זהבה קו היופי - כשאמנות ויופי נפגשים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/8/2018 17:20 ● ערב ערב 2878
זהבה פורצנל, האישה והנשמה, כשמה כן היא – אישה זהב, מוכשרת בטירוף – מעצבת שיער בחסד עליון, מאפרת מקצועית ועוד ועוד, מאבחנת בדיוק כל לקוחה ולקוח ויודעת בדיוק מה הם צריכים ● אני כבר בת בית שם, וממש כיף לי, אני מתמסרת במאת האחוזים ויודעת שאני בידיים הכי טובות שיש ואצלה אין דבר שהוא בלתי אפשרי
זהבה קו היופי - כשאמנות ויופי נפגשים

במקום די שקט ואינטימי, בשכונה נעימה, שוכנת לה הממלכה של זהבה פורצנל 'זהבה קו היופי' מזה עשור, את פניך מקדמת מרפסת עשויה עץ כפרי, לשבת ככה בכיף לכוס קפה ומיד להיכנס למכון היופי שלה הממוזג והנעים. זהבה, זאת כולם יודעים, היא אישה שאוהבת ללמוד, להשתלם, ועל כך יעידו עשרות התעודות המעטרות את קירות המספרה והלקוחות הרבים. היא מעידה על עצמה שהיא אוהבת את העבודה שלה אפילו יותר מעצמה וקמה כל יום עם שיר חדש בלב. זהבה עושה עבודתה במקצועיות, באהבה, בדקדקנות, ברוגע וסבלנות, במסירות אין קץ, תוך הסברים ללקוח/ה, עם שירות אישי ומחירים שווים לכל כיס וללא התפשרות על איכות. כל אלה הם נוסחה מנצחת ולכן להיות לקוח/ה של זהבה זו זכות - והכל תחת מותג אחד - 'קו היופי'.

במכון היופי של זהבה תוכלו להנות מטיפולים שונים: זהבה, עם ניסיון וותק של שנים רבות, מתמחה בעיצוב שיער וגזירות, בעיצוב גבות, בצבעים ובכימיה של השיער (קולוריסטיקה), החלקות, איפור ותסרוקות כלות וערב, תוספות שיער לאירועים (בקרוב יהיו גם כאלה קבועות) וגם לק ג'ל לציפורניים.

 

 

אצל זהבה תמצאו את החומרים האיכותיים ביותר בשוק. באיפור למשל - משתמשת זהבה בין היתר במוצרים של בועז שטיין וקרינה די (המייקאפים), בשיער - בין היתר בחברת שוורצקופף, אגו-פרופשיונל, החלקות של אינברטו בלבד. ניתן לרכוש מוצרי טיפוח לשיער במקום ממיטב החברות.

הממלכה של זהבה פתוחה בפני גברים, נשים, נערות, חיילות ועוד.

זהבה לא שוקטת על השמרים, ומעבר להשתלמויות הרבות אליהן היא הולכת כדי להתעדכן ולתת ללקוחות את הקווים החדשים ביותר שיצאו, הנסיעות ללמד ולעבוד מחוץ לעיר, היא גם משתתפת בתחרויות: היא זכתה לפני שלוש שנים במקום הרביעי בעולם באיפור כלות. השתתפה בעיצוב שיער ואיפור - להופעה הסודית של להקת ה'סקורפיונס' שהתקיימה באילת. בנוסף- מפיקה זהבה מדי חג ומועד הפקת איפור ותסרוקת עם דוגמניות שונות (מדהים כמה יצירתיות יש באישה הזו) - בקרוב הפקה מיוחדת לראש השנה. השנה יוצאת זהבה לתחרות נוספת של עיצוב שיער ואיפור כלות בתל אביב, ואם תזכה - מקומה מובטח בתחרות באיטליה - אז תחזיקו לה אצבעות.

תוכניות לעתיד: שיפוץ המספרה למשהו שעוד לא נראה בארץ - משהו אותנטי וחמים ולא פלצני. יש למה לצפות.

מדי פעם תוכלו למצוא במקום מבצעים לוהטים (גם על החלקות).

ועוד לא אמרנו מילה על הבנדנות ומטפחות השיער המעניינות שיש אצל זהבה, כל יום הפתעה חדשה... הכל כאן ממותג עם לוגו המספרה... פאן פאן פאן. שווה לכן/ם לבוא.

זהבה קו היופי. שעות פתיחה: א-ה 09:30-19:30, ביום שישי – לפי הזמנות בלבד. כתובת: שביל צבר 3/3 (ליד תחנת 'דלק' במערב שש ולצד ביה"ס 'בגין'). תוכלו להתרשם מעבודותיה וממבצעים בדף העיסקי והפרטי בפייסבוק – זהבה פורצנל ו - קו היופי-עיצוב שיער ואיפור כלות. טלפונים 052-5874981, 086330889. מומלץ להזמין תור מראש.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש