מתי מומלץ להחליף צנרת בדירה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/7/2018 09:18 ● ערב ערב 2872
מתכננים לשפץ את חדר האמבטיה והמטבח? האם אתם גרים בבניין מגורים יחסית ישן שגילו מעל 15 שנה? ובכן, צנרת הדירה סובלת מבלאי טבעי, כאשר בבנייני מגורים שגילם מעל 15-20 שנה מותקנת לרוב צנרת ממתכת הסובלת מקורוזיה ובלאי מואץ. לכן, ההמלצה של אנשי המקצוע היא להחליף את הצנרת כאשר משפצים את הבית או כאשר סובלים מתקלות חוזרות ונשנות בצנרת כגון פיצוצי צנרת, נזילות, הצפות וכדומה.
מתי מומלץ להחליף צנרת בדירה?

 

סיבות להחלפת צנרת בדירה

 

בשגרת היומיום שלנו צנרת המים והביוב בדירה עובדת היטב וללא בעיות ותקלות, ורק כאשר מתחילים לסבול מבעיות בצנרת מבינים עד כמה היא חשובה לאיכות חיינו. כאשר מתחילים לסבול מתקלות כמו נזילות, רטיבות ופיצוצי צנרת חשוב להזמין אינסטלטור ברמת גן מקצועי ואמין לטיפול בבעיה, כדאי לבקש ממנו לבחון את מצב הצנרת כדי לקבל החלטה האם צריך להחליף אותה בחדשה. במידה וסובלים מתקלה באמצע הלילה או בסוף שבוע לא ניתן לדחות את הטיפול ויש להזמין אינסטלטור 24 שעות במרכז או באזור בו גרים.

הסיבות המרכזיות להחלפת צנרת בדירה הן:

  • הצטברות אבנית לאורך השנים בצנרת הישנה הגורמת לסתימות.
  • הסתיידות של הצנרת כתוצאה מאבנית, שומנים ולכלוכים המצטברים בדפנות הצנרת.
  • בלאי טבעי של הצנרת בדירה הגורם לנזילות, לסדקים ולהופעת כתמי רטיבות ועובש.
  • המים בדירה עכורים, בעלי ריח לא נעים ומלאים בחלודה.
  • פיצוץ צנרת המחייב החלפת הצנרת הישנה בחדשה.
  • החלטה על שיפוץ במטבח ובחדרי הרחצה בדירה.

 

החלפת צנרת על ידי אינסטלטור אמין

 

החלפת צנרת בדירה מחייבת ניסיון, ידע וכלי עבודה, לכן חשוב להזמין אינסטלטור מקצועי המתמחה במלאכה. חשוב לוודא עם האינסטלטור כי הוא משתמש רק בצנרת חדשה, עמידה ואיכותית העשויה מ-SP או צנרת איכותית אחרת. צנרת חדשה כמו SP עמידה לאורך שנים ארוכות, היא אינה סובלת מהצטברות אבנית, וקל להתקין אותה בדירה.

כמו כן, כאשר מתכננים לבצע שיפוץ בדירה שגילה מעל 15 שנה כדאי להחליף את הצנרת הישנה כדי להימנע מתקלות עתידות העלולות לגרום לפירוק ולשבירת אריחי החיפוי והריצוף. במידה ושיפצתם לפני כמה שנים ואינסטלטור התקין בדירה צנרתSP  עמידה, אפשר להזמין בדיקת צנרת בלחץ גבוה כדי לבדוק האם יש סדקים בצנרת הקיימת או נקודות תורפה. בהתאם לתוצאות הבדיקה ניתן לקבל החלטה נכונה, את הבדיקה אפשר לבצע גם באמצעות החדרת סיב אופטי לצילום פנים צנרת.

כאמור, כאשר סובלים מבעיות רבות בצנרת בדירה כנראה שאין מנוס אלא להזמין אינסטלטור 24 שעות המציע שירות מהיר ויעיל להחלפת הצנרת. העבודה מחייבת פירוק אריחים ורצפות אלא אם מותקנת בדירה צנרת חדשה המאפשרת החדרת צינורות חדשים ללא פירוק. מומלץ לא לקחת סיכונים מיותרים עם צנרת הדירה ולהימנע מתיקון על גבי תיקון, לכן בעזרת אינסטלטור אמין ניתן לאבחן את מצב הצנרת ובהתאם לכך לקבל את ההחלטה הנכונה והמשתלמת ביותר לטווח הקצר והארוך.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש