מכוניות חשמליות כמו אופניים חשמליות - האוטובוס המרחף

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/11/2018 15:19 ● ערב ערב 2889
מה שונה אופניים חשמליים מרכב חשמלי? הקידמה של השנים האחרונות מבשרת לנו כי בעוד שנים כדור הארץ שלנו יראה לגמרי אחרת. כיום ניתן לומר כי הקידמה מצליחה להפתיע כל פעם מחדש ודברים שהיו נשמעים הזויים לפני כעשור או שני עושים היום מתממשים אל מול ענינו
מכוניות חשמליות כמו אופניים חשמליות - האוטובוס המרחף

מה שונה אופניים חשמליים מרכב חשמלי? הקידמה של השנים האחרונות מבשרת לנו כי בעוד שנים כדור הארץ שלנו יראה לגמרי אחרת. כיום ניתן לומר כי הקידמה מצליחה להפתיע כל פעם מחדש ודברים שהיו נשמעים הזויים לפני כעשור או שני עושים היום מתממשים אל מול ענינו. בשנים האחרונות עובדים רבות על מעיו אוטובוס מרחף אשר יצליח לדלג ביתר קלות על כל הפקקים בכבישים. האוטובוס פשוט ינוע גבוה הרבה יותר מכל שאר הרכבים על הכביש וכך הוא יצליח להתגבר על כל הפקקים שיש כיום. פתרון זה יגרום לאנשים רבים לזנוח את הרכבים הפרטיים שלהם בחניה על יד ביתם ולבחור לנוע על ידי התחבורה הציבורית בשל העובדה אי היא נטולת פקקים וכמובן אין צורך בחיפוש חניה אשר כיום לוקח עוד כמה דקות לא מבוטלות. פיתוח זה נשמע לנו די בדיוני אפילו עכשיו, בימינו כאשר אנו רואים פיתוחים טכנולוגיים רבים פורצי דרך כמו המכוניות החשמליות לדוגמה.

 

רכבים ללא נהג בדרך

 

האוטובוס הזה פותח בשנים האחרונות ולאחר השקעה רבה של שנים הוא הגיע לסיומו ולהשקתו בשבועות האחרונים. ניתן לומר כי האוטובוס הזה וכן המכוניות החשמליות ועוד הרבה פריצות דרך בשנים האחרונות המגוון רחב של תחומים מבשרים על הבאות בכל הקשור לקידמה פורצת הגבולות. האוטובוס הגדולה אשר מניע אנשים בגובה מעל פני כל שאר כלי התחבורה האחרים הקיימים כיום בשוק גם מסוגל לרדת כמובן במטרה להוריד ולהעלות נושאים. באופן שונה מ אופניים חשמליות, באוטובוס הזה הושקעו המון משאבים ותקציבי ענק אשר הצליחו לייצר בשילוב מהנדסים בכירים וטובים מערכות רבות אשר יכולות להניע את האוטובוס הגדול עם כל המשקל שלו על מעין מוטות מתקפלים אשר מגביהים ומורידים את האוטובוס בשעת הצורך. חשוב לומר כי אנשים רבים עומדים המומים אל מול הקידמה אפילו בימינו, בדור בן אנו רואים פיתוחים אדירים כמו התגברות על הדלקים קליל על ידי המכוניות החשמליות וכן כמו הסמארטפונים אשר מסוגלים כיום לעשות כמעט הכול. בשנים הבאות ניתן לשער כי לא רחוק היום בו מכוניות יתחילו לנוע ללא נהג על ידי חיישנים חדשים בלבד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש