משלוחים מארה"ב ליישראל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/7/2018 17:17 ● ערב ערב 2871
איננו יכולים להפריז בחשיבותו של נמל אילת, הלוא הוא מהווה את שערה הדרומי של מדינת ישראל למדינות המזרח הרחוק, מזרח ודרום אפריקה והודו. ניתן לומר שמרבית פעילות הנמל מתרכזת בייבוא כלי רכב מהמזרח הרחוק וייצוא של כימיקלים מהארץ.
משלוחים מארה''ב ליישראל

ומה אם היינו רוצים לבצע משלוחים מארה"ב לישראל ? או מאירופה? לרוב, ממדינות באירופה או בארה"ב המשלוחים מתקבלים בנמל אשדוד או חיפה מטעמים כלכליים ונוחות. גם במשלוחים אלו ניתן למצוא ייבוא של כלי רכב, אך גם ניתן למצוא המון מוצרים אחרים כמו ציוד צבאי, סמארטפונים, ציוד לבית ולגינה ועוד דוגמאות רבות.

עבור היזם או היבואן הישראלי, חשיבותם של נמלים אלו היא בלתי נדלית, אך נדמה שכיום אין הם מנצלים אותם כראוי, בעיקר בגלל מכשולי בירוקרטיה ומיסים.

כיום המשתמשים העיקריים של נמלים אלו הן תאגידי ענק או ממשלתיות והאזרח הפרטי כמעט ולא מנצל את כוחם של הנמלים הללו. 

אין כל סיבה שהאזרח הפרטי לא ינצל זאת וכיום ישנן דרכים רבות עבורו להשתמש בנמלים. ראשית, ישנן חברות המציעות את שירותיהן כמשלחות בינלאומיות המנצלות את המקום הריק שיש להן במכולה על מנת לשלח ציוד נוסף עבור אזרחים פרטיים.

במידה ומדובר במטען שדורש מכולה בפני עצמו או שאינו יכול להיכנס במכולה מסיבות שונות, מומלץ לחברות המתעסקות בשילוח בינלאומי באופן מקצועי ותוכל לספק לכם שירותים מקצועיים לצד מעקב אחר המשלוח.

ישנן חברות רבות אשר מתעסקות בתחום השילוח הבינלאומי אך ישנם מספר פרמטרים אשר מומלץ לבדוק לפני שבוחרים את החברה שתבצע עבורכם את המשלוח:

  1. ניסיון – בדקו שהחברה שאתם מתעניינים בשירותיה אכן ביצעה משלוחים דומים ויודעת כיצד להתנהל עם מטענים כמו שלכם. מעבר לכך, כדאי לבדוק האם החברה ביצעה משלוחים מהמדינה שאתם צריכים לבצע שכן לכל מדינה ישנם חוקים שונים לגבי ייצוא וייבוא וללא ספק אל לכם לבחור בחברה אשר אינה בקיאה בחוקים הללו מכיוון שהדבר עלול להוביל במהירות להחרמת המטען שלכם או השמדתו.
  2. מחיר – ללא ספק למחיר יש משקל משמעותי בבחירת החברה, צריך לזכור שאנו מדברים על שילוח בינלאומי כך שאל תצפו ל"מחירי רצפה" אך כן יכול להיות הבדל משמעותי בין החברות לפעמים. לעיתים, חברות מסוימות עושות הסכמים עם תאגידים בינלאומיים על מנת "לרכב" להם על המטען ובכך הם חוסכים עלויות ואתם יכולים ליהנות מההבדל הזה.
  3. סניפים – קריטריון זה יכול להיות מעט מעורפל, אך למעשה הוא די פשוט: האם לחברה שאתם בודקים יש סניף במדינת היעד שממנה אתם רוצים לבצע את המשלוח או אליה? במידה וכן הדבר עשוי להגביר את האמינות של החברה לגבי הניסיון שלה במדינת היעד ונוסף על כך, אתם יכולים להיות בטוחים שהמשלוחים שלה מתקבלים בברכה במדינה אם היא מחזיקה שם סניף פעיל.
  4. השירות הנדרש – לעיתים ישנם משלוחים אשר דורשים סוגי משלוח שונים, כמו שילוח אווירי, יבשתי או ימי, ועליכם לדעת איזה סוג משלוח יהיה הכי טוב עבור המטען שלכם.

 

הנמלים שלנו בהחלט מהווים שערים מרכזיים לייבוא ולייצוא, אך מעטים האזרחים הפרטיים אשר מנצלים את כוחם.

צאו ועשו זאת, אך עשו זאת בחכמה!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש