5 טיפים להצלחה בעבודה אקדמית באוניברסיטה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/11/2018 06:38 ● ערב ערב 2886
לשמחתכם, ישנה נוסחה מנצחת שתוכלו להיצמד אליה בכל הקשור לעבודות האקדמיות שאתם עתידים להגיש במסגרת הלימודים האקדמים שלכם. מה שגורם להמון סטודנטים ליפול במטלות שונות הוא לא חוסר ידע, אלא הערכות לא נכונה מבחינת לוחות הזמנים, מענה על שאלות בצורה לא עניינית ודילוג על שלב עריכה והגהה של העבודה.
5 טיפים להצלחה בעבודה אקדמית באוניברסיטה

 

1.הבינו היטב מה שואלים אתכם במטלה:

 

בהמון מוסדות לימוד מקדישים המרצים חלק לא מבוטל מההרצאות על מיומנויות למידה. עבודות הניתנות כמטלת סיום בקורסים, הן עבודות המבוססות על שאלות קבועות שיש להשיב עליהן. מה שקורה המון פעמים הוא שלא מעט סטודנטים משיבים בהרחבה או בצורה לא ממוקדת על מה שהם נשאלו. כך, מאבדים נקודות לשווא. זיכרו כי אתם לא נבחנים רק על ידע, אלא גם על היצמדות להיקף התשובה ולמענה ישיר על השאלה.

 

2.הגדירו מראש את שעות הלמידה שלכם:

 

עבודות מסוג שכזה ניתנות לכם כחלק מתקופת המבחנים. כידוע, מדובר על תקופה מעט לחוצה שבה עליכם להספיק הרבה בקצת זמן יחסית. הטעות הגדולה ביותר שניתן לעשות היא להרגיע את עצמכם כי "יהיה בסדר". תכננו מראש את הימים והשעות שתקדישו לטובת כתיבת העבודה האקדמית שלכם. בעת שאתם מתכננים רק רעיונית את ההשקעה בעבודה, אתם לא באמת מתמסרים ומקדישים את השעות הנדרשות. כך, לא מעט סטודנטים מגיעים אל תאריך הגשת העבודה מבלי שיש להם תוצר מוגמר ביד.

 

3.קחו הפסקות, הן חלק מהתהליך:

 

העובדה כי אתם צריכים להכין לעצמכם לוח שעות מפורט לא אומרת כי אתם צריכים לנעול עצמכם בחדר לאורך כל היום. הפסקות חיוניות וחשבות לכם והן חלק בלתי נפרד מתהליך הלמידה ומכתיבת העבודה. תוכלו אתם על פי ההיכרות שלכם את עצמכם לקבוע את פורמט ההפסקות, כאשר תוכלו לקבוע לעצמכם שעל כל שעת למידה תקבלו הפסקה של 10 דקות לדוגמא. הפסקות כאלו מרעננות, מחדירות אנרגיה מחודשת ומשמרות את המוטיבציה.

 

4.שלבו בין כתיבה עצמאית וכתיבה מקצועית:

 

ישנם סטודנטים שקל להם לכתוב ברמה אקדמית וישנם סטודנטים שזהו החשש הגדול שלהם ביותר. לכל סטודנט יש חוזקות וחולשות, וכדאי שגם אתם תדעו במה אתם חזקים יותר ובמה אתם חזקים פחות. דעו כי לאורך כל הלימודים שלכם ישנן חברות המציעות שירות של כתיבת עבודות אקדמיות, כך שבמידה ואכן תצטרכו סיוע בכתיבה, יש לכם אל מי לפנות. מדובר על שירות המתומחר בעלות סמלית.

 

5.אל תדלגו על שלב עריכה והגהה לעבודה:

 

גם אם כתבתם את העבודה האקדמית לבדכם, אל תוותרו על עריכה והגהה מקצועית. רגע לפני שאתם מדפיסים את העבודה ומגישים אותה, הבטיחו כי עורך מקצועי דייק את העבודה שלכם, חידד את העברית ושם דגש על דקויות שיכולות להבהיר את המסר שלכם ולמנף את איכות העבודה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש