עיצוב מטבחים- טרנדים, מגמות ושינויים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 00:47 ● ערב ערב 2887
בעשור האחרון תחום שיפור פני הבית כולו ובפרט שיפוץ המטבח ועיצובו החל לקבל משמעות חשובה בכל תחומי האדריכלות, עיצוב הפנים.
עיצוב מטבחים- טרנדים, מגמות ושינויים

 

עיצוב הלב הפועם של הבית במקום לחדש את הבית כולו

 

עיצוב מטבחים במחירים של בתים חדשים, כידוע לכול, החלו להאמיר לרמות של בועה נדל"נית, ועל כן החלה להתפתח מגמה של שדרוג הבית ושיפוצו כדי שאפשר יהיה להמשיך לגור באותו בית מבלי הוצאה כספית גדולה מדיי...הדרך של עיצוב המטבח וחידושו לאחר היוועצות מקצועית עם חברה מוסמכת ומלאת ניסיון הפכה להיות הדרך האופטימלית שמהווה יותר מכל שינוי מקיף ומהותי במראה המרשים ובנוחות הפונקציונלית. ריענון המראה הכללי של הבית במקרים רבים עשוי להחליף באופן מהותי את הצורך להחליף דירה בסופו של דבר. שינוי חיפוי הקיר, צביעת הבית, החלפת ריצוף וכמובן עיצוב מחודש של המטבח – כל אלו בהחלט יוכלו להחליף את הצורך בהחלפת דירה בעלות גבוהה במיוחד.

 

הרהיט היקר ביותר- שדרוג המטבח ועיצובו

 

מראה מרענן, עדכני, מודרני- כאשר בעת שיפוץ פני מטבח כפרי ישנו חיבור למודלים ולמגמות עדכניות ומתפתחות בהווי התרבותי – עיצובי הקיים ופושה בעולם, הרי שלאחר השיפוץ יוכל המטבח בפרט דווקא בשל מעמדו רב הפנים בכל בית מגורים ואצל כל משפחה- לשוות לכל הבית וללב הפועם של המשפחה- השפעה מכרעת על הסגנון הכולל- גם מראה מעודכן ומודרני – גם שלמות עיצובית וכמובן יותר מכל נוחות פונקציונלית מושלמת. האיזון הנבון בין הצורך לבטא את העיצוב הסגנוני דווקא במטבח, כך שהוא יהווה ביטוי מושלם להוויי השולט בבית כולו וגם להשלים את הנוחות המרבית של עבודות הבישול, האפייה, האחסון ואפילו האכילה. במיוחד חשוב מאוד לתכנן את המטבח באופן כזה שלא יהיה צורך לשנותו או בכלל להשקיע בו במשך זמן ארוך במיוחד. המטבח הוא אחד החללים המורכבים והמשומשים ביותר בבית שדורש מפעם לפעם התערבות של שדרוג ושינוי, ואולם יש לזכור, כי מחירו גבוה במיוחד והוא עדיין נחשב בכל הדירות בארץ ובעולם הרהיט היקר ביותר. לכן, לפני כל השקעה חייבים לקבל ייעוץ מקצועי וליווי לאורך כל שלבי התהליך מחברה מקצועית, מיומנת ומוסמכת המתמחה בתחום עיצוב מטבחים.

איש לא היה רוצה להישאר עם מטבח מסוגי מטבחים מודרניים שלא לטעמו שנים רבות, מצד שני- מחירו של מטבח בהחלט יכול לגרום לביטול כל תכנית אחרת...


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש