סלקשיין - אין בשום מקום בארץ מחירים כאלה

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 21/11/2018 09:19 ● ערב ערב 2890
באזור התעשייה בפאתי העיר, פועלת מזה ארבע שנים חנות של רשת 'סלקשיין' הנמנית על חלוצות אופנת הדיסקאונט בישראל ומציעה אופנה לכל המשפחה במחירים נמוכים ● "בעידן בו יוקר המחייה רק עולה, הרעיון שלנו היה לפתוח חנות שמציעה אופנת בייסיק פשוטה במחירים מתאימים לכל כיס. תוסיפו לכך שבאילת אין מע''מ וקיבלתם נוסחה מנצחת המאפשרת ללקוח לרכוש בגדים במחירים נמוכים במיוחד - מה שמקל בהכרח על משפחות ברוכות ילדים" ● "אין בשום מקום בארץ מחירים כאלה'', אומר יניב חדד מבעלי הרשת
סלקשיין - אין בשום מקום בארץ מחירים כאלה

רשת 'סלקשיין' נוסדה לפני כ- 24 שנה בבירת הנגב באר שבע, הרשת החלה את דרכה כחנות קטנה בגודל 30 מ"ר במרכז העיר, ומהר מאד הבינו הבעלים את הפוטנציאל הגלום בחנות שאליה מגיעים כדי לבצע קנייה גדולה לעונה שלמה למשפחה. "אחרי שנות ה- 2000 התחלנו לפתוח חנויות גדולות יותר, בהתחלה בבאר שבע, ואחר כך - באזור הקרוב", מספר יניב חדד מבעלי הרשת, "זיהינו את הצורך של הצרכן הישראלי הממוצע המחפש בגדים איכותיים ליום יום במחירים נמוכים ככל האפשר, ואנו עושים ככל יכולתנו למכור במחירים הוגנים ובנוסף לכך יש אצלנו תמיד גם מבצעים".

עם השנים הרשת התפתחה ומונה כיום 22 חנויות בפריסה ארצית מבית שאן שבצפון ועד לאילת שבדרום. לאילת הגיעה  הרשת לפני כארבע שנים ופתחה את החנות שלה בפאתי העיר באזור התעשייה כדי להקטין הוצאות, וגם כדי שתהיה נגישה לתיירים וגם לתושבי העיר שמחפשים אחר בגדים לכל המשפחה במחירים נמוכים. 
"בעידן בו יוקר המחייה רק עולה, הרעיון שלנו היה לפתוח חנות שמציעה אופנת בייסיק פשוטה במחירים נמוכים לכל כיס. תוסיפו לכך שבאילת אין מע"מ, וכך נתקבלו נוסחה מנצחת המאפשרת לצרכן לרכוש בגדים במחירים נמוכים, דבר המקל בהכרח על משפחות ברוכות ילדים. מחירים כמו באילת לא תמצאו בשום מקום אחר בארץ", אומר יניב חדד.

 


ב'סלקשיין' אפשר למצוא מכלול שלם של בגדים. החל מהלבשה תחתונה, דרך פיג'מות, חליפות פוטר, קפוצ'ונים, חליפות ספורט ועד לשמלות לנשים. בשנה האחרונה הכניסו ברשת גם מותגים שונים ועדיין מצליחים לשמור על מחירים נגישים. כך למשל קולקציה של מגפיים, כובעים, מטריות ושטיחונים של 'מפרץ ההרפתקאות', 'דיסני' ועוד לילדים וגם פיג'מות של 'מיני מאוס' איכותיות מבית 'דלתא' לנשים במחירי שוק נמוכים. 
"אנחנו מוכרים סחורה איכותית  - למשל הפיג'מות של 'דיסני' מבית 'דלתא' שנכנסו לרשת רק העונה. אצלנו במחיר מבצע -  שתי פיג'מות ב- 128 שקלים. מחירים שלא רואים בכל מקום", אומר יניב חדד,  "דוגמה נוספת -  קפוצ'ון ב- 36 ₪.  כשיש שלושה ילדים או יותר במשפחה, מחיר כמו אצלנו עוזר מאוד לאם שצריכה לרכוש עכשיו לבית הספר לילדיה קפוצ'ונים עם סמל, שאם תקנה אותם במקום אחר, זה יהווה הוצאה כבדה.."..

 מה לגבי האיכות?
"המוצרים שאנחנו מציעים הם גם מותגים מוכרים 'דיאדורה', 'דיסני', הלבשה תחתונה של 'לי קופר'  - כולם מוצרים איכותיים, וגם חליפות לילדים מבד פוטר 2 ב- 44 שקלים, כך שהורים הרוצים לרכוש לילדיהם מלתחה שלמה לחורף יכולים לעשות זאת בפחות מ- 400 שקלים ולצאת עם לא פחות מ 4 שקיות מלאות. המבחר ב'סלקשיין' אילת הוא עצום והלקוחות מגיעים לסניף האילתי ממקומות שאין בהם סניפים שלנו, כמו למשל מקריית שמונה או מתל אביב ועושים כאן את הקנייה הגדולה לעונה שלמה".

ותושבי אילת? 
"האילתים ברובם הגדול מכירים אותנו ומגיעים אלינו הרבה. האילתים השייכים למועדון הלקוחות מקבלים סמס על מבצעים ברשתות חברתיות כמו הפייסבוק שלנו, שבו מעל ל- 100,000 חברים. אנחנו לא נמצאים במרכז העיר, והעובדה שאנו חוסכים בהוצאות, מאפשרת לנו להוריד מחירים עוד יותר, והצרכן רק מרוויח. לסיכום: אנו יכולים לומר בפה מלא כי אין בארץ עוד חנות בה נהנים הלקוחות גם ממחירי לואו קוסט וגם ממחירים ללא מע"מ. אפשר בהחלט להגיד שמה שעשינו בשני העשורים האחרונים זו מהפכה צרכנית ממש".

רחוב המלאכה 1. 
ימים א-ה 9:30-22:00. ימי שישי וערבי חג 9:00-15:00.
טלפון 08-9104148 . או הכנסו לפייסבוק שלנו


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש