הרכבים החשמליים- מלאי יתרונות או דווקא חסרונות?!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:39 ● ערב ערב 2887
נראה כי בשנים האחרונות כל עולם הטכנולוגיה פורח לחלוטין. מה שמביא לידי פריצות דרך רבות אשר לעיתים מסוגלות לתרום רבות לעולם ואף להציל חיים. אחת מהחידושים היותר משמעותיים בשנים האחרונות הוא ייצור רכבים אשר מונעים על ידי חשמל בלבד
הרכבים החשמליים- מלאי יתרונות או דווקא חסרונות?!

הרכבים החשמליים פרצו אל חיינו בסערה לפני מספר שנים אך ללא הצלחה. הגורמים אשר גרמו לכישלון רכבים אלה היו בעיקר בעיות של בוסריות בכל הנוגע אל סוללות הרכבים, עמדות ההטענה של הסוללות, זמני ההמתנה עד מילוי מלא של הסוללות ואף מחירי הרכבים. חסרונות רבים אלה גרמו לאיבוד אמון הציבור במוצר על אף הציפייה הגדולה שהייתה ממנו ולזנוח את הרעיון של הרכבים אשר מונעים על ידי חשמל בלבד. אך בשנים האחרונות חלו שיפורים רבים בשוק זה וכיום המצב שונה לחלוטין. כיום ניתן לומר כי לאחר מקצה שיפורים מפרך הרכבים החשמליים מלאי יתרונות על פני אלה אשר מונעים על ידי דלקים הן לבעלי הרכב והן לעולם כולו.

 

היתרונות הרבים שמציגים הרכבים החשמליים לאחר מקצה השיפורים

 

כפי שפתחנו ואמרנו בשנים האחרונות עולם הטכנולוגיה פורח ולכן ניתן לומר כי מבחר דגמים שונים של רכב חשמלי עברו שינויים רבים בשנים האחרונות מה שמבטיח רכבים איכותיים נטולי תקלות ופגמים. להלן היתרונות העיקריים. ראשית כמעט אין צורך בתחזוקה שוטפת. בשל הידלדלות בכמות הנפט המצוי בעולם מחירי הדלקים הולכים ועולים בהתמדה. על בעיה זו מתגברים בקלות הרכבים החשמליים המונעים על ידי חשמל. הרכבים החשמליים כלל אינם נזקקים לשירות הדלקים ובכך מסוגלים לחסוך אלפי שקלים מידי חודש כיום, כל שכם בעתיד בשל התייקרותם המתמדת של הדלקים. כמו כן הרכבים החשמליים ידידותיים לסביבה. הרכבים החשמליים לא שורפים דלק על מנת לנוע כמו אלה המונעים על ידי דלקים, מה שתורם רבות לירידה בשיעור הרעלים והפיח היוצא מאגזוזי הרכבים המונעים על ידי דלקים. נוסף על כך אם בעבר אחד מהחסרונות הבולטים היה זמן הטעינה של הרכבים החשמליים אשר גרם לאי הצלחתם, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. קיימים כיום עמדות טעינה בעלות מתח גבוהה אשר מסוגלות להטעים את הרכב ממצב ריק לחלוטין עד מלא לחלוטין בכרבע שעה בלבד. יתרון זה משמעותי מאוד והוא אחד השינויים הגדולים שחלו בשוק ה רכב חשמלי בשנים האחרונות ותרם רבות להצלחתם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש