אילת: הרבה מעבר לעיר נופש

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/11/2018 11:19 ● ערב ערב 2889
אילת, עיר הנופש הדרומית, מושכת אליה מדי שנה אלפים רבים של תיירים מהארץ ומהעולם - אשר מגיעים להתפנק בבתי המלון הרבים של העיר, לשחות ולתפוס צבע בחופי הים הקסומים והפסטורליים של הים האדום (ים סוף), לאכול במסעדות המגוונות והמשובחות המפוזרות בעיר, לעשות קניות ללא מע''מ וליהנות מכל האטרקציות שיש לעיר הקסומה הזאת להציע לתייריה.
אילת: הרבה מעבר לעיר נופש

אך לצד נושא התיירות והעסקים השונים והרבים אשר פועלים בתחום בעיר, העיר אילת כוללת עוד שורה ארוכה של סוגי עסקים, אשר קהל היעד של חלקם הוא בעיקר התושבים (הקבועים והזמניים), וחלקם פונים גם לתושבים וגם למבקרים.

כך לדוגמא, כל מי שתר אחר מוצרים שונים כמו כסאות למשרד או מוצרי חשמל, עתיד למצוא באילת מגוון רחב של עסקים שונים אשר מציעים את המוצרים המדוברים.

 

עיר בלי מע"מ

 

רבים מהמבקרים באילת בכדי לנפוש בעיר, מנצלים את שהותם לקניות – מותגים, מוצרי פרמה, משקפיים ואפילו מוצרי חשמל – הסיבה לכך טמונה כמובן בעובדה שאין צורך לשלם מע"מ.

כידוע, במקום שיש ביקוש, יש גם היצע, ועיריית אילת עושה כל שביכולתה על מנת שהעסקים בעיר ימשיכו לשגשג – וזאת גם בתקופות הפחות מתויירות בשנה כמו עונת החורף לדוגמא.

כך שאם חנויות המותגים משרתות בעונת הקיץ בעיקר את התיירים הרבים שפוקדים את העיר, בעונת החורף, קהל הלקוחות הפוטנציאלי מתבסס בעיקר על תושבי העיר – כידוע, באילת יש גם כמות גדולה של תושבים זמניים, בעיקר צעירים אחרי צבא, אשר מגיעים לאילת בכדי להשתלב בעבודה בתפקידים שונים בבתי המלון של העיר.

 

המקום הכי נעים לעשות בו עסקים

 

אין ספק שאילת מהווה את אחד מהערים האטרקטיביות ביותר לביצוע עסקים – אנשי עסקים תמיד שמחים לשלב פלז'ר וביזנס, וליהנות מכל האטרקציות שיש לעיר להציע, בזמן שהם מגיעים לעיר הדרומית לצורך עסקים.

כמובן, שלמרות שאילת מרוחקת מאות קילומטרים ממרכז הארץ, בגלל האטרקטיביות שלה והקהלים המגוונים אליהם עסקיה פונים, הטרנדים והחידושים העסקיים, מגיעים לעיר באופן מהיר יחסית - מה שמאפשר לכל הלקוחות של העסקים השונים בעיר, ליהנות מכל החידושים והטרנדים האחרונים.  


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש