עור הפנים – הביטחון שלך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:48 ● ערב ערב 2887
אתה מרגיש לא בנח עם העור שלך? כתמי פגמנטציה מטרידים אותך? או שמא פצעי האקנה גורמים לך לחוסר נוחות? בימנו, אין סיבה שלא תטפל בעור שלך כך שיישא חן בעיניך. על טיפולים לגבר במאמר שלפניכם.
עור הפנים – הביטחון שלך

עור הפנים הוא האיבר החשוף ביותר בגופנו, וככזה, הוא פגיע ביותר. בשונה ממה שתמיד חשבתם, התבגרות כרונולוגית משפיעה רק כעשרים אחוז על הזדקנות העור. שמונים האחוזים הנותרים מושפעים מגורמים שונים. ביניהם עישון כבד, תזונה לא נכונה ומחסור בשינה.

 

מדוע יש צורך בטיפולי עור לגבר?

 

בעבר, תחום הטיפולים בעור היה מיועד אך ורק למגדר הנשי. אך כיום, עם ההכרה בכך שגם גברים מעוניינים בעור פנים חלק, בריא ויפה, ישנם טיפולי פנים רבים ואפקטיבים לעור המושלם לגבר. הפנים הן אלה שיוצרות את הרושם הראשוני בכל מקום אליו תגיע. ככאלה, הן נושאות תפקיד חשוב ביותר בייצוגך. אדם בעל עור פנים מוזנח ולא סימפטי, דוחה, ואינו מעודד קשר אישי. לעומת אדם המשקיע בעור הפנים ומטפח אותו, המעודד קרבה.

 

אילו טיפולי עור קיימים עבור גבר?

 

  • טיפול פנים קלאסי – טוב לעבור טיפול כזה פעם בתקופה. במהלך הטיפול עובר העור תהליך של ניקוי ועיסוי. על ידי מסכות שונות לפנים המכילות חומרי הזנה לעור, מקבל העור מראה חדש, נוצץ ונקי.
  • טיפולי אקנה – כולנו מכירים את המראה הבלתי סימפטי של הפצעונים הקטנים על גבי העור. האקנה אופיינית לגיל הנעורים, אך יכולה גם להופיע בגיל מאוחר יותר. במהלך טיפול לאקנה עובר העור תהליך של ניקוי, ומריחת מוצרים קוסמטיים דוחי אקנה. בסיום הטיפול (או סדרת הטיפולים, בהתאם למצב העור) מתקבל עור חלק מפצעים.
  • טיפולי פיגמנטציה – כתמי פיגמנטציה הם כתמים הנוצרים מחשיפה לשמש. הכתמים מעיבים על מראהו החלק של העור, וניתנים לפיתרון בקלות. ניתן לעבור טיפולי פיגמנטציה שונים, בהתאם לחומרת בעיית הפיגמנטציה. ישנם טיפולי הבהרת הכתמים, בהם חווה העור הליך של ניקוי, ולאחר מכן הבהרה בעזרת תכשירים קוסמטיים ייעודים. ישנם טיפולים בעזרת לייזר, הכוללים הליך מורכב יותר.

לסיכום, אם אתם פונים משורות אלה אל המכון הקרוב – עצרו בדרך אצל רופא המשפחה. הבטיחות מחייבת, וחשיבותה עולה על המראה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש