לה קוריצ'ה - תעופו על זה

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 17/8/2018 14:27 ● ערב ערב 2877
לפני כחודשיים נוספה למסעדות במרכז חנויות הדקל המסעדה ''לה קוריצה'' , מסעדה חדשה שנוספה לשתיים שנפתחו בזמן האחרון במרכז חנויות הדקל והפכו אותו למרכז קולינרי עממי שאפשר ליהנות בו מארוחות טובות במחירים הגיוניים
לה קוריצ'ה - תעופו על זה

את "לה קוריצה" פתח יוסף אלמקיאס , ישראלי  שעבר אחרי שירותו הצבאי  ל דרום דקוטה שבארצות הברית, התגורר בה עשרים ושמונה והיה בעלים של מספר מסעדות מצליחות. לפני שמונה שנים חזר ארצה לאילת עם אשתו וילדיו. וכיום הוא הבעלים של המזנון והמינימרקט במגדלי אילת הנותן שירות לדיירי הבנין. 
כמו הרבה דברים טובים גם "לה קוריצה" נולדה במקרה. יוסף אלמקיאס עצר בבאר שבע לאכול פלאפל והגיע למקום של שמעון, בחור  באר שבעי ששמו נודע לשבח בכל הארץ כמומחה בקנה מידה ארצי לנושא הפלאפל. אחרי שסיים את המנה החליט שהוא רוצה שגם באילת יהיה פלאפל מצוין כמו זה שיש בבאר שבע והציע לשמעון לבוא אתו לאילת ולהכין במסעדה שיפתח  את הפלאפל שלו.  אחרי מספר ניסיונות הצליח יוסף  לשכנע את שמעון להגיע לאילת ו"לה קוריצה" קרמה עור וגידים ומזה למעלה מחודשיים תוכלו ליהנות במקום  ממנות הפלאפל של שמעון  שאין דומה לו -  אבל לא רק פלאפל.

 

 

ב"לה קוריצה"  תוכלו לקבל גם מגוון גדול של מנות משובחות במחירים מצחיקים.  רוצים דוגמא? מנת פלאפל ושתיה ב 20 ₪, עוף בגריל במשקל קילו וחצי המוגש עם אורז במחיר 49 ₪, שיפודי קבב ביתי, שיפודי פרגית ושיפודי לבבות בפיתה עם סלטים ב 15 ₪ למנה. מנת שווארמה הודו  תעלה לכם 25 ₪, ומהמבורגר העשוי מ220 גר' אנטרקוט משובח בתוספת נתח כבד אווז תוכלו ליהנות במחיר של 60 ₪ בלבד.  ויש גם משלוחים וגם טייק אווי.
ב"לה קוריצה"  המרווחת,  הנקיה  והמצוחצת למשעי  שמונה מקומות ישיבה בחלל הפנימי ועשרים מקומות על המרפסת שלפני המסעדה. במקום תוכלו ליהנות מאוכל טעים  שמוכן עבורכם מדי יום מחדש ומגיע לצלחת שלכם טרי וחם. 

פתוח בימים א-ה בין השעות 10:00-21:00 
ובשישי 10:00-15:00.
מיקום: מרכז חנויות הדקל 463/1 ואפשר להגיע אליה בעזרת וייז.
במקום מקבלים תשלום גם באמצעות "סיבוס".
אפשר להתרשם מהמקום בפייס בוק "לה קוריצה".
המקום כשר בכשרות רבנות אילת.


חדשות אילת - ערב ערב באילת