שעון הנוכחות, שנותן לכם יותר!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/9/2018 13:10 ● ערב ערב 2878
08:00, המשרד חצי ריק, חלק מהעובדים עדיין נמצאים בדרכים, וב 17:00 חוזרת אותה תמונת מצב. מעסיקים רבים, רוצים להבטיח, שעובדיהם אכן ממלאים את מכסת השעות, אליה התחייבו בחוזה. לצורך כך הם נדרשים לכלי טכנולוגי אמין, שיוכל להבטיח תיעוד קל ובזמן אמת. אילו אופציות קיימות בשוק, ולמי הן מתאימות?
שעון הנוכחות, שנותן לכם יותר!

 

שעוני נוכחות- האופציות הקיימות בשוק

 

כיום קיימות 3 דרכים לניתור שעות העבודה של משאבי האנוש, חלקן ידניות וחלקן טכנולוגיות לחלוטין.

הדרך הראשונה- הדרך הידנית

ממש כמו פעם, בדומה לניהול כרטיסיות, כל עוד ממלא את שעות העבודה שלו בכתב לו בכרטיסייה, וזאת מועברת למחלקת השכר, שמחשבת את שעות העבודה ושעות ההיעדרות לאותו החודש.
שיטה זו עדיין אפקטיבית לארגונים קטנים עד 10 עובדים, שנמצאים כולם במקום אחד, ובמתחם אחד, וברוב הזמן בקשר ישיר עם המנהל או האחראי במקום.
היתרון : זול וחסכוני, החיסרון: לא אפקטיבי לעסקים גדולים יותר.

הדרך השנייה- מכשיר קורא כרטיסים/ הצמדת כרטיס (קורה קרבה)

שיטת ניתור שעות העבודה באמצעות קריאת כרטיסים או צ'יפים רלוונטית מאוד עבור עובדי on site (גם אם מגיעים כל יום בסניפים שונים) מאות ואלפי עובדים ניגשים מדי בוקר אל קורא הכרטיסים בקומה או בכניסה לבניין, ומעבירים את הכרטיס, מכאן ועד סוף היום, נספרות להם שעות העבודה, בסוף היום- הם מעבירים את הכרטיס שוב, ויום העבודה נחתם. כאשר משלבים במערכת זו גם תוכנה לחישוב שעות עבודה, ניתן להגיע לתוצאות אפקטיביות מאוד, הכוללות, בין היתר חישובי הפסקות, חופשות, וייצוא דוחות לקבציי אקסל לפי תקופות. לעובדים קל מאוד להשלים חיסורים באופן ידני והם יכולים לעקוב אחר הפעילות שלהם בנגישות גבוהה.

היתרון: פתרון איכותי ומהיר לעסקים בינוניים גדולים, החיסרון, אינו מתאים למי שעובד "מהשטח".

הדרך השלישית- אפליקציה ייעודית מהטלפון

הפתרון השלישי נוצר על מנת לתת מענה בדיוק לאלו, שעובדים מ"השטח" כלומר העובדים "מרחוק", בין אם מדובר על פרילנסרים, פקחים, דוורים, בלדרים, אנשי סיור, וכאלו הנמצאים בסביבה, שאינה ממוחשבת, ונדרשים עדיין לדווח על שעות העבודה שלהם.
אפליקציה ייעודית מאפשרת לעדכן את שעות הנוכחות, ומתממשקת אל תוכנה לחישוב שעות עבודה, כך שהנתונים מתקבלים בזמן אמת, ואף יכולים לעבור אימות.
גם כאן יוכל העובד, או כל בעל תפקיד מורשה בתפקיד, לצפות בנתוני נוכחות לקבל מידע מחושב אודות חופשות, ימים חסרים, ולקבל דוחות מובנים ומעודכנים אודות זמן העבודה.

 

כיצד תדעו, שבחרתם תוכנה לחישוב שעות עבודה מספק איכותי?

 

בבחירת ספק לתוכנת חישוב שעות עבודה הקפידו לבחון את הניסיון והוותק שלו בתחום, תוכלו לאמוד אודות אמות השירות שלו, שיבואו לידי ביטוי, בין היתר, גם במחיר נגיש. חשוב לוודא, שהתוכנה, שהזמנתם תומכת בשפה הרלוונטית אליכם- עברית בהתממשקות מלאה. ודאו גם שהספק מעמיד לרשותכם מוקד תמיכה זמין.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש