היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 11/8/2018 07:49 ● ערב ערב 2875
כל אירועי התרבות באילת בין התאריכים 9-16
היכל התרבות

 

מחזירים ת'תרבות לרחוב!  - 'בטאל ראפ' אילתי אורגינלי

 

ערב היסטורי בסקייט פארק באילת - Battle Rap - Chaki.D VS Koranyo. בתסריט: הופעות חיות, 4 ראפרים על ביט 1, מעגלי פריסטייל, מסיבת היפ הופ ועוד הפתעות. הכניסה חופשית. בואו להיות חלק ממשהו חדש.

יום חמישי, 9.8.18, ב- 20:00, בסקייט פארק בגן בנימין.


 

לילות קסומים בפארק תמנע - חוויה מטאורית

 

לילה של כוכבים בפארק תמנע - מהפארקים היפים בעולם. צפייה מודרכת בשמי הלילה הצלולים של המדבר באמצעות טלסקופים, הדרכה והיכרות עם מפת השמיים, הרצאות וסדנאות בתחום האסטרונומיה, שיאו של האירוע בשכיבה על הגב וצפייה בשמי הלילה בחשיכה מוחלטת בהמתנה לפרסאידים – 'כוכבים נופלים'. הביאו את שק המשאלות.

יום ראשון, 12.8.18, פארק תמנע. להזמנות: 08-6316756, 08-6616976.


 

מועדון הסרט הטוב - שאהבה נפשי

 

לאחר מות אביה, שהיה רב נחשב ואהוב, חוזרת רונית לבית ילדותה בשכונה חרדית בלונדון. היא לוקחת הפסקה מחייה כצלמת עסוקה וחופשיה שגרה בניו יורק ושבה למשפחה, לחברים ולקהילה היהודית האדוקה שהיא השאירה מאחור. עם שובה, היא מגלה ששני חבריה הטובים מהילדות, דויד ואסתי, הם עכשיו זוג נשוי. בזמן שדויד מתכונן לרשת את מקומו של אביה של רונית כמנהיג הקהילה, מגלות אסתי, המאמינה האדוקה ורונית, הכבשה השחורה, שיש להבות שלעולם לא כבות.

יום שלישי, 14.8.18, ב- 19:15, ב'תיאטראות אילת'.


 

קיץ אילתי - מסיבת קיץ בפארק 3

 

עיריית אילת מזמינה את תושבי אילת ואורחיה למסיבת קיץ בפארק השלישית. מסיבת מים עם תותח קצף ענק, משחקי מים, משחקי שולחן ולאחר המסיבה הקרנת הסרט 'משפחה בהחלפה'. הכניסה חופשית.

יום שני 20.8.18 | החל מהשעה 16:00 | בפארק שחמון.


 

לקראת מופעים - לצחוק ולהנות

 

עיריית אילת מזמינה אתכם למופע בידור של אלי יצפאן ולמופע פריצה של נטע ברזילי – זוכת אירוויזיון 2018.

יום חמישי, 23.8.18, פתיחת דלתות 21:00, פביליון מלון 'הרודס'. מחיר כרטיס: 50 ש"ח בסבסוד העירייה. הכניסה מגיל 18. מכירת כרטיסים: 08-6367024/334 ובאשראי דרך אתר העירייה www.eilat.muni.il.


 

קיץ ג'אזי - פסטיבל הג'אז אילת – מהדורת קיץ 2018 – 26-28.8.2018

 

רגע לפני סוף הקיץ, בין המכולות והמשטחים העצומים של נמל אילת, נאסף קהל שוחר מוזיקה איכותית מרחבי הארץ, לחוויית מוזיקה מיוחדת במינה

שלושה לילות מענגים של שפע מוזיקלי, מופעי אמני חו"ל, מופעי אמנים ישראלים ומופעי הפקות מקור מבית היוצר של הפסטיבל וכמובן ג'מים סוערים לתוך הלילה. השנה חוגג הפסטיבל 32 קיצים  ובשנה זו הוא מתהדר במתכונת חדשה ומרעננת עם: יותר מוזיקה, יותר מגוון.

הפסטיבל מיישר קו עם פסטיבלי העולם ומביא את גדולי הסצנה העולמית והישראלית לשלושה ערבים מלאים בג'אז, הפקות מקור וחיבורים מוזיקליים שאפשר לראות רק כאן.

השנה אפשר ליהנות מערב הופעות מלא שמתחיל בשעות השקיעה ונמשך עד השעות הקטנות של הלילה, והכל בכרטיס אחד.

לראשונה ייבנה בנמל אילת אולם מופעים ענק (למעלה מ- 3,000 מקומות), אמפיתיאטרון המשקיף אל הים, עם מקומות מסומנים ושמורים לנוחיותכם. לצידו יבנה ה-  RED NOTE CLUB אולם קטן ומועדוני באווירת ה- BLUE NOTE הניו יורקי.

כרטיסים: מוקד הזמנות 'איוונטים' – טלפון – *9066 או 03-5111777. אתר הפסטיבל:

https://redseajazz.co.il/.


 

המלצת ספר - ספר חדש: המסע אל המשמעות מאת משה ע. נזרי

 

"בגסו החליטה לנסות ולהשיב את השיחה למקום אליו רצתה להגיע, ושאלה "מה דעתך פרופסור שקולניק, האם להתארכות משך החיים יש השפעה על שאלת משמעות החיים?" הפרופסור ענה בספונטניות "חלק מהבעיה בשאלת משמעות החיים היא השאלה עצמה. כלומר, מי ששואל מהי משמעות החיים, מניח הנחה סמויה, והיא שלחיים יש משמעות והוא רק מחפש מה היא...". (מתוך הספר)

הספר בהוצאת 'ספרי ניב' ובעריכת אמנון ז'קונט הוא רומן הרפתקאות פילוסופי עתידני מרתק, שמתחיל בשנות השלושים של המאה ה-21 ונמשך הרחק אל הנצח. הספר נבנה בהדרגה כך שלקראת סופו מציע המחבר תשובה תבונית וסדורה לשאלת משמעות חיי האדם ותרחיש אפשרי לאחרית הימים. הוא רומז על אפשרות קיומן של מערכות ערכים חדשות שעשויות להחליף את הקיימות. הוא מציג פתרון אפשרי והגיוני שאינו מיסטי ונסמך על חוקי הטבע לשאלת עתידו של האדם וסיבת קיומו. המחבר קורא לכל אדם חושב לנסות ולהעלות רעיונות אחרים או לפתח את הרעיונות המוצגים בספרו.

הספר מספר את סיפורו של קלוד בלו, אדם בעל כישורים חריגים, שמתחיל את מסעו בשבט אפריקני ייחודי ומשם עובר מסע בין מדינות בעולם, נחשף לתרבויות שונות ופוגש אנשים מרתקים, מתאהב, מגבש תובנות עמוקות ובסופו של דבר מגיע לתשובות ברורות ותבוניות בנוגע ליקום ולעתיד המין האנושי. 

סיפורו של קלוד הוא רומן הרפתקאות עתידני בדומה לסיפורי ז'ול ורן. הרעיונות הטכנולוגיים והמדעיים שמופיעים בסיפור אינם מתחום הפנטזיה, הם עשויים להתקיים במציאות ורובם עוד ימומשו. עוצמתו של הספר היא בתחזית (לא נבואה) בדבר אחריתו של האדם, תחזית המבוססת מדע והיגיון, ללא מיסטיקה לחלוטין.

הספר יצא לאור כשבוע לפני פטירתו של המחבר, משה נזרי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש