הומאופתיה - חזרה ללימודים -חלק א’-שיפור תפקודי המוח

מאת: רותם ג'קסון ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/8/2018 10:21 ● מה נשמע 563
רגע לפני שחוזרים לשגרה ומושיבים את הילדים על ספסל הלימודים, כדאי להתחיל לתרגל אורח חיים בריא שיעזור לכם ולילדכם לעבור את רוב שעות היום בריכוז מול הלוח או מול הבוס. אז לפני שאתם ממהרים להכריז על עצמכם כעל מקרה אבוד בענייניי זיכרון או ממהרים לקבוע לילדים תור לאבחונים של בעיות קשב וריכוז זיכרו שלעיתים הפתרון פשוט הרבה יותר ממה שנדמה. בדיוק כמו ברכב גם במוח- לפני שמכניסים למוסך כדאי לבדוק את מד הדלק ולעשות בדיקת שמן ומים
הומאופתיה - חזרה ללימודים -חלק א’-שיפור תפקודי המוח

 

חזרה ללימודים -חלק א' - שיפור תפקודי המוח


רגע לפני שחוזרים לשגרה ומושיבים את הילדים על ספסל הלימודים, כדאי להתחיל לתרגל אורח חיים בריא שיעזור לכם ולילדכם לעבור את רוב שעות היום בריכוז מול הלוח או מול הבוס. אז לפני שאתם ממהרים להכריז על עצמכם כעל מקרה אבוד בענייניי זיכרון או ממהרים לקבוע לילדים תור לאבחונים של בעיות קשב וריכוז זיכרו שלעיתים הפתרון פשוט הרבה יותר ממה שנדמה. בדיוק כמו ברכב גם במוח- לפני שמכניסים למוסך כדאי לבדוק את מד הדלק ולעשות בדיקת שמן ומים. 
הדרך הנוחה ביותר והזמינה ביותר בטיפול במוח שלנו (מעבר להפחתת המתח בחיינו ואימוץ חשיבה חיובית ובריאה) היא דרך האוכל. מחקרים לא מעטים כבר הוכיחו את הקשר הישיר בין מה שאנו מכניסים לפה לבין היכולות המחשבתיות שלנו. הומאופתיה קלאסית היא שיטה בדוקה המוכיחה קשר ישיר בין הרמדי (תרופה הומאופתית) הנכונה לאדם לבין שיפור הזיכרון, הריכוז והפרעות כאלו ואחרות הקשורות לתפקודי המוח, בתנאי שעבר אבחון מעמיק ואינדיבידואלי על ידי הומאפת מוסמך. מסיבה זו גם לא ניתן להגדיר רמדי כזו או אחרת כמטיבה עם הריכוז, אלא בהתאמה אישית בלבד למכלול הסימפטומיים באותו אדם.
הדבר הראשון אותו צריכים להפנים היא ארוחת הבוקר! ואל תקשיבו למה שמנסים למכור לכם הפרסומות, ארוחת בוקר היא לא רק שייק חלבי אותו תוכלו לקחת לעבודה או לבית הספר. לארוחת הבוקר כדאי לתת דגש מיוחד ובכך ליהנות מיתרונותיה הרבים(וגם אם זה כרוך בלקום שעה אחת קודם). 

  1. השתדלו לא לדלג אף פעם על ארוחת בוקר. המוח זקוק  לגלוקוז באופן תדיר. מחקרים הוכיחו שללא ארוחת בוקר ההישגים בביה"ס ובעבודה יורדים.
  2. כלל שני, אל תשתו שתייה מוגזת בבוקר ואל תאכלו דגנים מלאי סוכר. מחקרים אחרונים הראו שילדים שאכלו כך תיפקדו במשך היום ברמה של אנשים בני 70 במבחני זיכרון וריכוז.
  3. ידוע כי מזון העשיר בחלבונים ובסיבים תזונתיים מגביר את מיומנויות החשיבה. לכן, טוסט קטן בבוקר עם קטניות כלשהם זה פשוט מעולה. למשל, פרוסה עם חומוס טחינה. אם אתם לא יכולים להכניס על הבוקר קטניות לבטן, לכו על פרוסת לחם מחיטה מלאה(אמיתית). השמרים מלאים בוויטמין B למינהו. ויטמין B יעיל וטוב להעצמת כישרונות החשיבה או לחילופין חביתה עם ירקות חתוכים וטונה בצד. 
  4. גם להכנת תיק האוכל לבית ספר/לעבודה יש חשיבות-  פירות יבשים, הם תמיד האלטרנטיבה האולטימטיבית לחטיף מסוכר שירדים אתכם אחרי רבע שעה. כדוגמת אוכמניות, דובדבנים, גוג'י ברי'ז ותותים למיניהם. הפירות הללו משפרים את הקואורדינציה, את יכולות הריכוז ואת הזיכרון קצר הטווח. כך תבטיחו לעצמכם שהילד לא ישכח את כל מה שהוא למד עד 11 בבוקר ושאתם תזכרו את מספר הטלפון שלו גם מבלי להציץ בנייד.
  5. חברת ג'וס פלאס חשבה איך להכניס את כל הנאמר לקפסולה אחת וגם הצליחה. צריכה קבועה של קפסולות המכילות 30 סוגים של פירות וירקות ישפרו לכם את מיומנויות החשיבה, יחזקו את מערכת החיסון ויעודדו את המוטיבציה של המאותגרים בה.
  • החומר הנ"ל אינו תחליף לטיפול רפואי והוא בגדר חומר עיוני בלבד רצוי להיעזר בהומיאופת מוסמך לפני כל מתן תרופה הומיאופתית את הרמדיז ההומיאופתיות ניתן לרכוש אך ורק בבתי מרקחת הומיאופתיים. 

חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש