בריחת שתן וטיולים – כיצד מתמודדים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/8/2018 07:11 ● ערב ערב 2875
חודשי הקיץ מתאפיינים בחופשות רבות וטיולים ליעדים שונים, עבור אנשים אשר סובלים מבעיות של בריחת שתן, נסיעה לטיול יכולה להיות חוויה מרתיעה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון: מוצרי ספיגה שצריך לקחת, בגדים נוחים ללבישה, וקירבה לשירותים. עם זאת, בריחת שתן לא צריכה להרוס את החופשה שלכם. בכתבה זו נביא כמה טיפים לטיול מהנה ונטול דאגות.
בריחת שתן וטיולים – כיצד מתמודדים?

אם אתם סובלים מבריחת שתן כתוצאה מדחיפות, אתם בהחלט יכולים עדיין לנסוע לטייל. אם אתם מודאגים מתאונות של בריחת שתן במהלך טיסה ארוכה, אין צורך לדאוג. אתם יכולים לדאוג לקבל מושב במעבר שקרוב לשירותים, ולא לצרוך לפני ובזמן הטיסה משקאות משתנים כמו קפה ואלכוהול.

וודאו גם שיש לכם מספיק מוצרים לבריחת שתן: מומלץ לקחת חיתולים למבוגרים באיכות טובה, מגבונים וכמובן בגדים להחלפה.

נשים רבות אינן אוהבות לדבר על הנושא, במידה ואתם סובלים מבעיית ניידות או מפרקים כואבים וקשה לכם להשתמש בשירותים, ניתן לרכוש מכשיר המיועד לנשים בצורת משפך המכוון את הזרם לשירותים, ומאפשר לתת שתן בעמידה.

אנשים רבים חווים עצירות כשהם נוסעים, במיוחד אם הם סובלים מבעיות אחרות של בריחת שתן. נקטו בכל צעד על מנת להימנע מעצירות לפני הטיסה, על ידי הגדלת כמות הנוזלים שאתם שותים ואכילה מאוזנת.

 

טיילו עם צ'ק ליסט לבריחת שתן

 

6-8 שבועות לפני הטיול דונו בתוכניות שלכם עם הרופא המטפל. דברו איתו על התרופות שאתם צריכים לקחת אתכם. האם אתם צריכים תרופות או מוצרים במרשם? וודאו שאתם שומרים את התרופות שלכם באריזתם המקורית כאשר אתם מטיילים מעבר לים.

תכננו כל שלב בטיול בהתאם: אם אתם לובשים פדים עבור בריחת שתן, קחו אתכם אספקה נוספת למקרב של עיכובים לא צפויים, לא נעים להיתקע באמצע הטיול ללא המוצרים שאתם רגילים להשתמש בהם.

בדקו לגבי חריגה של המטען: במידה ואתם לוקחים אתכם כמות גדולה של מוצרי ספיגה למבוגרים, מומלץ לבדוק מה הן עלויות התשלום לגבי משקל עודף.

בחרו בגדים בצבעים כהים: כאלה שקל להסיר אותם ונוחים ללבישה.

קחו אתכם שקית קטנה: ובגדים להחלפה בתיק. מגבונים שימושיים באופן כללי ובמיוחד במקרים של בריחת שתן.

התמתחו ותלכו ככל שאתם יכולים: על מנת לעזור לעיכול ולזרימת הדם. תרגילים בישיבה מאוד יעילים.

 

העובדה שאתם סובלים מבריחת שתן, לא אומרת שאתם צריכים להסתגר בבית כל היום ולא ליהנות מהטבע והנופים.

חופשה נעימה 😊


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש