ד''ר גנדי יעזור לכם להיראות טוב יותר

מאת: אביבה דקל ● 19/10/2018 05:26 ● מה נשמע 570
ד"ר גנדי הוא אחד מרופאי המשפחה הוותיקים והמוערכים ביותר בקרב תושבי אילת, וכשהחל להעניק למטופלים טיפולים אסתטיים, ידעו הפונים אליו שאצלו יקבלו הקשבה, תשומת לב, מענה הולם וטיפול ניאות בבעיותיהם
ד''ר גנדי יעזור לכם להיראות טוב יותר

צילום: ד"ר גנדי

ד"ר גנדי הוא אחד מרופאי המשפחה הוותיקים והמוערכים ביותר בקרב תושבי אילת, וכשהחל להעניק למטופלים טיפולים אסתטיים, ידעו הפונים אליו שאצלו יקבלו הקשבה, תשומת לב, מענה הולם וטיפול ניאות בבעיותיהם
הטיפולים מתבצעים בקליניקה הפרטית הלבנה, הנעימה והמרגיעה של ד"ר גנדי באילת, תוך שמירה קפדנית על הפרטיות והדיסקרטיות. ד"ר גנדי הוא תושב אילת – עובדה המאפשרת מעקב אחרי תוצאות הטיפול והמשכיותו. 
ד"ר גנדי משתתף קבוע בכנסים ומשתדל להרחיב פעילות על ידי למידה בלתי פוסקת בתחומים שונים של מקצוע הרפואה. בחיפוש דרכים להיטיב ולעזור למטופלים שלו, אימץ את הגישה של ריענון והטבה במראה השפעה גדולה על שיפור הבריאות, מצב הרוח והביטחון העצמי של המטופל והחליט להתמחות בטיפולים אסתטיים. את המקצוע למד במרכז לרפואה אסתטית של ד"ר קרופניק במרכז הארץ ויש לו גם תעודה של אוניברסיטת ניס בצרפת המסמיכה אותו כמטפל בטיפולי אסתטיקה והזרקות. 

 

 


אילו טיפולים חדשים אתה עושה בקליניקה בנוסף להזרקות?
"אחד הטיפולים החדשים הוא טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח במקרים של נפילה קלה עד בינונית. ההרמה מתבצעת בעזרת מכשיר חדיש תוצרת איטליה - PLASMAGE, הנושא תו תקן אירופאי ומאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי. פרוצדורה זו נעשית ללא ניתוח ואין צורך באשפוז. התהליך אורך לכל היותר חצי שעה בהרדמה מקומית וכמעט ללא כאב. הנפיחות יורדת תוך מספר ימים, והמטופל יכול לחזור לשגרה. טיפול במכשיר בשילוב חומצה היאלורונית נותן מענה הולם להסרת קמטים בצדי העיניים ולקמטוטים בשפה העליונה.
אני ממשיך כמובן לטפל בקליניקה שלי על ידי הזרקות של חומצה היאלורונית ובוטוקס. החומצה ההיאלורונית היא חומר טבעי שכמותו בגוף יורדת בגיל ארבעים בערך עד למחצית הכמות שהיתה בגוף בצעירותו. החזרתו לגוף על ידי הזרקה  ממלאה את הקמטים, מחזירה נפחים, מרימה רקמות ללא ניתוח, מעודדת היווצרות קולגן ותורמת לשיפור בלחות עור הפנים שנראה טוב יותר אחרי הטיפול. הטבה זו מחזיקה מעמד תשעה חודשים עד שנה. הבוטוקס עוזר להרפיה של השרירים באזור העליון של הפנים והזרקתו באזור העיניים ובין הגבות תורמת למראה רענן וצעיר. 
טיפול  נוסף הוא הטיפול בהידרוקסיאפטיט קלציום התופס את מקום הטיפול בחוטים. טיפול זה כואב פחות ומחזיק מעמד עד כמעט שנה".

 


מהו השלב הראשון בדרך לטיפולים אסתטיים?
"השלב הראשון והחשוב הוא הייעוץ. אחרי ששמעתי מה מפריע למטופל ומה ציפיותיו מהטיפול, אני מסביר לו מהן אפשרויות הטיפול השונות ועד כמה יכול הטיפול שנבחר לתת מענה לבעיה ולענות לציפיותיו. רק לאחר שהגעתי עם המטופל להבנה, אני מתחיל בטיפול. במקרים בהם אין בידי להועיל, אני לא מהסס להמליץ לו לפתור את הבעיה בטיפול כירורגי". 


מה התוצאה שתספק אותך בהמשל לטיפול שעשית?
"אני מאמין במראה טבעי ולא במראה מלאכותי, והמחמאה הגדולה ביותר שיכולים לתת למישהו ממטופלי מבחינתי היא 'אתה נראה מצוין! חזרת מחופשה?' ולא שישאלו אותו 'אילו טיפולים עשית?'. אני מאמין גם שאורח חיים בריא, תזונה נכונה, שינה טובה ואי חשיפה לשמש תורמים הרבה למראה טוב עם או בלי טיפולים".

טלפון ליצירת קשר ולתיאום פגישה:
052-881-6089.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש