חסרונות המוסכים אשר אינם מורשים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:30 ● ערב ערב 2887
בשנים האחרונות נפתחו המון מוסכים אשר אינם מורשים אשר מציעים על פי רוב מחירים מעט זולים יותר אך לעיתים מחדירים אל הרכבים והאופניים חשמליים שלכם חלקים לא מקוריים. במכוניות החשמליות הדבר משמעותי מאוד בשל יתרונות רבים אשר עלולים להיפגע
חסרונות המוסכים אשר אינם מורשים

המכונית החשמלית נכנסה לחיינו לפני לא מעט שנים אך היא נחלה אכזבה. עד לפני שנתיים או שלוש כמעט שלא הייתם שומעים על המכונית החשמלית וגם אם הייתם שומעים, נראה שלא הייתם מתעניינים או מביעים רצון לרכוש רכב חשמלי כלל. כאשר הרכבים החשמליים או אופניים חשמליים ניסו את מזלם בכניסה לשוק התחבורה הם לא עמדו כלל במשימה. חלק ניכר ממערכות הרכב ובעיקר מערכות ההטענה היוו בעיות רבות עבור הרוכשים. בשנים האחרונות המצב השתנה מאוד וכיום הרכבים החשמליים מלאי יתרונות אשר עלולים להיפגע בעקבות טיפולים לא מקוריים.

 

הרכבים החשמליים בשנים האחרונות

 

חשוב לציין ולומר כי הרכבים החשמליים זהים במראיהם לרכבים הממונעים על ידי דלקים, אך לא בכל חלקי החילוף שלהם ולכן חשוב מאוד שהטיפולים יעשו במוסכים מורשים. נהוג לחשוב כי המכוניות החשמליות מגיעות בגודל סטנדרטי בלבד, אך לא נכון לחשוב כך משום שעם השנים המכוניות החשמליות התפתחו והתקדמו וכיום מוצעים רכבים גדולים אשר יתאימו לטיולים או למשפחות גדולות הממונעים על ידי חשמל. רכבים גדולים ו אופניים חשמליים אלה מצוידים בסוללות גדולות הרבה יותר מהרכבים המונעים על ידי דלק, אשר בעזרתן הם מסוגלים להציג ביצועים ברמה הגבוה ביותר ללא כל ירידה בטווחי הנסיעה, במהירות הנסיעה, בעצמת הרכב וכן בכבדותו על הכביש. היתרון המשמעותי ביותר במכונית חשמלית מרווחת זהו החיסכון הגדול והחודשי על הוצאת הדלקים, אדם בעל צרכים ממוצעים מבזבז כמה מאות שקלים מידי חודש על מילוי דלק ובמידה ומדובר ברכבים גדולים- עלויות הדלק עולות בהתאמה, אולי יהיה עדיף עליהם לבחון שימוש ב אופניים חשמליים. כמו כן יש להוסיף כי הרכבים החשמליים שקטים בצורה משמעותית מאוד מאלה אשר מונעים על ידי דלקים והעובדה כי חשמל הוא זה שמניע את הרכב ולא שריפת הדלק תורמת גם היא לנסיעה שקטה הרבה יותר. ניתן לומר כי הרכבים החשמליים חדשניים מאוד בכל הפרמטרים למעט הפרמטר העיצובי. ניתן לומר כי הרכבים החשמליים מכילים על פי רוב חומרים איכותיים ויקרים ולכן קיימת חשיבות רבה לטפל ברכבים רק במוסכים מורשים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש