פלאפל בפינה להנאה מלאה

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 5/9/2018 21:15 ● ערב ערב 2880
לפני כשנה, צץ רעיון במוחם של שני אילתים, החיים בעיר כבר שנים רבות, לפתוח באיזור התעשייה מקום למכירת פלאפל לאנשים רעבים שאין להם זמן או חשק להתיישב לארוחה במסעדה, וכולם יודעים שפלאפל הוא ארוחה מלאה מזינה, בריאה וטרייה שכמעט כל אחד אוהב – ארוחה מלאה בתוך פיתה לקחת, לאכול וללכת ● חיפשו מקום מתאים ומשמצאו את המקום האידיאלי בשבילם - בלב אזור התעשיה, ממש בפינה של 'בית עופר' ליד מסעדת 'זעפרן', פתחו את קיוסק הפלאפל שלהם, וקראו לו 'פלאפל בפינה’
פלאפל בפינה להנאה מלאה

משך השנה בה הוא קיים, הפך המקום לפופולארי מאד, והלקוחות הפוקדים אותו מכריזים בפה מלא ש'פלאפל בפינה' הוא הפלאפל הכי טוב בעיר.

'פלאפל בפינה' הוא חלון בקיר ליד מסעדת 'זעפרן', שמאחוריו מטבחון בו מכין אריאל את הפלאפל שלו. ברגע שהחלון נפתח בשעה אחת עשרה והריחות מתחילים להתפזר אל הרחוב, מגיעים אנשים למקום ומתחילים ליהנות מהפלאפל האסלי הירוק המשובח שמכין אריאל, וזרם הרעבים המגיעים למקום נמשך עד שהחלון נסגר בשעה שש בערב. 

 

 

המחיר למנה הוא 20 ₪ כולל פחית שתיה קלה. ואם אתם לא רוצים פלאפל, אריאל מכין גם שניצל עוף אמיתי עסיסי וטעים אותו מכינים לעיני הלקוחות כמו גם את הפלאפל. לצד הפלאפל והשניצלים, מציעים לכם השניים מגוון גדול מאד טעים וטרי של סלטים אותם מכינים מדי יום מחדש. 

רבים באים, לוקחים והולכים, ולמעדיפים לאכול את הפלאפל או השניצל שלהם בישיבה, מחכים 12 מקומות ישיבה לפני החלון.

אז בפעם הבאה שאתם רעבים ורוצים לאכול משהו טעים, טרי ובריא, הגיעו לפלאפל בפינה והתחילו ליהנות. 

פלאפל בפינה, בית עופר הבורסקאי 9 צמוד למסעדת 'זעפרן', פתוח: א-ה 11:00-18:00, שישי שבת סגור.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש