יתרונות הרכבים החשמליים אשר עלולים להיפגע עקב טיפולים במוסכים אשר אינם מורשים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:36 ● ערב ערב 2887
נראה כי בשנים האחרונות צצים הרבה מאוד מוסכים אשר אינם מורשים שיכולים לגרום לנזקים עצומים לכל הרכבים בכלל ולרכבים החשמליים בפרט
יתרונות הרכבים החשמליים אשר עלולים להיפגע עקב טיפולים במוסכים אשר אינם מורשים

אך רק בשנים האחרונות שוק הרכבים החשמליים עושה כמה צעדים משמעותיים בדרך אל היעד הנכסף, החלפת הרכבים המונעים בעזרת דלק. הרכבים החשמליים עובדים על פי רוב על סוללות נטענות ממש כמו כל מכשיר חשמלי שנמצא ברשותנו. בעבר סוללות אלה גרמו לכמה בעיות כמו: זמן טעינה ממושך, טווח נסיעה קצר, יוקר הייצור ועוד, אך בשנים האחרונות למדו איך להתגבר על כל הבעיות הללו בהצלחה מרובה וייצרו עבורנו סוללות לטווחים ארוכים במחירים נוחים ובעלי אפשרות הטענה בכרבע שעה בעמדות הטעינה.

 

יתרונות הרכבים החשמליים

 

כפי שפתחנו ואמרנו סוגי רכב חשמלי מציעים מספר רב של יתרונות משמעותיים על פני אלה אשר מונעים על ידי דלקים, על כן חשוב מאוד לשמור על הרכבים בטיפולים במוסכים מורשים בלבד! היתרונות רבים, תחילה נושא איכות הסביבה. איכות הסביבה נפגעת רבות מידי שנה בעקבות הדלק והפיח היוצא מאגזוזי הרכבים. הרכבים החשמליים יחסכו את כל זה ויהפכו את שוק הרכבים לירוק וידידותי לסביבה כמעט לחלוטין. כמו כן הם חסכוניים יותר. הרכבים החשמליים חסכוניים בהרבה מאלה הפועלים על דלק. בעקבות העובדה כי הנפט הולך ואוזל מחירי הדלק רק עולים ועולים כך שמחיר החשמל בהטענת הרכב יעלה לנו הרבה פחות מאשר מחירי הדלק כיום ובטח בעתיד.

אך למרות היתרונות המשמעותיים לעיל, לרכבים חשמליים יש גם חסרונות, שוק הרכבים החשמליים עדיין לא פרץ לגמרי מה שגורם לכך שכמעט ולא קיימים מקומות הטענה ברמה גבוהה לרכבים. דבר נוסף, מצבירי הרכבים עדיין לא משוכללים דיו בכדי לנסוע נסיעות ארוכות מאוד. בעקבות המחיר היקר בהשוואה לרכב רגיל המונע על ידי דלק, הרכבים החשמליים עדיין לא זולים מספיק בתחזוקה השוטפת על מנת שהציבור יעשה שינוי כל כך משמעותי ויעבור מהמוכר והטוב, רכבי דלק לחדש ואינו מוכר דיו, רכבי חשמל.

ניתן לראות כי בסוגי מכונית חשמלית ורכבים חשמליים המונעים על ידי חשמל טמון פוטנציאל גדול ומבטיח הן בפן החסכוני כלכלית והן בפן הירוק והסביבתי על כן חשוב מאוד לטפל בו במוסכים מורשים בלבד בעלי חלקים מקוריים!


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש