שקד מיזוג וקירור

מאת: אביבה דקל ● 16/10/2018 18:39 ● ערב ערב 2884
החורף בפתח, וזה בדיוק הזמן לטפל בנחת במזגן לקראת עונת הקיץ הבאה שלא מאחרת להגיע לאילת = כשהימים מתקררים – קל יותר ללקוח ולאיש המקצוע לעשות את העבודה בנחת ומבלי לסבול מחום, ושלא לדבר על הזמינות של בעל המקצוע. אז קדימה, למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום את 'שקד מיזוג וקירור' ותהיו שקטים לקראת הקיץ הבא
שקד מיזוג וקירור

שקד, האיש שחרט על דגלו מקצועיות אמינות ועמידה בלוח זמנים, מצוי בתחום המזגנים שכן הוא עוסק בתחום זה שנים רבות. מיד לאחר שירותו הצבאי, ב -1991, עבר קורס מיזוג אוויר של משרד העבודה וירד לאילת. משך 19 שנה עבד בש.א.מ בתחילה כעוזר ובהמשך – כמתקין ובשירות ולבסוף - כאחראי מחלקת מיזוג אוויר. באמצע שנת 2011, כשהוא  מצוייד בניסיון וידע רב שנים,  החליט שקד לצאת לדרך עצמאית ועד היום הוא משרת את לקוחותיו בנאמנות, במקצועיות וביושר..

במסגרת עבודתו, עוסק שקד במתן שירות, בביצוע התקנות, בייעוץ ואף במכירת מזגנים, לכל סוגי מערכות מיזוג האוויר – VRF, אינוורטר, מיזוג מרכזי רגיל, מערכות מפוצלות ועוד. בין הלקוחות עמם עובד שקד, בין היתר: הפרויקטים של חברת מ.נופי, קצא"א, 'ישרוטל', עיריית אילת וכמובן הרבה לקוחות פרטיים.

 

הטיפים של שקד: "באופן עקרוני, אני ממליץ לשים מזגנים מפוצלים בבית, כאשר כל חדר נשלט עצמאית. יתרון נוסף הוא – כשמזגן אחד מושבת, לא כל הבית מושבת.. גם מערכת אינוורטר מומלצת – מערכת הנותנת לכל חדר טמפרטורה רצויה, מערכת חסכונית (עד 50% חיסכון). אבל תמיד צריך לראות כל בית לגופו – מה הכי מתאים לו. בנוסף, אני ממליץ לכל אחד לשמור על המזגן וזאת על ידי ניקוי תדיר של הפילטרים, כמו כן לדאוג לכך שהיחידה החיצונית תהיה נקייה, שלא יהיו חסימות ושתהיה מאווררת, ושהמקום יהיה פתוח. מי שיכול לשטוף פעמיים בעונה, הרי זה משובח".

על דגלו חרט שקד - ותק, ידע, מקצועיות וניסיון בכל סוגי המערכות, יושר ואמינות וכמובן איכות עבודה ואיכות ציוד והכל עם תודעת שירות גבוהה". שקד הוא איש מזגנים מקצועי ואמין, שיושר ושירות הם נר לרגליו וזה נכס צאן ברזל בארצנו הקטנטונת. מאז פתח את העסק שלו, רכש שקד לקוחות ותיקים רבים והוא תמיד עושה את כל החישובים לחיסכון בכסף ברכישה ובהתקנה, בהתחשב בצרכי הבית, ותמיד יהיה שם עבור לקוחותיו לסגור פינות ולעזור בכל עת, וזאת הסיבה שבזכותה תוכלו לשמוע לקוחות רבים שאומרים "בקיץ ובחורף 'שקד מזגנים' הוא חלק בלתי נפרד מהמיזוג בביתנו. ואנו ממליצים עליו מכל הלב".

 

ליצירת קשר – 052-8215575.

 

 

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש