הגרנד קניון של ישראל קורא לכם

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/11/2018 11:28 ● ערב ערב 2889
תם השרב הגדול, השמש הקופחת בקיץ הופכת בסתיו ובחורף לנעימה ומלטפת, וזה הזמן המושלם להגיע לבילוי בפארק תמנע, לטייל ברגל, במכונית או באופניים וליהנות מהנופים והצבעים ומהפסלים המופלאים שעיצבו הרוחות ושינויי הזמן
הגרנד קניון של ישראל קורא לכם
צילום: חגית גל

לפארק תמנע אין מתחרה בישראל. זהו ללא ספק הגראנד קניון' הישראלי, שכבש לעצמו מקום בראש טבלת הטיולים, הסיורים והבילויים. אבל למרות המקום המכובד שכבש לעצמו פארק תמנע בתודעה הישראלית והבינלאומית, לא קופאים כאן על השמרים ומשקיעים הרבה מחשבה ומשאבים כדי להעצים את החוויה ולהוסיף אטרקציות מאתגרות ומהנות לכל הגילאים. 

בימים אלה, נסלל  בפארק, בהשקעה של שלושה מיליון  ₪, מסלול סינגל אופניים באורך שלושים וחמישה ק"מ  – 'מסלול עוקף פארק תמנע' - אחד המסלולים הארוכים והיפים בארץ, שיחד עם מסלול הסינגל לרוכבי אופניים הקיים שאורכו ארבעה עשר ק"מ, יכולים כעת אוהבי האופניים והמשוגעים לדבר לרכב לאורך מסלול של חמישים ק"מ, לבד או בסיור מודרך המיועד לרוכבי אופניים בודדים.

 

צילום: איתי אורן
צילום: ארן דולב


בפארק תמנע מתחם לינה גדול המציע אלטרנטיבה זולה לאפשרויות הלינה באילת, בצד חוויה של שהייה בחיק הטבע ובילוי משפחתי בין נופי בראשית, והרבה אנשים בוחרים להעביר סופ"שים מפנקים בקמפניג של הפארק, בווילה קמפ או בחדרי האירוח אשר ממוקמים ליד האגם.
בשבוע שעבר, הגיעו לפארק עשרה קרוואנים מפנקים ומפוארים ברמה גבוהה ביותר, והצטרפו למבחר אפשרויות הלינה הקיימים בפארק. כדי לחגוג את הגעתם של הקרוואנים החדשים, כל מי שבוחר ללון בפארק בחודש נובמבר, מקבל גם 15% הנחה על הלינה וגם אופניים ללא תשלום לסיור בפארק ובמסלולי הסינגל.

אבל ההפתעה הגדולה ביותר הוא האמפיתאטרון ההולך ונבנה על שפת האגם בהשקעה של חמישה וחצי מיליון שקלים. באמפיתאטרון המעוצב מדהים – 3,000 מקומות ישיבה ובמה ענקית המתאימה לכל סוג של מופע, והוא יכול לעמוד בכבוד בתחרות עם אמפי שוני או אמפי קיסריה. האמפיתיאטרון ייפתח לקהל כבר בסוף נובמבר, ובחנוכה יתקיים בו מופע ענק של אש ואור. המופע הנקרא 'בקצב האור' מבוצע על ידי להקת 'פירומניה' הישראלית ומשלב קרקס, אקרובטיקה ומחול ואמני אש ואור, והוא יתקיים בחנוכה יום רביעי ה- 5/12 במסגרת אירועי חנוכה והחפירות הארכיאולוגיות הפתוחות לקהל שמתקיימות כל שנה. 
תושבי אילת, פארק תמנע קורא לכם. קפיצה של מספר דקות, ואתם בעולם אחר – עולם של נופים קסומים, שלל אטרקציות וחוויות לכל הגילאים החל ממסלולי טיולים ברגל, ברכב או באופניים ועד שיט באגם וארוחה במסעדת 'חאן המלך שלמה' שעל אגם תמנע, ובנוסף - במהלך חודש נובמבר, בכל שבת בשעה 11:00 בבוקר יתקיים טיול מודרך בחינם לאתרי הפארק השונים (הטיול בחינם אבל מותנה בהרשמה מראש).
 טלפון להזמנות:08-6316756.


שעות פעילות: א- ה ושבת - 08:00-16:00, שישי וערבי חג 08:00-13:00.
מחירי כניסה לפארק: 49 ₪ מבוגר ו- 39 ₪ לילד.
מחירי כניסה לתושבי אילת: 24 ₪ מבוגר/ילד.
מנוי משפחתי שנתי לאילתים: זוג + 2 ילדים: 170 ₪ בלבד לכל השנה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש