מראה אסתטי לטווח ארוך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:49 ● ערב ערב 2887
ניתן לטפל בכל בעיה באחת משתי הצורות: באופן זמני, ולטווח ארוך. הפיתרון הזמני יכול להיות פיתרון מעולה שיעלים את הבעיה, אך לאחר זמן – היא תשוב. לעומת זאת, פתרון לטווח ארוך הוא פיתרון מעמיק. כזה החותר לעומק הבעיה ומוצא פיתרון מהשורש. על קוסמטיקה רפואית, ויתרונה על הקוסמטיקה הקלאסית.
מראה אסתטי לטווח ארוך

תחום טיפולי הקוסמטיקה מוכר ומצליח. תפקידה של ה אסתטיקה לפתור בעיות נראות, אך טיפולי קוסמטיקה רבים פותרים את הבעיה באופן זמני בלבד. קוסמטיקה רפואית, היא קוסמטיקה הפותרת את הבעיה לטווח ארוך. האמונה היא כי כל בעיה נובעת ממקום עמוק יותר, ועל כן בשל לפותרה – כדאי לתקן את הבעיה הפנימית. כך, בהקבלה לקוסמטיקה, קוסמטיקה קלאסית דוגלת ברפוי העור בלבד על ידי תכשירים וטיפולים שוני. זאת בשונה מקוסמטיקה רפואית הבודקת את הנעשה מתחת לעור – ומתחילה לפעול משורש הבעיה. קוסמטיקה הפועלת באופן הזה – פותרת את הבעיה לצמיתות.

קוסמטיקה רפואית מטפלת בתחומים רבים בהצלחה רבה. אחד התחומים הבולטים בתעשיית הקוסמטיקה, הוא הטיפול בנזקי הקיץ.  

 

מדוע בקיץ קיים חשש לנזקים קוסמטים?

 

הקיץ הוא זמן בו אנו חשופים רבות לשמש המפיצה קרינה אולטרא – סגולה. הקרינה הזו אחראית על פגיעה בתאי האור, ויוצרת מוטציות בעור. מוטציות אלה יכולות להופיע ככתמי פיגמנטציה, כשקעים וכשינוי במרקם העור. תוצאות הנזקים מקרינה זו יכולות להופיע גם לאחר מספר שנים, ולהתבטא בהזדקנות מהירה של העור.

 

כיצד ניתן למנוע ולתקן את נזקי הקיץ בעזרת קוסמטיקה רפואית?

 

טיפולי אסתטיקה רפואית מציעים דרכים שונות לשיקום העור. דרכים אלה אינן פולשניות ומתבצעות באמצעות שימוש בחומרי עור טבעיים ובהגברת פעולתם. טיפולים אלה יכולים לשמש הן לתיקון נזקים קודמים, והן מניעת נזקים עתידיים.

 

השפעת טיפולי אסתטיקה הרפואית על העור

 

טיפולים אלה מחזירים לעור את המרקם הבריא והרענן. הם מעלימים קמטים, מטשטשים עד לאפס כתמי פיגמנטציה, והופכים את העור לבריא ועשיר יותר.

לסיכום, אם אתם סובלים מנזקי הקיץ, ולפני העונה החמה הבאה – מוטב שתבררו על תחום הקוסמטיקה הרפואית. מלבד מראהו האסתטי של העור שיתקבל, תמנעו גם בעיות בריאותיות חמורות שיכולות להיווצר מקרינת השמש.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש