אורתופדיה - Magicast גבס קל, עובד כמו קסם!

מאת: שחר קדוש ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/7/2018 12:29 ● מה נשמע 559
מי לא שמע כבר על הגבס הקל שהופך את הסיוט לנעים יותר? לגבס הקל Magicast כמה וכמה יתרונות בולטים שהופכים אותו למוצר הקיבוע המתקדם בעולם. הופעתו בעולם האורתופדיה שינתה את היחס לגבס, הן מצד הצוות הרפואי והן מצד החולים עצמם.
אורתופדיה - Magicast גבס קל, עובד כמו קסם!

 

Magicast גבס קל, עובד כמו קסם!


מי לא שמע כבר על הגבס הקל שהופך את הסיוט לנעים יותר? לגבס הקל Magicast כמה וכמה יתרונות בולטים שהופכים אותו למוצר הקיבוע המתקדם בעולם. הופעתו בעולם האורתופדיה שינתה את היחס לגבס, הן מצד הצוות הרפואי והן מצד החולים עצמם.
איוורור מלא - במוצרי הגיבוס הקיימים היום, עוטפים את השבר בגליל צמר גפן, או גליל סינטטי אחר המשמש ריפוד לגבס המתקשה. מעל שכבת ריפוד זו חובשים את השבר עם גליל הספוג בחומר מתקשה, גבס או פולימרי/סינטטי, אטום בעיקר. שילוב 2 שכבות אלו גורם בדרך כלל לגירויים וריחות רעים בעת הזעה או הרטבה .Magicast  עשוי כצינור/שרוול ולא כגליל, המגיע בערכה הכוללת 2 שרוולים ארוגים, האחד עשוי מחוט סינטטי, ארוג כרשת ומנדף בקלות, ואילו השרוול המתקשה עשוי רשת מחוט מעורב עם חורים גדולים. שילוב רשת מנדפת ורשת רחבת חורים יוצר קיבוע מאוורר ובכך נמנעים גירויים וריחות רעים.
מאושר לרחצה במים - החומרים וצורת האריגה המחוררת של Magicast מאפשרים להיכנס למים ללא חשש. Magicast נושם ומתייבש במהירות ובכך מאפשר מקלחת, בריכה ואפילו שחייה בים.
מגן בריאות רפואית - השרוול הפנימי המשמש כריפוד ונמצא במגע עם העור, כולל מרכיב של olefin - סיבים טבעיים המיוצרים מחומרים המנדפים רטיבות במהרה. המרכיב של olefin משמש בייצור חיתולים לתינוקות כמרכיב המגן על העור מפני נזקים כמו גירוד, אדמומיות, פריחה וכד'. החומר משפר את נדיפות הלחות מהעור. התייבשות מהירה מונעת תופעות רגישות של העור. 

 


קל משקל -  Magicast מפחית במידה רבה את אי הנוחות של המטופל, כי הוא הרבה יותר קל מאשר כל גבס אחר. נוח לנוע עם גבס כל כך קל, ואפילו לשחות איתו בלי להרגיש משקולת על גופך.
חדירות מיטבית - עם Magicast ניתן לעבור צילום רנטגן ללא צורך בהסרת הגבס ועוצמת הקרינה הנדרשת נמוכה יותר מאשר בצילום עם כל גבס אחר. 
קל להתקנה - בגיבוס מהדור הקודם, נדרשת מיומנות גבוהה של הצוות הרפואי, בעיקר למניעת הידוק יתר של גלילי הגבס הנמתחים על האיבר השבור. חוסר במיומנות זו מביא לפצעי לחץ ולצורך בהחלפת הגבס לאחר טראומה נוספת ומיותרת לחולה. מכיוון ש Magicast עשוי משרוול רשת ולא מגליל, ההתקנה קלה הרבה יותר, ולא ניתן לטעות ולגרום ללחץ על היד השבורה. השרוול אינו "יודע" ללחוץ על היד השבורה, ולעולם הוא יהיה רחב מהיד.
ידידותי לסביבה - מוצרי הגיבוס הקיימים בשוק עשויים בדרך כלל מחומרי טיח/ גבס/ סיבי זכוכית. בעת חיתוך ובעת הסרת הגבס נוצר אבק לא בריא לריאות. חיתוך Magicast אינו יוצר אבק כלל, שומר על סביבה נקיה, וגם ניתן להשמדה על ידי שריפה פשוטה המפוררת אותו, ולא על ידי שריפה וקבירה כמו שנדרש בגבס פלסטי הקיים כיום.
לחברה ישנה גם סדרת מוצרי DRYPRO הכוללת מגיני וואקום מיוחדים, המאפשרים לחולים שונים להתקלח, להיכנס לבריכה או לים, לשחות ולצלול – למרות מגבלה רפואית. מגיני DRYPRO מיועדים לחולים עם: גבס לאחר שברים אורתופדיים, עם צנתר פיקליין PICC , עם פרוטזה, עם בעיות עור, רגל סוכרתית, פצעים קשים, בעיות סטומה בטן, וכדומה.
אל תתפשרו. התייעצו עם מומחים. בואו להיות בריאים!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש