שי הרכבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/6/2018 15:10 ● ערב ערב 2868
הזמנתם את מטבח חלומותיכם? התחדשתם בחדר ילדים? רכשתם את חדר השינה הכי מפנק בעולם? הצטיידתם בטלוויזיה חכמה ובא לכם שהיא תהפוך אביזר עיצובי בסלון שלכם? ועוד ועוד, מעולה! ● עכשיו, הגיע השלב החשוב ביותר – ההרכבה. כי בעצם, שום דבר לא שווה עד אשר יצירת הפאר לא מורכבת כמו שצריך בדיוק מרבי, עם גימורים מושלמים וביציבות איתנה ● אז אם בהרכבות (וגם פירוק ועיצוב) עסקינן, הגעתם למקום הכי נכון שיש 'שי הרכבות'. כי מקצוענות היא לא מילה גסה
שי הרכבות

ריהוט ופריטים נלווים על כל גווניהם הם לא דבר שקונים היום וזורקים מחר, אלה דברים שאין להקל בהם ראש, וכאשר מגיעים כבר להחלטה איזה מטבח לרכוש, איזה חדר שינה, איזה חדר אמבטיה או חדר ילדים לבחור או אילו ארונות להתאים לחדר זה או אחר, חשובה לא פחות מלאכת ההרכבה וגם הפירוק של הפריטים הישנים בצורה מסודרת.
אם כך, תמה לה ההתלבטות: אתם חייבים לעצמכם את הכי טוב בתחום - 'שי הרכבות', כי בשבילו – שום דבר לא מורכב מדי!

ניתן לומר כי שי נמצא כל החיים בתחום: הוא חי ונושם אותו כבר קרוב ל- 26 שנה. את ההרכבות החל כבר בגיל צעיר. במשך 14 שנים עבד בנגריה גדולה ונחשבת, שם למד את כל התורה והפך ל'חביב הקהל', כזה שכולם רוצים שהוא ירכיב להם את הרהיט הבא. 

 

 

מצויד בידע ובניסיון עצומים ורזומה גדול עוד יותר, צועד שי כבר 10 שנים בדרך עצמאית, ורפרטואר הלקוחות שלו (טפו טפו) עולה מיום ליום.
ומה בעצם מרכיב ומעצב שי (וגם כאמור מפרק)? מטבחים (גם תכנון), ריהוט אמבטיה, חדרי שינה, חדרי ארונות, ארונות קיר, מדפים, חדרי ילדים, מסכי טלוויזיה לתוך קירות עץ וגבס, קולטי אדים, ריהוט גן מעוצב, דלפקים מעוצבים ועוד ועוד. 
רפרטואר הלקוחות של שי גדול. הוא מעניק שירות הרכבות עבור חברות גדולות, חנויות רהיטים, בתי כנסת והקהל הרחב. הוא עושה את כל העבודה מתחילתה ועד סופה עם התמדה ופרפקציוניזם. החברה משתמשת בציוד הכי חדיש וטוב שיש – ממברגים, דרך פטישונים ועד מקדחות ועוד.

שי לא עוזב את הלקוח עד שהעבודה לא מושלמת. העבודה חזקה, מדויקת ובטיחותית. הוא מקפיד על עמידה בלוח זמנים וזמינות. ההדים לא מאחרים מלהגיע, ובסופו של יום - שביעות רצון הלקוחות היא בעצם הקובעת. והמחירים? סבירים ביותר! יש לציין כי אצל שי - ייעוץ ומתן הצעות מחיר – חינם. 

לקביעת פגישה: 053-5610096


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש