לתכנן כדי להינות – קחו קלנועית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:35 ● ערב ערב 2887
אולי הטריגר הוא החופש הגדול, אולי הסופ"ש האחרון. או אולי סתם, כי הצצת מעבר לחלון, והחלטת שהגיע הזמן לשבור שגרה ולצאת לטיול מרתק. כך או כך, המאמר הזה מתאים בדיוק לך.
לתכנן כדי להינות – קחו קלנועית

לפני שתצאו לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה, כדאי לוודא את הנקודות הבאות:

  • סוג האתגר האהוב עליכם – יכול להיות שאתם מעדיפים הליכה רציפה של מספר שעות במסלול המשלב בתוכו נחל, ומנגד, אולי תבחרו בהליכה קלילה ובשילוב אטרקציות. בכל מקרה, בדקו היטב מהו אופי הטיול המועדף עליכם, ורק על פיו תכננו את המסלול.
  • האקלים במקום – אתם מעוניינים לצאת לאזור מסויים? בררו אם האקלים מתאים להעדפתכם. סיור באיזור חם עבור אדם רגיש לחום ולהיפך– מהווה סבל.

 

בטיחות, בטיחות, בטיחות!

 

לא פעם, לצערנו, קורים אסונות בטיולים, הרבה מהם תוצאה של חוסר זהירות. לפני שתצא לטייל, עליך לוודא שאתה נוהג על פי כללי הבטיחות:

  • הצטיידות במפה – חובה! לא פעם ולא פעמיים חסרונה של מפת דרכים מביא את המטייל הנלהב לאיבוד דרכו.
  • יש לצאת לדרך רק אם האקלים מתאים. תנאי חום וקור חריגים לא מתאימים ליציאה.
  • חובה להצטייד במים מספיקים, בנעליים סגורות, ובציוד נוסף מותאם למקום שאליו תצאו לטייל.
  • חשוב להצטייד ברכב ביניים כמו קלנועית או רכב חשמלי תפעולי.

האתר משביע רצון, והתכנון נשמע מלהיב? אל תשכחו את הדרך.

בדרך כלל כשיוצאים לטיול, מירב ההכנות מתרכזות בטיול עצמו. מה שרובנו נוטים לשכוח – הוא שהדרך לאתר וחזרה ממנו – מהווה נתח משמעותי מזמן הטיול. אם ברצוננו בטיול מוצלח , יש להשקיע מחשבה בדרך אליו.

לפני הכל, חשוב לוודא שיש בידכם כלי רכב איכותי כמו קלנועית שיוביל אתכם ליעד בבטחה. אם אתם מתכננים טיול למקום לא רחוק מדי, (עד כ-200 ק"מ) כדאי ורצוי לנסוע במכונית חשמלית. יתרונה של מכונית חשמלית רב, ונסיעה שקטה ומהירה יכולה להוסיף להנאת הטיול ולהופכו לבלתי נשכח. בנוסף לכך, אם לאורך הדרך קיימות נקודות טעינה, תוכלו לצאת אף ליעדים רחוקים יותר, בנסיעה שתהא חויה בפני עצמה.

בנוסף לכך, ובמיוחד כשהילדים איתכם, כדאי להצטייד בדברי מאכל לדרך, בדיסקים אהובים, ובפעילות מעניינת. כשהילדים שקטים ורגועים – הנסיעה בטוחה יותר.

לסיכום, חשוב להתרענן ולהנות, אך כדאי לזכור:  תנאי הכרחי להנאה - הוא תכנון מקדים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש