שווארמה פלפל

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 5/9/2018 10:32 ● ערב ערב 2879
ברוכים הבאים לאחד המקומות התוססים באילת – 'שווארמה פלפל', מסעדה ישראלית עממית כשרה באווירה ביתית ● בא לכם על שווארמה טובה, פלאפל ועוד דברים טעימים, אז הכינו את בלוטות הטעם ובואו להנות במקום, בטייק אווי או במשלוח ● אז קבענו ב'שווארמה פלפל'?
שווארמה פלפל

ממש בלב העיר, מול 'המשביר לצרכן', על הצומת המרכזית, תמצאו את שחשקה נפשכם או קיבתכם, הריח לבטח ימשוך אתכם, אז אל תהססו והגיעו ל'שווארמה פלפל'. אי אפשר לפספס את המקום שגדוש באנשים שנהנים ומודים. בעודי יושבת לראיון – אני שומעת את דעת הקהל, והיא ממש טובה.

'שווארמה פלפל' קיימת בנוף האילתי כבר עשור ומפנקת את תושבי אילת ואורחיה במבחר דברים טעימים וביניהם: שווארמה הודו, שווארמה עגל, שניצל, פרגיות, חזה עוף, בורגרים וקבבים ביתיים – 100% בשר בקר איכותי, נקניקיות, פלאפל, צ'יפס, חומוס (בצלחת עם צ'יפס ושתיה למשל – ב- 35 ₪ בלבד), וכמובן סלטים טריים טריים, איכותיים וטעימים ללקק את האצבעות וגם ארוחות ילדים. את הבאגטים הקריספיים, הפיתות הרכות והלאפות אופים כאן במקום והשמחה רבה, וכמובן שאפשר גם להזמין מנות בצלחת. הכל מתקתק כמו שצריך, ככה זה כששני השותפים האחים אוהבים את מה שהם עושים ונמצאים ועובדים בעסק שלהם.

 

 

במקום גם שתיה קלה ובירות המתלווים לאוכל הטעים.

'שווארמה פלפל' מפרגנים לחיילים – והשתייה עבורם בחינם.

'שווארמה פלפל' חרטו על דגלם – איכות של כל המצרכים, שפע, מבחר, ניקיון, שירות מכל הלב ועם חיוך גדול, מחירים נוחים.

אפשר לבוא ולשבת לאכול במקום, להזמין טייק אווי או משלוח.

'שווארמה פלפל' מאוד אוהבים את האילתים ומפנקים אותם כל הזמן.

שווארמה פלפל, כשר, שעות פתיחה א-ה 09:00-02:00 רצוף, ימי שישי 09:00 - עד שעה לפני כניסת שבת, מוצ"ש - משעה לאחר צאת שבת ועד 02:00. טלפונים למשלוחים וטייק אווי – 0535890111, 0546480454.
 כתובת: שדרות התמרים 134/1.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש