אנטריקוט אקספרס - הביס הבשרי המושלם

מאת: אביבה דקל ● 3/10/2018 14:21 ● ערב ערב 2883
את 'מסעדת אנטריקוט' פתח שחר בג'ה בשנת 2006 וב - 2009 נפתח 'אנטריקוט אקספרס' בבית עברונה על ידי אחיו רון בג'ה, ובכל פעם שהתחשק לכם סטייק טוב או כריך בשר טעים, הגעתם לאחד משני המקומות האלה ● בשנת 2012 עבר 'אנטריקוט אקספרס' מהפך ושדרוג, וכיום הוא שוכן בקומה העליונה של 'פארק הקרח' ממש ליד הכניסה הראשית לפארק
אנטריקוט אקספרס - הביס הבשרי המושלם

צילום:  רון בג'ה

’אנטריקוט אקספרס' ב'פארק הקרח' שווה מאד ביקור, שכן ב'אנטריקוט אקספרס' שומרים על האיכות בדיוק כמו במקום הקודם בבית עברונה וב'מסעדת אנטריקוט' שהפכה זה מכבר למוסד קולינרי ידוע לאילתים ולאורחים המגיעים לעיר.

אם אתם רוצים אוכל טוב, עוף או בשר בקר מכל הסוגים, איכותי ביותר וטרי, אבל לא רוצים להתיישב במסעדה, כי אם לקבל מנת בשר בכריך או טורטיה בשרית או המבורגר בלחמניה טריה וליהנות מהם "על הדרך" בלי גינונים של טקס, המקום בשבילכם הוא 'אנטריקוט אקספרס'. ב'אנטריקוט אקספרס' מבחר כריכים עם כל סוגי בשר הבקר שאתם מכירים או עם עוף. הכריכים מוגשים בג'בטות טריות וחמות, או אם אתם מעדיפים תוכלו ליהנות מהבשר שלכם בטורטיות, ויש גם המבורגרים איכותיים. אפשר לאכול במקום בישיבה על הכסאות הכתומים המוצבים על המרפסת לפני 'אנטריקוט אקספרס' או לקחת לדרך, ואפשר גם להזמין משלוח. משלוחים יוצאים לכל קצות העיר במשך כל שעות הפתיחה של המקום.

ב'אנטריקוט אקספרס' (כמו גם במסעדה) הבשר הוא הכוכב הראשי. רון בג'ה, הבעלים של 'אנטריקוט אקספרס' וגם מי שאחראי על מה שתקבלו בכריך שלכם, יודע כל מה שצריך לדעת על בשר ועל הטיפול בו, והתוצאה היא שכל ביס באקספרס כמו גם במסעדה הוא ביס בשרי מושלם.  

אנטריקוט אקספרס - מיקום: פארק הקרח, פתוח: א-ה 11:00-23:00, יום שישי סגור, במוצ"ש החל משעה אחרי צאת השבת עד 24:00. 
טלפון למשלוחים: 1700-50-8989.
מסעדת אנטריקוט- מיקום: המלאכה 6 אזור התעשיה. טלפון להזמנות 08-6672778.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש