גלגל המזלות - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/6/2018 09:05 ● ערב ערב 2869
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב שוהה כוכב התקשורת בבית הכספים שלכם, ואתם תצטרכו להחליט החלטות משמעותיות בנוגע למצבכם הפיננסי
גלגל המזלות - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

סרטן


אלה מכם שנולדו במחצית של המזל אמורים ליהנות מימיו האחרונים של הכוכב יופיטר בנסיגה, וההתיישרות שלו בחודש הקרוב עשויה לגרום לכם לצאת מהתחושה שיש לכם מזל ביש כך שהמצב עשוי להשתפר עד מאוד. יחד עם זאת, ייתכן וההזדמנויות לא ממש יגיעו כפי שאתם רוצים בגלל העובדה שאתם נמצאים בתקופת יום ההולדת, וחלקכם הגדול עדיין בתחילת תהליך תסמונת יום ההולדת והאנרגיות שלכם עדיין לא במיטבן. 

 

אריה


אתם מתחילים עכשיו תהליך שנקרא תקופת טרום יום ההולדת ונראה שחשבונות הנפש שלכם רבים מהרגיל בשל העובדה שהשמש בשמיים מבקרת בבית תת המודע שלכם ומפעילה אצלכם תהליכים תת הכרתיים שעד היום סירבתם לטפל בהם, והנה עכשיו אירועי החיים גורמים לכך שאתם נאלצים להתמודד עם מצבים חדשים ואתם נמצאים בתהליך מאוד משמעותי בחייכם.

 

בתולה


אתם נמצאים בתקופה שמבחינתכם אתם קוצרים את פירות ההצלחה אליה קיוויתם וייחלתם. נראה שהכוכב וונוס שנמצא כרגע בבית תת המודע שלכם ומשפיע על מערכות יחסים, גורם לכך שבגלל אילוצים שונים אתם נאלצים להסתיר את תחושותיכם האמיתיות. אולי כדאי לכם לבקש עזרה וסיוע מאנשים שאתם מכירים ושיש להם השפעה במקומות הנכונים לכם. 

 

מאזניים


כאשר השמש בשמיים נמצאת במזל סרטן מבחינתכם זו תהיה תמיד תקופה מצוינת כיוון שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמבחינה מקצועית אתם נמצאים במקום הנכון ואתם מתחילים להיות מוערכים במקומות הנכונים. אנשים מחפשים את קרבתכם ואתם דומיננטיים בכל מה שצריך לפעול על מנת לקדם את תוכניותיכם המקוריות. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט כיצד אתם מכניסים אנשים חדשים לחייכם.

 

עקרב


הכוכב סטורן נמצא עכשיו בנסיגה במקום המקושר עם סביבת מגוריכם, ואתם מתעמתים קשות עם נושא זה, כמובן כל אחד מכם גם במה שנוגע לסביבת חייכם המקורית ולסגנוון חייכם. נראה שאתם מצפים לתמיכה ועזרה ואין בכם רצון לפעול לבד. כמו כן, אתם בטוחים שמגיע לכם לקבל עזרה מאחרים כתמורה על כך שאתם מצדכם משקיעים את המקסימום על מנת לגרום למי שקרוב לכם שיצליחו בחייהם. 

 

קשת


בתקופה הקרובה יהיה הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם והוא גם זה שעוצר אתכם כספית ונותן תחושה של קושי. אתם נאלצים לבחון את היכולות שלכם מחדש ולהתנהל בהתאם ולא 'לקפוץ מעל הפופיק' כפי שאתם נוהגים פעמים רבות. שינויים בנושא המקצועי ובתפיסת עולמכם יעזרו לכם לבנות את עצמכם מחדש. הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים נכנס אליכם לבית העבודה ויביא לכם הזדמנויות חדשות.

 

גדי


תמיד ולעולם יישאר כך , כאשר תימצאו בחצי השנה שלאחר יום ההולדת, תגיעו למצב שבו תחוו מצבים שלמעשה יעמתו אתכם עם הצורך שלכם לבדוק מהם הגבולות שלכם מול עצמכם ומה אתם מוכנים לעשות על מנת להרגיש שהנה אתם לא מוותרים על עצמכם ובכל זאת אתם עושים מה שאתם רוצים. חשוב מאוד שתלמדו להתחשב גם בדעתם של הקרובים לכם ולא לחשוב 'רק' באופן פרקטי. 

 

דלי


בחודש האחרון כוכב התקשורת מרקורי היה בפעולה בבית העבודה שלכם ולכן היו לכם יותר נסיעות ושיחות על עבודה עם הממונים שלכם שמבקשים ליצור שינויים. השבוע ייכנס כוכב זה לבית השותפויות שלכם וימשיך ליצור אצלכם ימים של מתח ושינוי אווירה עד כדי כך שתרגישו את העצבנות אצלכם עולה ברמה כזו שיקשה עליכם לעצור את חוסר הסבלנות שלכם כלפי מי שלא נראה לכם. 

 

דגים


אתם עסוקים בכל הקשור לנושא המשפחתיות בחייכם ונראה שאתם בהחלט מקדישים את כל תשומת הלב על מנת שתוכלו להיות שלמים עם עצמכם בקשר לכל מה שאתם דורשים מעצמכם ומהסביבה שלכם. ייתכנו חילוקי דעות ביניכם לבין אנשים קרובים במשפחה, ביחס לאיך אתם צריכים להתנהג עם צעירים במשפחה או מהן הדרכים הנכונות מבחינה יצירתית לשחרר אגרסיות אצל מי שחש בכך. 

 

טלה


הכוכב מארס נמצא אצלכם בנסיגה בבית המקושר עם היכולת שלכם ליצור מעמד חברתי שיתאים לכם. נראה שיחסים בין אישיים יכולים לגרום למשברים ואף גורמים לכם לדאגות בכל הנוגע לקשרים שבניתם, על מנת שיקדמו אתכם במעמדכם האישי. הסיבה שאתם נמצאים עכשיו בפרשת דרכים היא כיוון שאתם רוצים לנהל את חייכם לפי הבנתכם, אך איכשהו החיים מנווטים אתכם לכך שהקריירה קודמת לכל. 

 

שור


הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא עכשיו בנסיגה במקום המקושר עם כל הנושא המקצועי והקרייריסטי שלכם, כך שכתוצאה מזאת אתם מודאגים מאוד מבחינה אישית. תצטרכו להיות מאוד אמיצים על מנת ליצור שינויים בפרק זמן זה של הנסיגה ולמעשה זה גם לא הזמן המתאים. חכו עם כל החלטה שאינה הכרחית עד ליציאת הכוכב מהנסיגה לקראת חודש ספטמבר 2018.

 

תאומים


אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות בחייכם, וזהו זמן מצוין לעשות סוג של חשבון נפש שיעזור לכם לנווט את העובדה שאתם על פרשת דרכים וצריכים להחליט מה לעשות וכיצד לפעול. זה הזמן הנכון לנסיעה לחו"ל באופן ספונטני וליהנות בדרך שאתם אוהבים.  נכון שהשמש בשמיים נמצאת עכשיו בבית הכספים שלכם וגורמת לכם לפעול בנושא, אך כל שינוי כרגע הוא לטובה. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש