רקמה ממוחשבת בהתאמה אישית - מגוון אפשרויות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/8/2018 19:20 ● ערב ערב 2873
רקמה ממוחשבת בהתאמה אישית מאפשרת לכם להזמין חולצות, כובעים, מגבות ומוצרי טקסטיל נוספים עם רקמה יפה במגוון אפשרויות עיצוב. אם בעבר הרקמה הייתה מלאכת יד נפוצה בקרב נשים, בעשורים האחרונים רוב העבודות מבוססות על רקמה ממוחשבת. המעבר לרקמה ממוחשבת פתח קשת רחבה של אפשרויות עיצוב, ניתן לרקום ולהטביע שלל דוגמאות, סמלים, מילים ועיטורים מקוריים. יש אפשרות לבחור מתוך דוגמאות ועיטורים קיימים או לתכנן ולעצב עיטור בהתאמה אישית. את עבודות הרקמה הממוחשבת כדאי להזמין רק בחברה מקצועית, המספקת פתרונות מתקדמים ורקמה איכותית ועמידה לאורך זמן ללקוחות פרטיים ועסקיים.
רקמה ממוחשבת בהתאמה אישית - מגוון אפשרויות

 

שפע אפשרויות עיצוב

 

רקמה ממוחשבת מבוססת על נתונים דיגיטליים ותוכנה חדשנית ומתקדמת, מכונה לרקמה ממוחשבת מצוידת במספר ראשי רקמה. לאחר עיצוב הרקמה הרצויה מעלים את הדגם לתוכנה ושולחים את הרקמה למכונה על מנת לבצע אותה במהירות ובאיכות גבוהה.

איכות המכונה משפיעה על איכות העבודה, יש בשוק מכונות מקצועיות ותעשייתיות עם ראש הכולל 10, 15 או יותר מחטים. מכונה מקצועית כוללת מערכת חדשנית לחיתוך עליון ותחתון של חוטי הרקמה, ומערכת להשחלת החוטים באופן אוטומטי ורציף. שטח הרקמה תלוי בסוג המכונה, יש מכונות עם מסך מגע לשליטה מלאה ולעבודה נוחה ויעילה, לרבות עריכת הדוגמה לפני ביצוע העבודה, אך מכונה תעשייתית לרוב מחוברת למחשב ומופעלת באמצעות תוכנה ייעודית.

חברה מקצועית לעבודות רקמה ממוחשבת מציעה אתר ידידותי למשתמש עם מאגר דוגמאות ועיטורים מוכנים מראש, ניתן לעצב עיטור או טקסט בהתאמה אישית מלאה ולבחור גוונים וגודל בהתאם לצורך.

 

רקמה ממוחשבת על מגוון מוצרים

 

רקמה ממוחשבת מתאימה למגוון מוצרים ופריטים כגון כובעים, תיקים, חולצות, מגבות, חלוקי רחצה, בגדי עבודה, מוצרי יודאיקה ועוד. אפשר לרקום על כיפות, תשמישי קדושה, תכשיטים שונים, כיסויים, פאצ'ים וכדומה. חשוב לבחור מידות נכונות של הרקמה בהתאם למוצר עליו רוקמים.

למעשה, אין כל מגבלות בבחירת העיצוב, וכל אחד יכול לעצב בעצמו או בעזרת גרפיקאי את הדוגמה שברצונו לרקום על בגד או מוצר אחר. בין המוצרים הפופולריים המתאימים לרקמה ממוחשבת ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

  • בגדי עבודה
  • כובעים בשלל מידות ועיצובים, לרבות כובעי צמר
  • מוצרי קידום מכירות
  • מוצרי פרסום
  • חלוקי רחצה ומגבות
  • מוצרי יודאיקה
  • פאצ'ים לבגדים, תיקים, אפודים וכדומה
  • תגי יחידה רקומים

 

איך מזמינים עבודות רקמה ממוחשבת?

 

כדי להזמין רקמה ממוחשבת יש לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום זה, לחברה מובילה יש אתר נוח בו ניתן להתרשם מעבודות נבחרות וממגוון אפשרויות עיצוב ומוצרים עליהם ניתן לרקום. לאחר בחירת המוצר עליו רוצים לרקום יש להוסיף אותו לעגלת הקניות, לציין כמות, לבחור צורת משלוח או איסוף עצמי, למלא פרטים אישיים, וכמובן יש לבחור דוגמה. את הדוגמה אפשר לעצב לבד ולשלוח לחברה או לבחור מתוך דוגמאות קיימות ולהוסיף בהערות מה לכתוב ולרקום, איזה צבעים וכדומה. תוך זמן קצר העבודה מוכנה וניתן לקבל אותה באמצעות שליח עד הבית או בדרך אחרת.

בנוסף, אפשר להגיע לחברה כדי לקבל ייעוץ במקום, להתרשם מקרוב בעבודות השונות, לבחור את המוצר או המוצרים עליהם מעוניינים לרקום, לבחור עיצוב קיים או לתכנן עיצוב מקורי עם מחלקת הגרפיקה של החברה, לשלם ולהמתין לסיום העבודה.

רקמה ממוחשבת נחשבת לאיכותית ולעמידה, הרקמה אינה דוהה גם לאחר כביסות רבות, כל עוד מקפידים על הנחיות היצרן ובוחרים מוצרי טקסטיל באיכות גבוהה. כדאי לדעת כי חברות רבות במשק הישראלי מזמינות עבודות של רקמה ממוחשבת, בעיקר על בגדי עבודה ומדים, מוצרי קידום מכירות ומתנות ללקוחות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש