הטרנדים החדשים בעיצוב וצביעת הדירה בשנת 2018

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/11/2018 06:36 ● ערב ערב 2886
כל שנה שחולפת מביאה אתה טרנדים ומגמות חדשות ונפרדת לשלום מהדברים ששלטו בשנה החולפת. בכל תחום בחיינו ישנם טרנדים ואנו נהנים לקחת בהם חלק ולהכניס אותם אל ביתנו ואל חיינו. גם בתחום העיצוב ישנם טרנדים רבים שמדברים על צבעים, טקסטורות, ריהוט ואדריכלות באופן כללי. המגמה שמייצגת את שנת 2018 בתחום צביעת הדירה היא מעניינת ומרתקת ומביאה אתה גם חידושים רבים.
הטרנדים החדשים בעיצוב וצביעת הדירה בשנת 2018

כאמור ישנם שינויים רבים שמגיעים אלינו בכל שנה וחלקם אפילו נשארים אתנו לתקופה ארוכה. לפעמים מדובר על חזרה של אפנות שכבר חשבנו שנעלמו מזמן והן מופיעות לפתע פתאום. כל טרנד מתחיל בדרך כלל בארץ אחרת שכן מדובר על מדינה קטנה יחסית ומה שתרחש בה מבחינת עיצוב לא ממש משפיע על מה שקורה בעולם הרחב.

לעוד פרטים על צביעת דירה וטרנדים ניתן לפנות לחיים הצבעי https://www.painting4u.co.il/

 

 

אילו טרנדים חדשים קיימים

 

אז כמו שנאמר ישנם טרנדים רבים וכל אחד מהם יתאים או שלא יתאים ללקוח שיחליט לערוך שינוי עיצובי בבית. על מנת להכיר את האפשרויות השונות ניתן לעיין ברשימה הבאה שמביאה לקט של מה שניתן לעשות:

  • שימוש בצבעים ססגוניים אשר מרימים את מצב הרוח משדרים תחושה של אופטימיות וקלילות. נהוג לשלב את הצבעים הללו בגוונים של פסטל  אפילו צבעים של אולטרה סגול. כל אלו יכולים לשדרג את האווירה בבית.
  • ניתן להפוך את קירות הבית לנוף של טבע פראי שיגדיל את החללים ויהפוך אותם למיוחדים מאוד. מדובר על צבעים וגוונים עמוקים וטבעיים, גוונים של ירוק, ורוד וסגול וגם גוונים של עץ.
  • צבעים רכים ומלטפים יכולים להרגיע אתכם ולשדר תחושה של שלווה תמידית בין כותלי הבית. צבעים של פסטל וגוונים של כחול עמוק כמו גם טקסטורות חשופות של אבן, בטון וכדומה הן טרנד מלהיב ומומלץ.
  • טרנד נוסף הוא שהכול הולך עם הכול ואפשר לעשות כל מה שמתחשק.  זה אומר שילובים של סגנונות שונים שלא נראו ביחד לפני כן, הרבה צבע ומעט גוונים בהירים.
  • בין הצבעים שנוכל לראות יותר בשנה הזו הם הוורוד שנמצא אתנו כבר זמן רב והפך לחלק מרכזי בעיצוב של כל בית, וגם הסגול שהופיע ברשימת המשתתפים לאחר היעדרות ממושכת חזר ומפתיע בגדול.

 

איך ניתן לזהות טרנד

 

הטרנד הוא לא משהו שניתן לזהות בקלות ובדרך כלל הוא מפתיע אותנו וכובש מבלי שנשים לב. אפשר כמובן לעקוב אחר תמורות בתחום העיצוב ועיצוב הבית על מנת לראות מה מתרחש מעבר לים ובקרב מעצבי דעת קהל שונים. גלישה לאתרים שונים גם היא תוכל לספק לנו חומר שנוכל להשתמש בו ולתכנן את העיצוב של הבית שלנו.

בעלי מקצוע בתחום הצביעה והעיצוב עוקבים בדריכות אחר טרנדים שונים ומכינים את עצמם לכל תרחיש שיקרה. השינוי יכול להגיע בפתאומיות ולכן כדאי להיות דרוכים ולשים לב למה שמתרחש.

 

טיפים נוספים לעיצוב

 

אין צורך לשכור מעצב פנים אך מוטב להתייעץ עם בעל מקצוע כך שלא תבצעו שגיאות קריטיות בנוגע לעיצוב של הבית. עיצוב באופן עצמאי יכול להתבצע בקלות על ידי שמירה  על כמה עקרונות יסודיים. הדגשה של פריט אחד בחלל יכולה לחולל שינוי לטובה, אך יש לבחור את הפריט הנכון ולמקם אותו במקום הנכון.

אפשר גם לעשות שימוש בטפטים, אך כאשר אתם נוקטים בשיטה זו מומלץ להשתמש בבעל מקצוע מיומן. יש לזכור שהדבקה של טפט היא קשה להסרה וכדאי לחשוב היטב לפני שעושים זאת. צביעה היא הדרך היעילה ביותר להשגת האווירה הדרושה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש