מגיע לה. גולן שפירא מקבלת את המלגה חג הספר העברי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 13/6/2018 09:24 ● מה נשמע 552
עם פתיחת חג הספר העברי שצויין השבוע ברחבי הארץ, לבשה הספרייה העירונית כמדי שנה חג ● מאות מתושבי אילת פקדו במוצאי שבת את אירוע הפתיחה, שכלל קוקטייל חגיגי במעמד ראש העירייה וכותבים אילתים
מגיע לה. גולן שפירא מקבלת  את המלגה חג הספר העברי

במהלך כל השבוע הוזמן הקהל לספריה העירונית, ליהנות מפעילות לילדים, פעילות למבוגרים, יריד מכירות מרכזי ופסטיבל חגיגי בכניסה לספריה. גם השנה ניתנה במסגרת שבוע הספר, במה לכותבים אילתים שהציגו, חתמו ומכרו את ספריהם ביריד. באירוע הפתיחה הציגו יוצרים וסופרים אילתים את ספרי ביכוריהם: רחלי פרץ גדסי עם ספרה "דור לא נרדם", מיכל הרלינג עם ספרה "הסיר שיצא לטייל", עידית עזרתי רביב עם ספרה "לגור לבד", גלית אבגי עם ספרה "אם את כותבת אל תמחקי", בני גמליאלי עם סדרת הספרים "לטייל עם אריאל", עופר אלון עם ספרו "הרפתקאות ילדי קיבוץ לוטן תעלומות דרקונים ואוצרות", לינדה זייתון עם ספרה "סבתא אוהבת עד השמיים" ויעקב דפני עם ספרו "הרי אילת". שבוע הספר ייחתם בערב שירה בציבור עם משה להב טיש הגדול. 
גם השנה, התקיימה פעילות שבוע הספר בספריה העירונית בשיתוף פעולה עם עיריית אילת, רשת המתנ"סים המפעילה את הספרייה העירונית ושלוחתה במתנ"ס שחמון, משרד התרבות והספורט, סטימצקי ומועדון רוטרי. חג הספר העברי כולל מגוון אירועי חוויה ותרבות לקהל הצעיר והבוגר כאחד, לצד מכירת ספרים במהלך כל השבוע בספרייה העירונית. "אלפי ספרים יוצעו למכירה במחירים מיוחדים", מציינת מירב וויזגן – מ"מ מנהלת הספרייה העירונית. חלק מהרווחים מופנה לטובת רכישת ספרים חדשים לספריה ולטובת מלגות לסטודנטים.

 


במהלך כל השבוע נהנו ילדי אילת משעות סיפור ותיאטרון סיפור, כולל הצגה מקומית של חוג התיאטרון במתנ"ס בית רובין. המבוגרים נהנו מדי יום ממפגשים מרתקים, ביניהם: אדם רקטוב יוספה על היזמות החברתית "אחר אתה חבר", אילן הורביץ על מלחמת העולמות התקשורת מול המשפט, ד"ר איריס בראון על מין אהבה שכזו ונפתלי פרום על כוח האותיות והשמות. שבוע הספר ייחתם היום, יום חמישי בחגיגת שירה בציבור עם משה להב טיש הגדול (חמישי 14.6 בין השעות 20:00-22:00). 
"'שבוע הספר' מהווה שיא של פעילות שמקיימת הספרייה העירונית במהלך כל השנה, על מנת לקרב את תושבי אילת אל הספר" מציינת מירב וויזגן ומספרת בגאווה, כי הספרייה העירונית ושלוחתה במתנ"ס שחמון, מציעים עשרות אלפי ספרי קריאה לילדים, נוער ומבוגרים במספר שפות, חדרי עיון עשירים ואינטרנט חינם. "גם השנה אנו צופים רישום משמעותי נוסף לספרייה במהלך שבוע הספר", סיכמה מירב וויזגן. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש