המפלט הדרומי - כלי שייט שונים למגוון גדול של הפלגות

מאת: אביבה דקל ● 7/8/2018 14:09 ● ערב ערב 2875
בין אם אתם תושבי אילת ובין אם הגעתם לנופש בעיר הדרומית ורוצים לצאת להפלגה, לבד, עם המשפחה והחברים או לחגוג אירוע גדול, ל'מפלט הדרומי' יש מבחר הצעות בשבילכם, ואין ספק שמתוך הספינות השונות שמציעים לכם כאן תמצאו בדיוק מה שאתם מחפשים, בין אם אתם מחפשים ספינה לנהיגה עצמית ובין אם אתם מבקשים שסקיפר מנוסה ישיט את הספינה שבחרתם
המפלט הדרומי - כלי שייט שונים למגוון גדול של הפלגות

צילום: סיון סונגו

במרינה החדשה והיפהפיה שבחוף 'אלמוג', מחכות לכם חמש ספינות שמביניהן תוכלו לבחור את זו שתתאים לכם ביותר להגשמת חלומכם על הפלגה מושלמת, והן:

 

 

  • סירה לנהיגה עצמית המיועדת לקבוצה של עד 10 איש המבקשים לבלות זמן איכות עם המשפחה או החברים. על הספינה סלון שמש מרווח ומפנק שבו תוכלו להתרווח לצלילי מוזיקה שאתם בוחרים, ואם תרצו תוכלו תמיד לשדרג את ההפלגה עם מגש פירות ושתיה קלה.
  • סירת זכוכית משפחתית. הספינה בנויה על מפלס שקוף דרכו תוכלו לראות את השוניות השוקקות דגים ואלמוגים, כשמסביבכם נוף מדברי המשתרע על ארבע מדינות. בספינה זו מקום לקבוצה של עד 13 איש וניתן לחגוג עליה ימי הולדת או אירוע אחר באווירה מאד מיוחדת. תוכלו תמיד לשדרג את ההפלגה עם מגש פירות ושתיה קלה.
  • טורנדו – סירה מהירה להפלגות של עד 20 דקות בין המצפה התת ימי וריף הדולפינים. בספינה זו מקום לקבוצה של 10 איש מגיל שש ומעלה.
  • יאכטת המפלט – על יאכטה זו תוכלו לחגוג עם משפחה או קבוצת חברים של עד 13 איש, והאווירה הרומנטית שבה מתאימה מאד להצעות נישואין ולהפלגות רומנטיות אל תוך השקיעה לרגל כל אירוע מרגש שתבקשו לחגוג. אפשר לקבל על 'המפלט' ארוחה של בשרים על האש בתוספת מבחר סלטים. זמן ההפלגה על 'המפלט' הוא מינימום שלוש שעות.
  • הסינדרלה – קטמראן שיכול להכיל קבוצה גדולה של עד 50 איש, מתאים למגוון אירועים  - החל מחתונת  זהב/כסף ועד מסיבות רווקים, ארוחות משפחתיות, ימי גיבוש וימי הולדת. כל אירוע יהיה אירוע מיוחד במינו אם תחגגו אותו בהפלגה על 'הסינדרלה'. אפשר לקבל על ה'סינדרלה' ארוחה של בשרים על האש בתוספת מבחר סלטים. זמן ההפלגה על 'הסינדרלה' הוא מינימום שלוש שעות.

 

 

שעות ההפלגה, זמן ההפלגה והמחירים משתנים בהתאם לאירוע ולקבוצה.

מתכננים הפלגה? כדאי מאד לפנות ל'מפלט הדרומי' ולקבוע מועד להפלגה בלתי נשכחת על אחת הספינות שלהם. ניתן להזמין הפלגות לכל שעות היום והלילה בתיאום מראש.

מקום: במרינה החדשה בחוף 'אלמוג' ליד מסעדת 'המפלט האחרון' וחוף ה'וויליג''.

טלפון ליצירת קשר: אביחי 052666833, סיון 0537455464.

פתוח 08:00-19:00. זמינים בטלפון תמיד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש