היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 1/8/2018 08:25 ● ערב ערב 2874
כל אירועי התרבות באילת בין התאריכים 2-9/08/2018
היכל התרבות

 

הטיול הוורוד

 

סיורי פלמינגו ועוד בבריכות המלח אילת

ימי שישי במהלך אוגוסט.

מרכז הצפרות אילת ובריכות המלח של 'מלח הארץ' הם בית חם למאות ציפורי פלמינגו וציפורים מיוחדות אחרות. נכיר את תהליך ייצור המלח ונבין כיצד הוא מזמן לנו שלל מיני עופות נדירים ויפים במיוחד.

03/08/2018, 09:00, בריכות המלח, אילת. לפרטים והרשמה:

https://www.teva.org.il/?categoryid=1677&articleid=2598.


 

שוק לילה בפארק המזרקה המוזיקלית

 

חגיגה של מוסיקה, עיצוב ואמנות

חווייה ייחודית וחדשה באילת - מדי שלישי בלילה הופך מתחם פארק המזרקה המוזיקלית ל- 'שוק לילה'- שוק מסוגנן של תוצרת מקומית עם מגוון דוכני מכירה: ביגוד, תכשיטים מעוצבים, עבודות יד ייחודיות ועוד שלל חפצי אמנות מסוגים שונים, עם עשרות מעצבים אמנים ויוצרים מאילת והסביבה.

07/08/2018, 19:00, פארק המזרקה המוזיקלית.


 

מועדון הסרט הטוב - אהבתה מרתיחה את מי האמבט

 


משפחת סשינו ניהלה בית מרחץ מסורתי עד שקוזהירו, אבי המשפחה, החליט לעזוב את הבית. כאשר אשתו, המגדלת את בתם המתבגרת לבד, מגלה כי נותרו לחייה מספר חודשים בלבד, היא בוחרת להסתיר זאת ממנה ועורכת רשימת משימות בהן למצוא את האב הנעלם ולפתוח מחדש את בית המרחץ

 

הסרט מספר על משפחת סשינו שניהלה בית מרחץ מסורתי עד לעזיבתו של קוזהירו, אב המשפחה. כאשר פוטבה, אשתו לשעבר, שבמשך שנים גידלה את ילדתם הקטנה לבדה, מגלה כי היא חולה במחלה סופנית ונותרו לחייה מספר חודשים בלבד, היא בוחרת להסתיר זאת מבתה ועורכת רשימת משימות, בהן למצוא את האב הנעלם ולפתוח מחדש את בית המרחץ. מכאן מתפתחת דרמה נוגעת ללב על משפחה המתמודדת עם קונפליקטים, מתחים ועוד כמה סודות כמוסים, שבסופו של דבר מסייעים להידוק הקשרים הסבוכים.

יום שלישי, 7.8.18, 19:10, תיאטראות אילת.


 

לכתוב פרא  סדנת כתיבה

 

סופ"ש 11 - 9 באוגוסט 2018

זוהי הזמנה חמה לסדנה יוצאת דופן, בהנחייתו של איש יוצא דופן- סופשבוע במהלכו נערוך עם גבי ניצן מסע לחיפוש הקול האישי, הפראי והאותנטי – זה שהופך את הכתיבה מאומנות לאמנות.

'לכתוב פרא' היא הרפתקה דרך כתיבה. הרפתקה של גילוי עצמי והקשבה. במהלך סופשבוע חוויתי ומרתק נשתמש בכתיבה בתור הכלי, הנתיב שיוביל אותנו פנימה, אל המקומות העמוקים שמתוכם אנו יוצרים, חיים, חווים.

בסופ"ש הזה גבי ינחה וילווה אותנו במסע פנימי של התפתחות, למידה והיכרות עצמית עמוקה דרך המילים והמשפטים, כשהיד רושמת אותנו אל הדף מתוך תכנים פנימיים. דרך תרגילים והנחיות מיוחדות מתאפשר חופש מסוג חדש, שחרור הכתיבה מכבלים של שיפוטיות, מגבלות וקבעונות שהתרגלנו אליהן. כך ייפתחו לפנינו מרחבים עמוקים בתוכנו, מתוכם אפשר לכתוב את עצמנו באופן חופשי וטבעי.

 

הסדנה תכלול תרגילים מקוריים ומרתקים בכתיבה ובהתבוננות, התנסויות אישיות המערבות כתיבה, טבע וחוויה. מדי יום נתנסה וגם נפגש, נחלוק טקסטים ונשתף בתהליכי הכתיבה. באשרם במדבר, מבודדים ומנותקים מרעשי העולם למשך שלושה ימים, גבי ניצן יחלוק מניסיונו ומחוויותיו בכתיבה, ויחפש איתכם אחר הקולות המרכיבים את סיפור חייכם.

אשרם במדבר נמצא בישוב שיטים, על כביש מס' 40 בין צומת ציחור לצומת שיזפון. טלפון: ענת 053-5233117.


 

ספר חדש על דרך האור לעולם הנשמות: 'מוארת דרך האור' מאת דפנה ביסמוט

 

'מוארת דרך האור' מאת דפנה ביסמוט חושף בפני הקוראים עולם נסתר ומסקרן שמתאר את עולם הנשמות, תהליכים רוחניים משמעותיים, והקשר למדריכים הרוחניים. הספר, בהוצאת 'ספרי ניב', מציג את מסעה הרוחני המרתק של המחברת דפנה ביסמוט ואת שלבי התפתחותה הרוחנית כסיפור עתיר דמיון ויצירתיות. זהו מסע של גילויים, תובנות ותשובות שכל אחד ימצא בו תהודה במסע אל 'דרך האור'.

מאוריה, דמות מסתורית ששייכת לדור קדום של מטפלים רוחניים, שינתה את חייה של המחברת מקצה אל קצה. מאוריה הפכה למורה הרוחנית שלה וחשפה בפניה סוד רוחני מדהים על 'דרך האור' והובילה אותה לייעוד חדש בחייה. הספר מתאר את התפתחותה הרוחנית של המחברת ברבדים שונים: הרובד הראשון הוא הדיאלוג בינה לבין מַאוֹריָה מדריכת האור שלה; הרובד השני הוא הקשר הרוחני בינה לבין המדריכות הרוחניות שלה שליוו אותה לאורך הלמידה וההתפתחות שלה בעולם הממשי; הרובד האחרון מתאר את הקשר בין נשמתה לנשמות מטופליה, שחוו ייעוד רוחני ושינוי בחייהם באמצעות 'שיחות האור'.

הספר מיועד לכל אחד ואחת. הקוראים ייחשפו למידע על החיים לאחר המוות, התנהלות בזוגיות קרמתית, עולם הנשמות ועוד. תחילה, ייהנה הקורא מסוג של הרפתקה רוחנית וסיפור מרתק. הקורא יחווה את העולם שמעבר, ילמד מהי נשמה ומהם גלגול נשמות, תקשור ומסע רוחני. הקוראים יחושו מעין חוויה רוחנית, חלקם יזדהו עם הספר ויחוו רוגע והבנה שחוויותיהם אינן פרי הדמיון, אלא חלק ממסעם הרוחני. קורא שמחובר לעולם הרוח, יחווה מסע רוחני בדומה למדיטציה רוחנית. בסוף הספר נמצאים הסברי מושגים ואינדקס קריסטלים שמופיעים בספר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש