הפתרון המושלם, השכרת משרד לפי שעה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/11/2018 06:58 ● ערב ערב 2888
אנשי עסקים קטנים כגדולים זקוקים למשרד שבו יבצעו את כל ההתנהלות שמובילה אותם לביצוע עסקים שונים. יהיו כאלה שיעבדו ממשרדם ואחרים יעדיפו לעבוד בחללי עבודה.
הפתרון המושלם, השכרת משרד לפי שעה

 

השכרת משרד לפי שעה

 

שיטת עבודה חדשה הצוברת תאוצה רבה היא השכרת משרד לפי שעה. אופציה זו מתאימה מאד לפרילנסים ולבעלי עסקים קטנים שאינם זקוקים לשעות עבודה רבות במשרד או לחילופין, זמנם מתחלק בין עבודה בשטח לבין עבודה במשרד כמו לדוגמה שמאים, מודדים, מהנדסים ועוד.

במתחמי העסקים החדשים אפשר לבצע השכרת משרד לפי שעה, הלקוח מתאם מראש עם הנהלת המתחם כי הוא שוכר חלל עבודה לשעתיים ביום. הוא מגיע מדי יום, העמדה הקבועה שמורה עבורו בשעות שביקש, עובד ובתום שעתיים הוא עוזב את המשרד.

 

השכרת משרד

 

ההבדל בין השכרת משרד לפי שעה לבין השכרת משרד בתשלום חודשי הוא תהומי. במתחם העסקים הלקוח משלם סכום סביר והוגן בדיוק על השעות ששהה במקום. לעומת זאת, אילו שכר משרד, היה עליו לשלם שכר דירה חודשי, דמי ניהול, ארנונה ועוד כשבפועל הוא נמצא במשרד רק שעתיים ביום.

הקונסטלציה החדשנית היא חיסכון אדיר לעוסקים ולכן מחודש לחודש אפשר לראות כי כמות האנשים המבקשים לבצע השכרת משרד לפי שעה גדלה באופן מאד משמעותי.

 

יתרונות של השכרת משרד לפי שעה

 

השכרת משרד לפי שעה לא חייבת להיות קבועה . מדובר באפשרות גמישה על פי רצונו של הלקוח. הוא יכול לתאם לדוגמה הגעה שלוש פעמים בשבוע בשעות ספציפיות בבוקר, או בימים אחרים אחר הצהריים. אפשר על פי הצורך להגדיל את כמות השעות היומית או רק בתאריכים מסוימים לשכור את המשרד להרבה יותר שעות.

ברור למנהלי המתחם כי על פי אופיו של כל עסק ובעיקר של אלה העוסקים במקצועות החופשיים, קיים צורך בשעות עבודה שונות במשרד. זו הסיבה שקיימת גמישות אופטימלית והליכה לקראת הלקוח על פי הצורך שלו, תלוי כמובן, אם יש משרדים או חללי עבודה פנויים.

 

האווירה במשרד

 

אווירת העבודה נותנת את הטון, העובדים רואים לאורך כל היום שכולם עובדים, בעלי מוטיבציה ושייכות ולכן האווירה מדבקת וקיימת תחושה נפלאה של עבודה ורצינות רבה.

בהפסקות שכל אחד מהם מאפשר לעצמו מעת לעת, נרקמים יחסי ידידות בין האנשים ורובם מגלים שיש להם נושאי עבודה משותפים עם חלק מהקולגות במתחם. גילוי זה מוביל מהר מאד ליחסי עבודה, לישיבות משותפות וליחסי לקוח – ספק או שותפות.

ההפריה ההדדית יוצרת הרחבה של עסקיים קיימים ועסקים חדשים, שלא היו קורים לולא המפגש במטבח ליד הקפה והעוגיות.

 

שביעות רצון של הלקוחות

 

השכרת משרד לפי שעה היא אחד הצעדים החשובים והנכונים ביותר שביצעתי, אומר לנו לקוח מרוצה אופיקס השכרת משרדים מנהלים מתחם עסקים איכותי המאפשר לי ולעובדי שעות עבודה בראש שקט תוך שימוש בחללי עבודה, במשרדים ובחדר ישיבות על פי הצורך.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש