שומעים ששטיינר בסביבה

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 19/10/2018 05:54 ● מה נשמע 570
בשורה לתושבי אילת - כיום אין עוד צורך לנסוע למרכז כדי לבצע בדיקות שמיעה אצל ילדים בגיל הרך ● הסניף החדש של מכון 'שטיינר' באילת נפתח לפני כשנה על מנת לענות על הצורך ההולך וגדל בעיר למתן שירותי בדיקה, ייעוץ ושיקום שמיעה ברמה בינלאומית למבוגרים וגם בדיקות שמיעה לילדים ● אריק שטיינר מנכ"ל החברה: "מאז ומתמיד נהגנו כחלוצים וחתרנו להביא את שירותינו לפריפריות. אני קורא לרשתות ולחברות נוספות להרים את הדגל ולהצטרף אלינו. אנחנו באילת ואנחנו נשארים באילת!"
שומעים ששטיינר בסביבה
כבר לא צריך לנסוע רחוק בשביל בדיקת שמיעה. 'שטיינר' באילת

'שטיינר' מכשירי שמיעה, רשת שיקום השמיעה והשפה הגדולה והוותיקה בארץ, היא כיום חלק מ'סונובה' ישראל, לאחר רכישת חברת 'שטיינר' הישראלית על ידי חברת 'סונובה' השוויצרית. החברה שהקימה את תחום שיקום השמיעה בישראל, נוסדה ב-1949 בחיפה על ידי סבתו וסבו של מנכ"ל 'סונובה' ישראל בהווה אריק שטיינר. ל'שטיינר' פריסה ארצית מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, והיא מקיפה בסך הכל כ-100 סניפים וסוכנים, המשרתים נאמנה עשרות  אלפי לקוחות מרוצים. בסניפי 'שטיינר' מבצעים בדיקות שמיעה לילדים ולמבוגרים. קלינאי תקשורת מקצועיים מייעצים בנושא שיקום השמיעה, ממליצים ומוכרים מכשירי שמיעה, ובמידת הצורך גם שתלים קוכליאריים – ומאפשרים את השלמת השיקום באמצעות אביזרי עזר ייעודיים כגון מערכות טלווויזיה ללקויי שמיעה, טלפונים מותאמים, שעונים מעוררים ועוד.

 

בדיקות שמיעה לילדים, למה זה חשוב?


בדיקות שמיעה לילדים עד גיל 5 מתבצעות בסניף 'שטיינר' באילת על ידי שתי קלינאיות תקשורת מיומנות בבדיקת ילדים: גל שדמות, מנהלת הסניף, ועדי שיליאן שקלים, קלינאית וותיקה, בו זמנית – כנדרש על פי חוק הבריאות.  בדיקות שמיעה התנהגותית לתינוקות ולילדים בגיל הרך שונות מבדיקות למבוגרים, משום שקיים קושי לקבל משוב ברור על שמיעת צליל. בגיל הינקות מטרת בדיקת השמיעה היא לקבל מידע כללי והתרשמות מיכולות השמיעה של הילד. עם התפתחות הילד ניתן לקבל מידע יותר מדוייק ומפורט לגבי מצב השמיעה. אם עולה צורך מיידי במידע מפורט ומדוייק מומלץ לבצע, בנוסף לבדיקות השמיעה ההתנהגותיות, גם בדיקת שמיעה אובייקטיבית, כגון בדיקת ABR. כיום על מנת לבצע בדיקת ABR יש עדיין צורך להצפין לבאר שבע או לתל אביב, אך ב'שטיינר' מקווים שכבר בשנה-שנתיים הקרובות אפשר יהיה לבצע בדיקות ABR   בסניף החברה באילת.
אבחון שמיעתי מדוייק ומלא בגיל מוקדם ככל הניתן, מאפשר שיקום שמיעה אופטימלי מוקדם וטוב בעת הצורך. ככל שילד עם ירידה בשמיעה יזכה בשיקום מתאים בגיל צעיר יותר, כך יגדלו סיכוייו להתפתחות שפתית, רגשית וחברתית תקינה. בדיקות שמיעה לילדים מגיל 5 ומעלה ובדיקות מבוגרים, מתבצעות על ידי אחת מהקלינאיות במקום. תהליך התאמת מכשירי השמיעה מתחילתו ועד סופו מובל ומנוהל על ידי מנהלת הסניף, גל שדמות.

 

מגוון רחב של מכשירי שמיעה 


ברשת 'שטיינר' תוכלו לרכוש מכשירים מבית 'סונובה', חברת שיקום השמיעה הגדולה בעולם, בעלת המותגים המובילים 'פונאק' ו'יוניטרון'. היצע המכשירים כולל מכשירים לירידות שמיעה עמוקות במיוחד, מכשירים כמעט בלתי נראים ומכשירים מיוחדים בצבעים מרהיבים לילדים. כל המכשירים מותאמים אישית על ידי קלינאי תקשורת אקדמאיים שהוסמכו על ידי משרד הבריאות לעסוק במקצועם. 'שטיינר' גם משווקת שתלים קוכליאריים של חברת Advanced Bionics האמריקאית, גם היא בבעלות 'סונובה', ובמידת הצורך קלינאית תקשורת תוכל להעניק ייעוץ ראשוני לשתל ממש כאן באילת.

בעיות שמיעה? כש'שטיינר' באילת- זה כבר לא רחוק מהבית. 

שטיינר אילת 
מיקום: בית קרית המשרדים רח' חטיבת הנגב 9 קומה 1
ימים ושעות פתיחה: א'-ד' בין השעות 9:00-17:30 וביום ה' בשעות 9:00-16:30. קבלת מטופלים מתבצעת בימים ב', ד', ה'.
מענה טלפוני ניתן בשעות עבודת הסניף בטלפון: 08-9119144.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש