מה חשוב לדעת על זר פרחים בקופסא?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/9/2018 13:07 ● ערב ערב 2878
פרחים הם אחד הדברים היפים ביותר שיש בעולם שלנו אם לא שובה הלב מכולם. הם צבעוניים, משדרים רוך, מקרינים הרמוניה, מפיצים סביבם ריח נעים ואנרגיות חיוביות, ואין חלל שלא נתרם מנוכחותם המרשימה. בהתאם אין פלא שפרחים הפכו למתנה פופולרית מאוד במגוון רחב של מצבים – ליולדת, לקראת יום הולדת, ביום המשפחה, ליום נישואין, ליום שבת, בעקבות קידום בעבודה ובעצם אין צורך בסיבה מיוחדת כדי לקנות פרחים לעצמנו או לשלוח פרחים למישהו שיקר לליבנו.
מה חשוב לדעת על זר פרחים בקופסא?

למרות שהפרחים עצמם מספקים את כל הקסם הדרוש, אנחנו אוהבים לשדרג עוד יותר את המתנות שאנחנו מעניקים, ואופציה מוצלחת במיוחד שכדאי להכיר בהקשר זה היא זר פרחים בקופסא – זר פרחים שכולו נחת ויופי שמגיע בתוך קופסא מהודרת שתורמת גם היא לנחת ולהערכה של מקבל או מקבלת המתנה.

 

איך לבחור זר פרחים?

 

בחירת זר פרחים בקופסא כוללת למעשה 2 החלטות – גודל הזר (ובהתאם לכך גם גודל הקופסא כמובן) והפרחים שירכיבו את הזר. במידה מסוימת גודל הזר משפיע גם על בחירת הפרחים, שכן ישנם פרחים שמתאימים יותר לזרים גדולים בעוד פרחים אחרים מתאימים יותר לזרים קטנים או בינוניים בגודלם (וכמובן שגם הם יוצרים את הרושם המבוקש).

השיקול השני בבחירה הוא הצבעים – לכל זר פרחים בקופסא גוון דומיננטי אחר (כתום, סגול, צהובים למיניהם, ורדרדים וכו'), ובאופן טבעי ההמלצה היא לבחור זר בצבע שאהוב על מקבל או מקבלת המתנה. בחירה נוספת היא בין פרחים עדינים לכאלה פראיים יותר, וגם בחירה זו היא בהתאם לאופי והעדפות מקבל/ת המתנה.

 

אילו פרחים מתאימים לזר בקופסא?

 

כשבוחרים באופציה של זר פרחים בקופסא חשוב לזכור שלא כל הפרחים מתאימים לכך. הפרחים שכן מתאימים הם הגרברות, הוורדים, קאלות, אלסטרומריה, חמניות, ציפורן סינית ועוד. הגרברות צומחות לאורך כל השנה והגוונים שבהם הן מגיעות הם צהוב, ורוד וכתום. הן מגיעות לגובה של 30-40 ס"מ ויש בהן עדינות שובת לב. הקאלות מזוהות בעיקר עם זרי כלה בזכות הצבע הלבן המלכותי שלהן אבל מתאימות כמובן לכל מטרה ומתנה, גובהן הוא עד 60 ס"מ ועליהן גדולים. הציפורן הסינית היא עוד פרח רב שנתי, גובהו בין 20 ל-40 ס"מ והוא מגיע בשלל גוונים של ורוד ואדום.

 

זר פרחים בקופסא – רק בחנות מקצועית באמת

 

זרי פרחים בקופסא הם כאמור מתנה מושלמת – בתנאי שהם מבוססים על פרחים טריים ואיכותיים שנבחרו בקפידה, נשזרים באופן מקצועי באמת, נארזים תוך תשומת לב מלאה כך שגם בדרך מהחנות ליעד תישמר הרעננות ויובלו מבלי שייגרם להם נזק כלשהו. בהתאם חשוב לבחור באופן מושכל את החנות שממנה מזמינים את זר הפרחים באריזה הייחודית – כך שתוכלו לדעת בוודאות שתוך זמן קצר אותו אדם יקר ללבכם שעבורו מיועד הזר יקבל לידיו את המתנה המושלמת ויחייך חיוך רחב במיוחד מכל הלב.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש