שניצליה - מקום מצוין ליהנות מאוכל טוב בכל שעה

מאת: אביבה דקל ● 24/10/2018 08:47 ● ערב ערב 2886
רעבים? לא בא לכם לעשות קניות ולעמוד במטבח ולבשל? האשה מתלוננת שחם מדי במטבח? אין סיבה לטרוח ● במחיר מצחיק תוכלו לקבל ארוחה בשרית טריה ומשביעה ב'שניצליה' שבמרכז הוכמן מבלי לנקוף אצבע
שניצליה - מקום מצוין ליהנות מאוכל טוב בכל שעה

צילום : מיכאל סבג

שלוש שנים עברו מאז עברה ה'שניצליה' לידיהם של מיכאל סבג ויוסי אפנג'ר, ושמו של המקום יצא לתהילה בעיר כמקום של אוכל טעים וטרי שמכינים במקום במחירים הטובים ביותר בשוק. הלקוחות מצביעים ברגליים, והמקום הנקי והמזמין שוקק לקוחות חוזרים, ובמחירים שמשלמים כאן אפשר לאכול יום יום ב'שניצליה' ולא לבשל בבית.


ב'שניצליה' מציעים לכם לא רק שניצל, כי אם מבחר גדול של מנות ביניהן קבב ביתי, חזה עוף, חביתות מסוגים שונים, נקניקיות ועוד. הבשרים כולם באיכות מעולה. אפשר לאכול אותם בבאגט, בפיתה או בצלחת.
את כל הסלטים חותכים ומכינים יום יום טרי טרי, והם מחכים בסלטיה לבחירת הלקוחות. כל לקוח מקבל את המנה שהזמין ובוחר לעצמו כל מה שהוא רוצה מהסלטיה. מבחר הסלטים גדול ביותר - סלט ירקות קצוץ, סלט עגבניות מרוקאי עם פלפל חריף, כרוב לבן, כרוב אדום, חסה, בצל, פטרוזיליה, לימון כבוש ועוד ועוד, ובל נשכח את החצילים המיוחדים ואת הצ'יפס של המקום שחותכים ומטגנים במקום מתפוחי אדמה אמיתיים. כאן לא מגישים צ'יפס תעשייתי, רק צ'יפס אמיתי. כל מי שכבר אכל ב'שניצליה' חוזר שוב ושוב, ואם עוד לא הייתם ולא אכלתם ב'שניצליה',  הגיע הזמן שתגיעו.

בואו, תפסו מקום בחלל הפנימי הממוזג או על המרפסת, ואני בטוחה שתיהנו מכל ביס ותהפכו גם אתם ללקוחות קבועים.
לא בא לכם לצאת מהבית? יש ב'שניצליה' שירות משלוחים עד הבית לכל קצוות העיר.
מיכאל ויוסי מכינים את כל האוכל הטעים במו ידיהם, והם אחראים לכל מה שמגישים לכם בבאגט, בפיתה או בצלחת ודואגים שהתענוג יהיה מושלם. השירות תמיד מקצועי וחם, והלקוחות זוכים ליחס אישי ולחיוך רחב בכל פעם שמגיעים למקום, ומהר מאד מרגישים כולם בבית.


כתובת: מדין 12 (ליד ביטוח לאומי), 
פתוח א-ה 11:00-19:00. 
טלפון למשלוחים: 08-6344474.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש