 12 הסובלת מאוטיזם ופיגור ומשתלבת גם בפעילות של האגודה למען משפחות של ילדים אוטיסטים. גולן תמיד אומרת ״ כן״ לכל הדורש עזרה! 
דב סופר הלך לעולמו בשנת 2000. בהיותו ערירי ומכיוון שלא הקים משפחה משלו, הוא הוריש את כל רכושו למטרות ציבוריות באילת. בצוואתו קבע, כי מחצית מעיזבונו ייועד למטרות חינוך. מהתשואות המצטברות הוענקו מדי שנה, פרסי חינוך באילת למחנכים. החל משנת 2010, נאותה הקרן להצעתו של ד"ר דרורי גניאל לחבר את ההצטיינות לזווית של שאיפה לאקדמיה ובכך הומרו הפרסים מאנשי חינוך מצטיינים לטובת מלגות לימודים, לשנת הלימודים הראשונה באקדמיה ולתלמידי י"ב מצטיינים, אחד מכל בית ספר. בפעולה זו מאמינים גם מחזיקי עזבונו של דב סופר ז"ל, כי הם מיישמים את צוואתו ומגשימים את משאלותיו לטובת בני הנוער ועתידם באילת. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש