יונידרס אילת – לובשים אופנה בעבודה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/6/2018 09:58 ● ערב ערב 2867
חברה המתמחה במתן מעטפת פתרונות לחברות וארגונים בתחום הביגוד, ההנעלה וההלבשה
יונידרס אילת – לובשים אופנה בעבודה

צילום: באדיבות ’יונידרס’ אילת

’יונידרס' הינה חברה משפחתית, ציבורית. החברה הוקמה לפני כ- 50 שנה על ידי גיורא סמואל ז"ל (1939- 2007) אשר היה ההוגה, המייסד ומוביל הדרך של חברת 'יונידרס'. מרכזה הניהולי והתפעולי של החברה ממוקם בחיפה. 


החברה מתמחה במתן מעטפת פתרונות לחברות וארגונים בתחום הביגוד, ההנעלה וההלבשה. 

 

מגוון הפתרונות של החברה כולל שלושה פתרונות מרכזיים:

 

  • שירותי שכירות לביגוד.
  • מכירה ישירה לחברות ולארגונים. 
  • מכירה ללקוחות סופיים באמצעות רשת חנויות ארצית.

 

 

'יונידרס' הייתה החברה הראשונה אשר זיהתה את הצורך במתן מענה הולם ומלא לביגוד יעודי ומותאם לסביבת העבודה. לצורך כך פותחו מערכות ומנגנונים אשר תומכים ביכולתה זו. 

במסגרת פתרון השכירות, פותח קונספט ייחודי של מתן שירותי שכירות לביגוד, שירות אשר מבוסס על שני מרכיבים: הביגוד עצמו המסופק לעובדים ומערך תפעולי משוכלל ומתקדם המבצע את הטיפול השוטף בבגד. המערך הלוגיסטי נחשב לאחד המתקדמים והאיכותיים לא רק בקנה מידה ישראלי, אלא גם בחו"ל. 
פתרון המכירה הישירה פותח כהמשך ישיר לאסטרטגיה ולאמונה, כי למימד ההופעה והלבוש של העובד יש השפעה מכרעת על תחושת ההזדהות והחיבור של העובד אל מקום עבודתו, כמו גם על תדמית הארגון.
על מנת לתת ביטוי הולם לתפיסה זו, מבצעת החברה שילוב אופטימלי בין אופנתיות ומראה לבין פונקציונליות ונוחות שימוש. השילוב מתבטא בשימוש בבדים איכותיים ובעיצוב, בגזרות ובצבעים אופנתיים.  בנוסף – נותנת החברה פתרון משלים ואיכותי בתחום ההנעלה בדגש על נעלי בטיחות קלות, נוחות ואופנתיות.
רשת חנויות 'יונידרס', אשר הינה בעלת קונספט ייחודי, משמשת כזרוע מרכזית בפתרון הארגוני. בחנויות נמכרת הקולקציה החדשה והעדכנית של 'יונידרס'. הפריסה הרחבה מאפשרת לארגונים בעלי פריסה ארצית להעניק לעובדיהם את האפשרות לבחור באופן עצמאי ובזמנם החופשי את הביגוד ולהתאימו לצרכיהם האישיים.
חנות  'יונידרס' באילת – קיימת מזה כשמונה שנים בניהולה של רותי אברהם, ילידת אילת ונותנת מענה לאילתים וכן לתושבי הערבה. למרות הכמות הגדולה של בתי המלון והעסקים שעובדים עם יונידרס, רותי מגיעה לכל לקוח באופן אישי ונותנת שירות וייעוץ בצורה מקצועית ונעימה.


'יונידרס' הינה המותג המוביל בתחומו. החברה משקיעה הון רב, זמן ומשאבים בפיתוח רציף של דגמים וגזרות המיוצרים מבדים איכותיים במטרה לתת מענה לצרכים המשתנים של העובדים, עובדים אשר לעיתים קרובות מבלים זמן רב יותר במקום העבודה מאשר בכל מקום אחר.

'יונידרס'-אילת, רחוב המלאכה 10 טל' 086341998, 1-700-70-60-50 , www.unidress.co.il.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש