בית הספר הגבוה למקצועות היופי "מישל מאייר"

מאת: אביבה דקל ● 31/10/2018 21:31 ● מה נשמע 571
שנת הלימודים בבית הספר הגבוה למקצועות היופי "מישל מאייר" בפתח, וזה הזמן לבחור את המקצוע שבו אתם מעוניינים, להירשם וללמוד מהמורים הטובים ביותר ● משך כל 18 השנים בהן קיימת האקדמיה, מקפידות האחיות אווה ואסנת לשפר ולשדרג את בית הספר הגבוה למקצועות היופי שאותו הן מנהלות, למצוא את המורים הטובים ביותר בכל התחומים ולהביא לאילת את רמת הלימודים הגבוהה ביותר בתחום
בית הספר הגבוה למקצועות היופי ''מישל מאייר''

דוגמא מצוינת היא קורס הספרות אותו מעבירים סמי  וניקול קוט, שני ספרים הנמנים על חברי החברים הארגון העולמי היוקרתי  INTERCOUFFUER MONDIAL   שהוא ארגון ספרי צמרת היוקרתי בעולם, ושברזומה שלהם מעל שלושים וחמש שנה בתחום השיער. סמי מדריך מוסמך ברמה בינלאומית , מבוקש מאד בבתי ספר יוקרתיים בעולם ומדריך מדריכי ספרות בארצות שונות, ואיך אומרת אווה? "כבוד לבית הספר שלנו שמורה כמו סמי קוט מלמד בה".

בשם המקצועיות  
בנוסף להיותו מדריך מעולה ומבוקש מקפיד סמי  ללמוד ולהתחדש כל הזמן ולהביא לבית הספר הגבוה למקצועות היופי "מישל מאייר" את החידושים  האחרונים בתחום הספרות, הצבע, ותכשירי טיפוח השיער. 
סמי וניקול הם זוג נשוי והורים לשלושה ילדים. השניים נפגשו כשסמי היה המנהל האמנותי הראשי של אירגון הוטקואפר (ספרות עילית) בבלגיה, שהצטרפה לארגון ניקול. לרומן שהתפתח ביניהם סוף טוב שכן השניים נישאו והיו לבעלי עסק משותף בבלגיה. באוגוסט 2005  עלו מבלגיה הישר לאילת, כשהם משאירים מאחור שתי מספרות גדולות, צוות של ששה עשר ספרים וקריירה מצליחה.
בבית הספר הגבוה למקצועות היופי "מישל מאייר" עובד סמי כמורה לספרות מאז שנת 2007 . ניקול הצטרפה לצוות בית הספר  בשנת 2011. משך הזמן בו הם מלמדים בבית הספר למדו אצלם תלמידים  רבים,  שהיום הם ספרים מקצועיים ובעלי מספרות באילת, ברחבי ישראל וגם בחו"ל.
סמי וניקול נוסעים הרבה לחו"ל ועובדים עם הרבה מעבדות המייצרות מוצרים בתחום השיער עבור החברה האמריקאית  I.COLOR והם בעלי תעודות המייפות את כוחם ללמד ספרות ולהדריך מדריכי ספרים בארץ ובעולם את סודות השימוש בצבעים וחומרי טיפוח השיער של חברת FAROUK CHI BIOSILK - חברה אמריקאית שכל מוצריה עשויים מחומרים טבעיים ואינה עושה ניסויים  בבעלי חיים. לחברה זו תו תקן אמריקאי המאשר שמוצריה מכילים 97% חומרים טבעיים.  FAROUK CHI BIOSILK  היא גם החברה היחידה המייצרת חומר להבהרת שיער שאינו מכיל אמוניה.
את כל שיטות גזירת השיער, צבע, וכל טיפולי השיער שהם לומדים  באירופה ואת כל המידע על השימוש בתכשירים השונים מלמדים סמי וניקול את תלמידי הקורס לספרות בבית הספר הגבוה למקצועות היופי "מישל מאייר."

 


בתאריך 28/10/18 יפתח בבית הספר הגבוה למקצועות היופי "מישל מאייר" קורס ספרות בו ילמד סמי קוט. בקורס שמעביר סמי לומדים אנטומיה, פיזיולוגיה, וכימיה בנוסף למקצוע הספרות על כל תחומיו. הקורס נמשך תשעה חדשים ומקנה למסיימים אותו תעודת מקצוע של משרד הכלכלה ומשרד העבודה. בית הספר  הגבוה למקצועות היופי "מישל מאייר" הוא בית הספר היחיד באילת המקנה לבוגרי  קורס הספרות תעודה זו, המאפשרת לבוגר הקורס לעסוק במקצועות  הספרות והיופי.
כמו כן יפתחו השנה בבית הספר הגבוה למקצועות היופי "מישל מאייר" הקורסים הבאים: קורס קוסמטיקה סוג 1, קורס פדיקור ומניקור, קורס בניית ציפורניים,  קורס איפור מקצועי, קורס איפור קבוע ועוד.

ההרשמה כבר בעיצומה. צרו קשר בטלפון. 
טל: 08-6374442, אווה - 2562567 -052,  
אסנת - 054-303730, והבטיחו לעצמכם מקום באחד הקורסים
כתובת: שער העיר בית ארז 
פרטים נוספים באתר הבית: WWW.MICHELMAYER.CO.IL  
וגם בפייסבוק.

 

צילומים:  מהאלבום של סמי וניקול קוט

 

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש