היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 25/7/2018 12:19 ● ערב ערב 2873
כל אירועי התרבות באילת בין התאריכים 26/7-2/8
היכל התרבות

 

מופע סטנד אפ - לא מצונזר – אסף יצחקי

 

מופע הסטנדאפ של אסף יצחקי - סטנדאפיסט מקורי שאינו יודע גבולות ולא עוצר באדום!

26/07/2018, 21:30, תיאטראות אילת, פרטים ורכישת כרטיסים בטלפון 0509233112.


 

מועדון הסרט הטוב - להיות מספר 1

 

מה המחיר הנדרש כדי להיות מספר אחת? עמנואל בלשי היא מהנדסת מבריקה שטיפסה בסולם החברה שלה עד להנהלה הבכירה. יום אחד, קבוצת נשים בעלות השפעה מציעות לה הזדמנות להפוך למנכ״לית של אחת החברות הגדולות בצרפת. האישה הראשונה והיחידה שתזכה למעמד כה בכיר. אך בסביבה שעדיין נשלטת על ידי גברים, האתגרים המקצועיים והאישיים רבים, וההישג, שאמור היה להיות מענג, הופך למלחמה בה כל האמצעים כשרים.

יום שלישי, 31.7.18, ב- 19:15, ב'תיאטראות אילת'.


 

לקראת הופעה FLOOR EIGHT

 

הרכב האילתי FLOOR EIGHT, שעזב למרכז בשנה האחרונה בשביל לממש את החלום, חוזר לאילת להופעת הבכורה של האלבום החדש!

כשרוק'נ'רול ורית'ם אנד בלוז פוגש ג'אז-גרוב פסיכדלי.

זה הוא התמהיל מאחורי 'פלור 8'.

כור היתוך מודרני ומדוייק שהתהווה במשך כמה שנים בעיר אילת ועבר לתל אביב-יפו לעבודה והפקה גרנדיוזית באולפני 'ג'אפה סאונד ארטס'.

האלבום הופק על ידי הבסיסט הבינלאומי המוערך אור לוביאניקר (מרטי פרידמן, פרוג'קט ר.נ.ל, יוסי סאסי ועוד).

במהלך השנתיים האחרונות צבר ההרכב ניסיון רב והופעות בלוקיישנים נחשבים ובמקומות נידחים כאחד, ויצר קהל מעריצים מכל שכבות האוכלוסייה. 

במקביל להשפעות הרוק האלטרנטיבי והאינדי המהדהדות במוזיקה, הנגינה האקספרסיבית של חברי הלהקה חושפת שורשים עמוקים של ג'אז, גרוב ואפילו מוזיקה קלאסית. ומכל אלו נוצר הדבר החדש אשר מכונה 'פלור אייט'.

"אנחנו מתכננים לכם את הופעת בכורת האלבום Completely Dismissed. אלבום שעבדנו עליו בצורה סופר אינטנסיבית עם אחד המפיקים המבריקים שהיקום שלח לנו – אור לוביאניקר. בהקלטות השתתפו אורחים רבים ומוזיקאים מהשורה הראשונה והשירים כבר זכו לתהודה, השמעות ותפוצה בארץ ובעולם. מה בתכנון? הופעה בוייב של רוקנרול מדברי עם ים הפתעות ואורחים מיוחדים שאנחנו מאוד מאוד מתרגשים לארח! מערכת סאונד של MORE VOLUME, וכמובן אפטר פארטי פסיכי (דיג'יי ליסט בהמשך!)".

02/08/2018, פתיחת דלתות: 21:00, הופעה – 22:00, אפטר פארטי: 24:00, החווה של בני, דרך הרים | שחמון. כרטיסים: https://www.eventer.co.il/0hx63.


 

מסיבת קיץ רטובה לילדים - אודי ואביעד

 

עיריית אילת ותאגיד התיירות העירוני מזמינים את תושבי אילת ואורחיה למסיבת קיץ רטובה לילדים עם כוכבי 'הקלמרים' 'אודי ואביעד', הצמד הכי מצחיק במדינה. כולל מתחמי פעילויות. הכניסה חופשית.

יום שלישי, 7.8.18, בין השעות 16:00-20:00, במזרקה בפארק המרכזי.


 

לקראת מופע - ירמי קפלן במופע אקוסטי

 

במסגרת סדרת מופעים אקוסטיים - ירמי קפלן במופע אקוסטי, מופע טריו ישר לפנים.

מוצ"ש 11.8 | 21:30 | בחוף 'אבניו ביץ''. הכניסה חופשית.


 

צילומי ג'אז – קיץ 2018

 

הנכם מוזמנים לצילומים בנושא פסטיבל הג'אז, במסגרת שיתוף פעולה בין העיר התאומה אנטיב לאילת.

התערוכה תוצג בגלרייה עד ה-15/08 ותועבר לנמל אילת עם פתיחת פסטיבל הג'אז ב- 26/8/18 באירוע חגיגי במעמד ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, אורחי העיר התאומה אנטיב ואורחים משגרירות צרפת.

גלריית אנטיב, הפארק המרכזי, יותם | אילת 2. הכניסה חופשית.


 

המלצת ספר: צורת המים מאת גיירמו דל טורו ודניאל קראוס

 

הסרט זכה בארבעה פרסי אוסקר לשנת 2018, ביניהם הפרס לסרט הטוב ביותר, ובפרס אריה הזהב לסרט הטוב ביותר, פסטיבל ונציה 2018

'צורת המים' מאת הבמאי בעל החזון גיירמו דל טורו והסופר עטור הפרסים דניאל קראוס, איחדו כוחות על מנת ליצור יחד את סיפור האהבה המסחרר ומעורר ההשראה שלפניכם ושיצא בהוצאת 'דני ספרים'. הם הוציאו במקביל את הספר ואת הסרט, שזכה לתהילת עולם בטקס פרסי האוסקר של 2018.

השנה היא 1962 ואלייזה אספוזיטו, אילמת מלידה ויתומה מגיל צעיר, נאבקת לשרוד בעבודתה המונוטונית כמנקה במכון לחקר החלל והאוויר בבולטימור. ללא תמיכתם של זלדה, חברתה לעבודה וג'יילס, שכנה האוהב, היא לא הייתה מחזיקה מעמד אפילו יום נוסף. ואז, ביום גורלי אחד, היא רואה משהו שלא הייתה אמורה לראות: יצור אמפיבי שנלכד באמזונס והובא למכון לצורך מחקר. היצור הוא מבעית, אך בה בעת גם מרהיב ומרתק, ואלייזה נמשכת אליו בכבלי קסם. בעזרת שפת הסימנים, השניים לומדים לתקשר ובמהרה הופכת המשיכה ההדדית לאהבה, והיצור הופך להיות הסיבה היחידה שלמענה מוכנה אלייזה לחיות.

אבל כוחות חיצוניים מתחילים לפעול. ריצ'רד סטריקלנד, החייל שלכד את הייצור, משתוקק לנתח אותו לפני שהרוסים יצליחו לגנוב אותו ולהשתמש בו לצרכיהם. לאלייזה אין ברירה אלא לסכן הכל על מנת להציל את אהוב ליבה. בעזרתם של זלדה וג'יילס, היא הוגה תכנית הצלה, אבל סטריקלנד עולה על עקבותיהם. וגם הרוסים עדיין לא אמרו את המילה האחרונה.

"אחת ההפתעות הגדולות ביותר בספר צורת המים היא עד כמה סיפור האהבה שבו הוא עז-רגש וצובט-לב" - Variety

"פנטזיה ויזואלית ורגשית שאין דומה לה. היא לבטח תמצא את דרכה אל ליבותיהם של כל מי שצמא למעט דמיון ואהבה" - The Holywood Reporter

הסרט זכה בארבעה פרסי אוסקר לשנת 2018, ביניהם הפרס לסרט הטוב ביותר, ובפרס אריה הזהב לסרט הטוב ביותר, פסטיבל ונציה 2018.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש