עולם הנרגילה והטבק

מאת: אביבה דקל ● 28/9/2018 08:53 ● ערב ערב 2882
בשד' התמרים במרכז סולל בונה, נפתחה לפני כשלוש שנים חנות מרווחת ונעימה לממכר נרגילות ומוצרי עישון, חנות שכל מעשן וחובב נרגילות ימצא בה את מבוקשו
עולם הנרגילה והטבק

צילום: תם קופרמינץ

כבר בכניסה לחנות מתחילים המעשנים ליהנות מהריחות המתוקים של סוגי הטבק השונים ומבינים שהגיעו למקום הנכון. בעל החנות, תם קופרמינץ, בן ה- 31, בעצמו חובב עישון בכלל ועישון נרגילה בפרט, זיהה צורך בחנות שיש בה מבחר גדול של נרגילות וסוגי טבק ואביזרי עישון שונים במחירים שפויים והחליט לפתוח חנות בעצמו. עד מהרה הפכה החנות למרכז לכל חובבי העישון, ומאז נפתחה רכשה לעצמה קהל לקוחות נאמן שלא יחליף אותה בחנות אחרת. הכורסאות שבפינת העישון שבחזיתה של החנות מלאות בלקוחות המעשנים נרגילה בכיף, בעוד אחרים רוכשים מהמלאי שבחנות כדי ליהנות מסיגריה או נרגילה בבית.

 

 

מה בחנות? כמעט כל מה שצריך כדי לעשן וליהנות באמת מהעישון.

  • מגוון גדול של נרגילות בגדלים שונים בצבעים ובעיצובים, וכל אחד יוכל למצוא כאן את הנרגילה שהוא אוהב, נרגילות אלקטרוניות וגם טבק לגלגול וגם את הסיגריה האלקטרונית ג'ול המבוקשת על ידי רבים.
  • מעל לשלושים סוגי טעמים שונים של טבק לנרגילות.
  • אביזרים נלווים כמו גריינדרים, מצתים, מכונות גילגול, פילטרים, ניירות לגלגול ועוד.

בחנות תמיד אפשר למצוא מבצעים משתנים, ולרגל החגים - מוצעים ללקוחות המבצעים הבאים: 

  • נרגילה גרמנית ענקית ב - 250 ₪ במקום - 400 ₪.
  • נרגילה + טבק+ גחלים + ניר כסף במחיר של - 100 ש"ח בלבד. 

 

 

אז למה אתם מחכים? הגיעו לחנות והתחילו ליהנות.


עולם הנרגילה והטבק, מיקום: מרכז סולל בונה, לא רחוק מ'הלב הרחב' בשדרות התמרים. פתוח: ימים א-ה: 11:00 עד חצות. שישי 11:00 עד חצי שעה לפני כניסת שבת, ובשבת נפתחת החנות אחרי צאת השבת עד חצות. טלפון: 0774825549. משלוחים במקום. חפשו את החנות גם בפייסבוק וגם בווייז 'עולם הנרגילה והטבק'.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש